XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nice :) 100kg deadlift heb jij ook zo.

Nog leuke cadeautjes gekregen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.983
Ja!
Een boek wat ik graag wilde hebben, led-hoofdlampje, autolader voor telefoon, hele leuke plantjes en een aantal DVD's.
Verder geld om die iPod te kopen die ik wilde hebben :D

Oke,leuk hoor :D. Heb het ook weleens meegemaakt dat ik een zak M&M's kreeg.En dan echt een gigantische.En een zaksnoep :eek:.

• #2.988
2841715.gif - 184532

DW kan eindelijk met een fatsoenlijke speler gaan trainen (binnenkort) - ipv een gare N95...

Tip: koop in-ear oordopjes, die iPod oortjes gaan stuk als er zweet in komt,
en ze vallen dan ook telkens uit je oor is mijn ervaring ;)

Heb zelf in-ears van Sennheiser, kwaliteit van het geluid vind ik ook een stuk beter :rocker:

sennheiser-cx-300-p_121433vb.jpg - 184533

Laatst bewerkt:
  • #2.990
Die Sennheisers heb ik al ;)
(train er nu al mee)

Tip: koop GEEN in-ear oordopjes!
Of je moet het leuk vinden naar je eigen ge-adem/gehijg te luisteren...
Die van mij heb ik na een week in de kliko gedonderd.

Als je een beetje COOL wilt overkomen moet je een Ultrasone Edition 9 ofzo op je hoofd zetten. ;)

2841715.gif - 184535

DW kan eindelijk met een fatsoenlijke speler gaan trainen (binnenkort) - ipv een gare N95...

ik vind het altijd vreemd mensen bezig te zien met oordopjes
alsof je ze niet mag storen tijdens hun olympische workout
tijdens het cardio - kan ik er mij wat bij voorstellen - anders zit je maar na die nietszeggende tv-schermpjes te kijken waar vaak niks op is - alhoewel vandaag viel het mee
wel een mooi dingetje dwarfie;)

• #2.997
Tip: koop GEEN in-ear oordopjes!
Of je moet het leuk vinden naar je eigen ge-adem/gehijg te luisteren...
Die van mij heb ik na een week in de kliko gedonderd.
Ik gebruik ze al, en vind ze eigenlijk wel prima. Enige minpuntje is wanneer je kabeltje vrij lang is je dat getik constant moet aanhoren.
Als je een beetje COOL wilt overkomen moet je een Ultrasone Edition 9 ofzo op je hoofd zetten. ;)
Ik ga niet naar de sportschool om cool te zijn, maar om te trainen. Muziek in m'n oren is ook puur functioneel: hoor ik die bagger muziek niet op de radio en vooral niet wanneer anderen tegen me aan willen ouwehoeren.
Skullcandy was anders een optie geweest ;)

• #2.999
ik vind het altijd vreemd mensen bezig te zien met oordopjes
alsof je ze niet mag storen tijdens hun olympische workout
tijdens het cardio - kan ik er mij wat bij voorstellen - anders zit je maar na die nietszeggende tv-schermpjes te kijken waar vaak niks op is - alhoewel vandaag viel het mee
wel een mooi dingetje dwarfie;)
Storen en storen zijn verschillende dingen ;)
Wanneer ik sta te squatten dan moet je maar even wachten tot ik klaar ben met een set om tegen me aan staan praten, ik heb toch geen lucht om iets terug te zeggen...
Tussen sets door wil ik die dingen nog wel eens uit doen. Ook omdat ik genoeg aan anderen te vragen heb. Wanneer ik bijvoorbeeld een spotter nodig heb met benchen dan doe ik ze per definitie niet in, vind ik onbeschoft (en onhandig: je wilt wel een beetje contact hebben met die spotter - en ik ben echt doof met doppen in!)

Ik gebruik ze al, en vind ze eigenlijk wel prima. Enige minpuntje is wanneer je kabeltje vrij lang is je dat getik constant moet aanhoren.

Ik ga niet naar de sportschool om cool te zijn, maar om te trainen. Muziek in m'n oren is ook puur functioneel: hoor ik die bagger muziek niet op de radio en vooral niet wanneer anderen tegen me aan willen ouwehoeren.
Skullcandy was anders een optie geweest ;)
Je hebt duidelijk geen idee waar ik het over heb. ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mooi spul, mooi geluid, comfortabel, maar wel duur, dus COOL. :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven