XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
...vandaag werd me weer eens duidelijk dat rust ook belangrijk is: ik heb het gevoel dat ik niet lekker gepresteerd heb - nog spierpijn in rug en buik...

Lijkt me sowieso niet lekker squatten na een rug training aangezien je core en je rug veel helpen bij het in evenwicht blijven bij het squatten. Het is niet ideaal maar als je erg last van je rug en core hebt kun je best eens hack squatten. In zo'n machine worden je rug en core niet belast, en als je daar nog erg last van hebt voorkom je zo misschien overtraining, je wil toch ook geen rug blessure? uiteraard is los squatten beter, maar goed in bepaalde gevallen moet het kunnen hoor.
GLPF1100-2.jpg - 184024

(en ik kom er net achter dat ik vandaag een maaltijd te weinig heb gegeten, zal ook niet meegeholpen hebben...)

Nee, wel genoeg eten dwarf :mad:

Squat
30*BW
30*20kg
30*30kg
6*40kg
8*40kg
30*BW

Walking lunges
30*7,5kg
30*10kg
30*12,5kg
30*12,5kg

Standing gluteus
30*45kg
30*50kg
30*55kg
15*60kg

Sitting leg curl
12*35kg
12*45kg
12*45kg
6*55kg

Leg extension
30*25kg
30*30kg
30*30kg
26*35kg

Loopband
30 min
4 km/h
helling: 12,5
153 avg
164 max
256 Kcal

Ondanks wat tegenslagen toch weer een keurige training :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.903
Die hacksquat kan ik de volgende keer wel weer eens proberen - doe 'm meestal in de smith (wanneer ik 'm doe) - zo'n apparaat als op het plaatje hebben we (geloof ik) niet.
Ik pak zometeen tijdens de film lekker een bak kwark, en voor het slapen de NightProtein, dan heb ik ook genoeg gegeten... Merk wel dat ik 45 min. na post-wo eten al honger begin te krijgen :eek:...

Keurig? Ach...

Die hacksquat kan ik de volgende keer wel weer eens proberen - doe 'm meestal in de smith (wanneer ik 'm doe)

Dat is ook een goed alternatief, zolang je je rug en core maar ontlast.

Ik pak zometeen tijdens de film lekker een bak kwark, en voor het slapen de NightProtein dan heb ik ook genoeg gegeten...

:meal::thumbs:
Wat een zinloze reactie eigenlijk :rolleyes:

Jawel kom op, je kan niet altijd records neerzetten ;)

• #2.905
Wat een zinloze reactie eigenlijk :rolleyes:
Geeft niet, die verzamel is stiekem in dit log! ;)

Gisteren pakte m'n vriend me heel lief vast (was de bedoeling) en ik gilde het uit zeg: spierpijn in m'n lats! Had ik nog niet door tot die tijd - concentreerde me op de spierpijn in mijn onderrug... :o

Squat
30*BW
30*20kg
30*30kg
6*40kg
8*40kg
30*BW

Walking lunges
30*7,5kg
30*10kg
30*12,5kg
30*12,5kg

Standing gluteus
30*45kg
30*50kg
30*55kg
15*60kg

Sitting leg curl
12*35kg
12*45kg
12*45kg
6*55kg

Leg extension
30*25kg
30*30kg
30*30kg
26*35kg

Ik heb al een paar keer eerder door je (b)logje heengebladerd en het is mooi om te zien hoe je vooruit bent gegaan. Knap ook dat je het al zolang volhoudt!

Enneh... Aiya, die been-spier-oefeningen zien er netjes uit! (Heb ik ook gelijk iets om naar te streven - zeker wat de Standing Gluteus aangaat :O)

Ik blijf je in ieder geval volgen (hetzij wat stilletjes soms :P)

Weer een mega volume hoor Dwarfje! Ben weer vreselijk trots op je!:D

• #2.908
Ik heb al een paar keer eerder door je (b)logje heengebladerd en het is mooi om te zien hoe je vooruit bent gegaan. Knap ook dat je het al zolang volhoudt!

Enneh... Aiya, die been-spier-oefeningen zien er netjes uit! (Heb ik ook gelijk iets om naar te streven - zeker wat de Standing Gluteus aangaat :O)

Ik blijf je in ieder geval volgen (hetzij wat stilletjes soms :P)
Stil of niet, je bent altijd welkom!
Ik heb wel het idee dat er een stukje zadeltassen vanaf zijn - over twee weken weer foto's, dan weet ik het zeker!
Weer een mega volume hoor Dwarfje! Ben weer vreselijk trots op je!:D
Dankje Skater, ook al vond ik het gisteren tegenvallen.

Vanavond laatste training van dit jaar *snif*

• #2.909
Ondanks het feit dat ik niet van winkelen houd maakt de opruiming heel veel goed: 4 nette broeken gekocht voor 60 euro! (en allemaal maatje 36, maakt het nog beter!)

Daarbij mezelf op nieuwe hardloopschoenen getrakteerd, erg lekker om ook al van de vrouw in de hardloopwinkel te horen dat mijn hardlooptechniek lelijk is ( dat vond mijn fysio ook al! :mad: ) - desondanks snapt ze wel dat het voor mij alleen een vorm van cardio is, en ik niet voor snelheid ga.
Lachen trouwens om jezelf terug te zien op video (alleen je voeten) rennend op de loopband. Met het enige andere paar wat lekker liep zag ik dat ik gigantisch naar binnen liep met mijn voeten, dus toen was de keuze snel gemaakt: witte asics met een beetje zilver en een hoop paars. Vraag me niet naar het model, ik weet de kleur al! :rolleyes:

Over 2 uurtjes weer trainen! :heart:

Laatst bewerkt:
Hmmm..ik wil mij ook niet gefilmpt zien met lopen op een loopband! lijk wel een olifant die aan komt denderen..:eek:

Maar wel lekker hoor nieuwe schoentjes!

Loopband
30 min
4 km/h
153 avg
164 max
256 Kcal

Waarom niet wat sneller :D?
En schoenen naar binnen lopen is vreselijk he, ik heb er ook last van.
:mad: en dan ook nog eens zwakke enkels wat een hel :(

Sja..van z'n filmpje word je idd niet vrolijk..heb ik toen ook laten doen..hahaha schrikken..
Maar tis wel beter..om echt goede loopschoenen te hebben..
Maatje 36..:eek: Goed gedaan hoor..ben erg benieuwd naar je pics!
Doorzettingsvermogen heb je in ieder geval wel..:thumb:

• #2.915
Hmmm..ik wil mij ook niet gefilmpt zien met lopen op een loopband! lijk wel een olifant die aan komt denderen..:eek:

Maar wel lekker hoor nieuwe schoentjes!
Ze lopen echt lekker! Tja, voor goed aanmeten is het wel nodig om te filmen, zie je zelf ook wat je doet...

Loopband
30 min
4 km/h
153 avg
164 max
256 Kcal

Waarom niet wat sneller :D?
En schoenen naar binnen lopen is vreselijk he, ik heb er ook last van.
:mad: en dan ook nog eens zwakke enkels wat een hel :(
Ik loop normaal gesproken niet echt naar binnen met mijn voeten, maar met die bepaalde schoenen wel - ofwel: niet kopen.
4 km/h is lekker wandelen (met mijn korte pootjes in ieder geval), en met de helling van 12,5 is het toch nog flink doorstappen... Daarbij is wat langer lopen op wat lagere hartslag nuttiger dan mezelf kapotlopen in een korte poos (qua vetverbranding)...
Heb je die hardcore beentraining van onze dwarf niet gezien?? haha na zo'n training KAN je niet harder ;)
Ook dat ja... :rolleyes:
Sja..van z'n filmpje word je idd niet vrolijk..heb ik toen ook laten doen..hahaha schrikken..
Maar tis wel beter..om echt goede loopschoenen te hebben..
Maatje 36..:eek: Goed gedaan hoor..ben erg benieuwd naar je pics!
Doorzettingsvermogen heb je in ieder geval wel..:thumb:
Vond het wel lachen, dat filmpje!
Over ongeveer 2 weken worden er weer foto's gemaakt, wellicht dat ik tegen die tijd wat in m'n log gooi.
Doorzettingsvermogen? Afgezien van die beentraining vind ik alles wat ik eet & doe alleen maar geweldig: geen enkel probleem! :D
:D:D:D

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

Benchpress
12*20kg
12*30kg
5*40kg (geen spotter)
6*40kg
6*50kg neg.

DB incline press
12*10kg
12*12,5kg
8*15kg PR!:D
6*15kg

Cable standing fly
12*10kg
12*15kg
12*15kg
12*15kg

Chest press
12*20kg
12*25kg
9*30kg PR!:D
7*30kg

Dips
10*BW-20kg
10*BW-20kg
10*BW-20kg
8*BW-15kg
> BW = 60kg

BB curl
12*17,5kg
12*20kg
12*20kg
3*22,5kg

DB concentrationcurl
12*5kg
12*7,5kg
12*7,5kg
6*10kg

Hammer curl
12*5kg
6*7,5kg + 6*5kg
12*5kg
8*7,5kg

Loopband
30 min
5 km/h
helling: 10
159 avg
168 max
271 kcal

Poeh, brutale training weer dwarf, niks op aan te merken. :thumbs:
Jij hebt wel een oliebol verdient morgen!

Toch nog maar even niet de 60kg negatief gedrukt?
Geeft niet hoor, toch weer 2 PR's erbij en 5*60 negatief is ook al super goed! :eek:

gaat lekker zo elke keer wijffie die PRs! Goeie jaarwisseling!

• #2.918
Die gozer die me de 60kg negatief heeft beloofd was er niet, en eerlijk gezegd had ik hier al moeite genoeg mee... :o

Oeh! Oliebol? :lick:

• #2.920
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven