- Waardering
- 1.339
ik draag girly-hemdjes... valt tegen. (al eens geprobeerd)Snoertje in je shirt doen.. helpt bij mij in ieder geval wel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik draag girly-hemdjes... valt tegen. (al eens geprobeerd)Snoertje in je shirt doen.. helpt bij mij in ieder geval wel.
Te laat maar mag t nog?? Gefeliciteerd!!! Ondanks teveel baco wel leuke dag dus...
Storen en storen zijn verschillende dingen
Wanneer ik sta te squatten dan moet je maar even wachten tot ik klaar ben met een set om tegen me aan staan praten, ik heb toch geen lucht om iets terug te zeggen...
Tussen sets door wil ik die dingen nog wel eens uit doen. Ook omdat ik genoeg aan anderen te vragen heb. Wanneer ik bijvoorbeeld een spotter nodig heb met benchen dan doe ik ze per definitie niet in, vind ik onbeschoft (en onhandig: je wilt wel een beetje contact hebben met die spotter - en ik ben echt doof met doppen in!)
beetje sporter moet begrijpen dat als iemand staat te squatten hij/zij - oeps niet gestoord moet worden -
ander verhaal - ben je net bezig met je laatste setje , valt je linkeroordopje uit - knappe meid als je geconcentreerd je rep afmaakt![]()
Die staat bij ons wel aanidd heel irritant! zo heb ik al flink wat deads gefaild
als ze nou in de gym nog enigszins goede muziek aanzetten maar er staat bij ons nog net geen britney spears aan
Te laat maar mag t nog?? Gefeliciteerd!!! Ondanks teveel baco wel leuke dag dus...
Ikke ook
Van harte meid, nu begrijp ik die baco'tjes
![]()
Monchoutaart, appeltaart met veel custard & kaneel en voor de verandering cakejes (neefje en nichtje kwamen ook) - ging helemaal prima!
Dankjewel Marvin! Jij hebt het druk genoeg met andere dingen, dus kan het je niet kwalijk nemen. Volgend jaar verwacht ik een verjaardagskaart van je in de brievenbusNEEE! Heb ik je verjaardag gemistAlsnog gefeliciteerd Dwarfje!
![]()
Ouder wel, wijzer heb ik opgegevenOk hahahaha
Ja die Mon chou taart is gruwelijk...
Nou gelukkig heb je een leuke verjaardag gehad!! weer een jaar ouder...en wijzer??!!![]()
Thnx! Ik hoop dat de levertijd van m'n nieuwe iPod gaat meevallen (eerste indicatie is 2 tot 3 wekenMooie I-pod!
Leuke verjaardag gehad dus! Leuk!!! En? Jezelf natuurlijk weer keihard aan de cut gezet, en nog trainen vandaag?
...niet te vroeg gaan roepen, heb dan nl. thuis ook support nodig - en je wilt niet weten wat vriendlief vond van de foto's van Maaike (alles behalve mooi).
En dan wordt het ook begeleiding en dergelijke zoeken, wil goed overwegen of ik dat er allemaal voor over heb![]()