AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Te laat maar mag t nog?? Gefeliciteerd!!! Ondanks teveel baco wel leuke dag dus...

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.003
Te laat maar mag t nog?? Gefeliciteerd!!! Ondanks teveel baco wel leuke dag dus...

Ondanks? Nee joh! Mede dankzij... ;)

Dankjewel hoor! Was een beregezellige dag, eten was geslaagd (2 soorten soep, 2 quiches, veel stokbrood met kruidenboter / pesto / zatziki / paturain en een zelf gebakken kaas-uien-kruidenbrood) feestje was leuk en ben vannacht als een blok in slaap gevallen :p

2841715.gif - 184538

DW kan eindelijk met een fatsoenlijke speler gaan trainen (binnenkort) - ipv een gare N95...

Storen en storen zijn verschillende dingen ;)
Wanneer ik sta te squatten dan moet je maar even wachten tot ik klaar ben met een set om tegen me aan staan praten, ik heb toch geen lucht om iets terug te zeggen...
Tussen sets door wil ik die dingen nog wel eens uit doen. Ook omdat ik genoeg aan anderen te vragen heb. Wanneer ik bijvoorbeeld een spotter nodig heb met benchen dan doe ik ze per definitie niet in, vind ik onbeschoft (en onhandig: je wilt wel een beetje contact hebben met die spotter - en ik ben echt doof met doppen in!)

beetje sporter moet begrijpen dat als iemand staat te squatten hij/zij - oeps niet gestoord moet worden -
ander verhaal - ben je net bezig met je laatste setje , valt je linkeroordopje uit - knappe meid als je geconcentreerd je rep afmaakt:D

beetje sporter moet begrijpen dat als iemand staat te squatten hij/zij - oeps niet gestoord moet worden -
ander verhaal - ben je net bezig met je laatste setje , valt je linkeroordopje uit - knappe meid als je geconcentreerd je rep afmaakt:D

idd heel irritant! zo heb ik al flink wat deads gefaild
als ze nou in de gym nog enigszins goede muziek aanzetten maar er staat bij ons nog net geen britney spears aan

• #3.006
NEEE! Heb ik je verjaardag gemist:(:( Alsnog gefeliciteerd Dwarfje!:D

Ok hahahaha
Ja die Mon chou taart is gruwelijk...
Nou gelukkig heb je een leuke verjaardag gehad!! weer een jaar ouder...en wijzer??!!;)

• #3.012
Monchoutaart, appeltaart met veel custard & kaneel en voor de verandering cakejes (neefje en nichtje kwamen ook) - ging helemaal prima!
NEEE! Heb ik je verjaardag gemist:(:( Alsnog gefeliciteerd Dwarfje!:D
Dankjewel Marvin! Jij hebt het druk genoeg met andere dingen, dus kan het je niet kwalijk nemen. Volgend jaar verwacht ik een verjaardagskaart van je in de brievenbus ;)
Ok hahahaha
Ja die Mon chou taart is gruwelijk...
Nou gelukkig heb je een leuke verjaardag gehad!! weer een jaar ouder...en wijzer??!!;)
Ouder wel, wijzer heb ik opgegeven :p

Net lekker een uur in de keuken gestaan om voor de komende dagen te koken: worden weer lekkere maaltijden! :lick:
Ondertussen begin ik toch wel blij te worden dat het spruitjesseizoen op z'n einde loopt - wát een werk is het om die dingen schoon te maken zeg!

Mooie I-pod!
Leuke verjaardag gehad dus! Leuk!!! En? Jezelf natuurlijk weer keihard aan de cut gezet, en nog trainen vandaag?

• #3.015
Mooie I-pod!
Leuke verjaardag gehad dus! Leuk!!! En? Jezelf natuurlijk weer keihard aan de cut gezet, en nog trainen vandaag?
Thnx! Ik hoop dat de levertijd van m'n nieuwe iPod gaat meevallen (eerste indicatie is 2 tot 3 weken :mad:) - die N95 wil niet heel erg graag mee trainen (laat 'm ook nog wel eens vallen, en hij wordt nat van het zweet...)

Vanmorgen weer om 5.30u op, wat was dat gruwelijk vroeg zeg! Ben weer heel netjes aan het eten gegaan - voelt meteen een stuk beter dan alle gekkigheid van de afgelopen tijd. DW is gewoon gemaakt voor een goed dieet denk ik wel eens...

Vanavond weer benentraining, en eens kijken of ik wat mensen kan spreken (weet niet wie er trainen) - heb maar 1 doelstelling voor dit jaar, dus daar maar meteen voor aan de slag.
Doelstelling: in 2010 beslissen OF ik ooit aan een wedstrijd mee wil doen.

Wauw... dat vind ik wel heeeeeeel leuk, gewoon alleen al dat je het overweegt!
Als je zo doorgaat
weet ik het antwoord al :D

• #3.017
...niet te vroeg gaan roepen, heb dan nl. thuis ook support nodig - en je wilt niet weten wat vriendlief vond van de foto's van Maaike (alles behalve mooi :mad:).
En dan wordt het ook begeleiding en dergelijke zoeken, wil goed overwegen of ik dat er allemaal voor over heb ;)

...niet te vroeg gaan roepen, heb dan nl. thuis ook support nodig - en je wilt niet weten wat vriendlief vond van de foto's van Maaike (alles behalve mooi :mad:).
En dan wordt het ook begeleiding en dergelijke zoeken, wil goed overwegen of ik dat er allemaal voor over heb ;)

Tuurlijk is ook zo... maar gewoon het feit dat je het overweegt vind ik wel heel sterk, geeft ook aan hoe je over jezelf denkt en niet alleen qua uiterlijk maar ook wat je kan!
En mocht je serieus gaan overwegen is misschien ook iets waarin hij kan meegroeien... en wat ook valt uit te leggen is dat het de wedstrijd-shape ook maar van korte duur is... offseason zal hij misschien juist wel degelijk heel mooi kunnen vinden... de middenweg :D Maar wel belangrijk dat hij achter je staat, absoluut! Ik heb ook het geluk dat mijn man er achter staat zolang het niet ten koste van mijn gezondheid gaat, en daarin denken we er precies hetzelfde over.
Kom je lekker 1 keer in de week naar Rotterdam :p betere begeleiding kan je niet krijgen :p en gezellig :D (oke, nou draaf ik door :p) jouw sportschooleigenaar zou ook kunnen begeleiden of niet?

• #3.019
Sportschooleigenaar geeft dat soort begeleiding niet - daar zou ik dan toch al iemand anders voor moeten zoeken... (de man is een ervaren BB'er, geen echte coach - vetmeten kan 'ie daarentegen wel!)

1x in de week naar Rotterdam neem ik zeker mee in de overwegingen :p
(weekenden in orde?)

Dwarfje, ga goed voor jezelf na waarom je wedstrijden wilt draaien..ik zou voor mezelf namelijk niet weten waarom ik het zou doen. Ik wil gewoon een bepaald beeld in de spiegel zien en that's it..

Suc6 met de high volume benen training weer vanavond!:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven