Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MEEN JE!
NOU VAN HARTE GEFELICITEERD!![]()
![]()
Veel plezier vanavond en vanmiddag...word volgens mij HARTSTIKKE gezellig! Geniet ervan
WOW he wat zie je er goed uittttt!!!! Ook je taille is erg smal geworden, mooie zandloperfiguur! Good work!!!

Kijk nog eensGefeliciteerd!!enne.....maak er een fijne dag van!
Foto kan ik jammergenoeg niet zien maar dat ziet er vast goed uit![]()
Thnx Ace!Van harte gefeliciteerd Dwarf!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik begin (helaas) maandag pas weer - heb net schoongemaakt, nog een taart in elkaar geflanst en verwacht zometeen het eerste bezoek...Gefeliciteerd! Ga je vandaag ook nog trainen of begin je maandag pas weer
Een fijne dag alvast toegewenst.![]()
Thnx!
....vandaag is de dag dat ik me écht oud voel... (30!)
(sorry voor alle loglezers die een nóg respectabelere leeftijd hebben)

<insert willekeurige foto van Maaike>
(zoals 6 posts boven je)
Op dit moment heb ik nog even geen nieuwe voorbeelden die ik kan delen (zie ook mijn posts in het topic 'voorbeeldlichamen'.
Vandaag is een mooie dag om te beginnen mijn lijf 30 te laten blijven!Gefeliciteerd!!!
En eu... das maar heel even dat je je oud voelt (spreek uit ervaring)! Als het goed is ga je snel weer hard aan de training en voeding, en blijft je lijf onder de 30 steken. En hoe oud je je voelt heb je nog altijd zelf in de hand
Dus hey lekker genieten nog vandaag, en dan ook echt he! Jij begint morgen pas![]()
Thnx Lennart! Die 100kg DL van je wil ik ook!
Thnx TGA!
Graag! Morgen weer aan de beentraining!Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag zult hebben.
Vanaf maandag weer lekker knallen!
Thnx, dat is gelukt!Van harte gefeliciteerd! Ik wens je een hele gezellige dag toe!
gefeliciteerd!
Heb je het laatste Sport & Fitness magazine gezien? Daar staan echt hele mooie, scherpe foto's in van haar laatste wedstrijd (of beide wedstrijden, weet 't ff niet meer).
Thnx YY!
Thnx Hummer!
Is gelukt...Van harte gefeliciteerd! Maak er een mooie dag (avond) van!
![]()
...en bedankt Keun!Happy birthday to you, you live in a zoo, you eat like a monkey and you look like one to!
maak er een leuke dag van
Was een geweldige avond, en aangezien ik niet kan zingen heb ik het gewoon wat harder gedaan (SingStar)Gefeliciteerd, lieve and trouwe Dwarfie!
Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad en nog een lekkere avond krijgt!![]()
Thnx!
Ben nog aan het bijkomen