MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Eindelijk 2010!

Leuke jaarwisseling gehad iedereen? :)

Aha weer wat geleerd, ik dacht dat het niet uitmaakte hoe je aan je verbrande kcals kwam. Goeie training dwarfje :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.945
Hier is het nog 2009 maar ook alvast een gezond 2010!
Dankjewel! Jij ook de allerbeste wensen voor het net-gestarte nieuwe jaar!
Dwarfje! GOEDEMORGEN!!!:D

Tijd voor het eerste goede onbijt van 2010!!

Dat dit jaar maar het gewenste fysiek in je naar boven mogen brengen:D:D
GOEDEMORGEN MARVIN!!!
Ontbijt?! Hmmm... brunch (lunch) ook goed? Wel brinta natuurlijk! (als ik geen brood HOEF voor het ontbijt, dan doe ik dat ook zeker niet!)

Gewenste fysiek? Ik heb zo wel m'n voorbeelden die ik prachtig vind, maar dat is niet binnen een jaartje haalbaar ben ik bang... Ik doe m'n best (m'n stinkende best!) dus dat gaat goedkomen! :D
Eindelijk 2010!

Leuke jaarwisseling gehad iedereen? :)
Was geweldig gezellig! Gekkigheid met oudhuisgenoten, en uiteindelijk toch niet de kroeg in... (zouden we eigenlijk wel doen)
Eindelijk?

JA zekeerrrrrrr :D jij/jullie ook? ;)
Hier ook: baco's ipv champagne (bubbels word ik ziek van), en allerlei rare creaties die op oliebollen moesten lijken. :D
:thumb:
Aha weer wat geleerd, ik dacht dat het niet uitmaakte hoe je aan je verbrande kcals kwam. Goeie training dwarfje :D
Thnx Lennart. Ik doe m'n best, en sta ALTIJD open voor suggesties. Of het lukt om ze uit te voeren bespreek ik dan later wel ;)

Dwarf de beste wensen en ik hoop dat alle wensen uit komen.
Keihard trainen dat doe je al, nu hopen dat je eind doel snel dichtbij komt.

• #2.947
Ik zet m'n doelen redelijk hoog, maar einddoel houd ik wel in zicht ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gelukkig nieuwjaar & keep on lifting.:)

Ik zet m'n doelen redelijk hoog, maar einddoel houd ik wel in zicht ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo zo, je legt de lat inderdaad hoog voor jezelf wat een goeie eigenschap is!
Maar goed, als iemand hier de motivatie in huis heeft om zover te komen ben jij het wel :thumbs:

Happy newyear!

Dwarfje! GOEDEMORGEN!!!:D

Tijd voor het eerste goede onbijt van 2010!!

Dat dit jaar maar het gewenste fysiek in je naar boven mogen brengen :D:D

+1

Gewenste fysiek? Ik heb zo wel m'n voorbeelden die ik prachtig vind, maar dat is niet binnen een jaartje haalbaar ben ik bang... Ik doe m'n best (m'n stinkende best!) dus dat gaat goedkomen! :D

Nou ja, iig een heel stuk dichterbij dan :)

• #2.951
Gelukkig nieuwjaar & keep on lifting.:)
Dankjewel! Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar gewenst - blijven liften komt wel goed ;)
Zo zo, je legt de lat inderdaad hoog voor jezelf wat een goeie eigenschap is!
Maar goed, als iemand hier de motivatie in huis heeft om zover te komen ben jij het wel :thumbs:
Of ik het ooit haal weet ik niet, gemotiveerd ben ik zeker (en eigenwijs natuurlijk!) :cool:
Happy newyear!
+1
Nou ja, iig een heel stuk dichterbij dan :)
:D
Dankjewel!
Ik wil zo dicht mogelijk in de buurt komen ;)

Beste wensen Dwergje!
en wat marvin al hierboven vermeldde, mogen je doelstellingen ''steeds dichter'' bij komen dit jaar!

Nog getraind vandaag Dwarf?

• #2.956
<insert willekeurige foto van Maaike>
(zoals 6 posts boven je)
Op dit moment heb ik nog even geen nieuwe voorbeelden die ik kan delen (zie ook mijn posts in het topic 'voorbeeldlichamen'.
You don't have to be the number one, as long as u train like the number one :D
Sweet, love to!
Vandaag hardcore taartbakken, quiche maken en high-speed serveren - naast wat andere cardio... :P

<insert willekeurige foto van Maaike>
(zoals 6 posts boven je)
Op dit moment heb ik nog even geen nieuwe voorbeelden die ik kan delen (zie ook mijn posts in het topic 'voorbeeldlichamen'.

Sweet, love to!

Vandaag hardcore taartbakken, quiche maken en high-speed serveren - naast wat andere cardio... :P

Ja zeker met je manlief :p

Dat Maaike een groot voorbeeld voor je is kan ik goed begrijpen. :)
Hé Dwarf, suc6 vandaag met al dat lekkere gekook (waarvoor?) en goed weekend!

• #2.958
Dwarf is jarig vandaag! Vanavond een ouderwets fout feestje met vrienden, maar eerst komt de familie langs...

Omdat het kan vanochtend nog even een foto gemaakt (waar m'n biceps amper te zien zijn, maar vooruit...)

Dwarf is jarig vandaag! Vanavond een ouderwets fout feestje met vrienden, maar eerst komt de familie langs...

Omdat het kan vanochtend nog even een foto gemaakt (waar m'n biceps amper te zien zijn, maar vooruit...)

MEEN JE!
NOU VAN HARTE GEFELICITEERD! :D :D:D:D
Veel plezier vanavond en vanmiddag...word volgens mij HARTSTIKKE gezellig! Geniet ervan :kiss:

WOW he wat zie je er goed uittttt!!!! Ook je taille is erg smal geworden, mooie zandloperfiguur! Good work!!!

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd!!:birthday: enne.....maak er een fijne dag van!

Foto kan ik jammergenoeg niet zien maar dat ziet er vast goed uit:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven