Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eindelijk 2010!
Leuke jaarwisseling gehad iedereen?![]()
Dankjewel! Jij ook de allerbeste wensen voor het net-gestarte nieuwe jaar!Hier is het nog 2009 maar ook alvast een gezond 2010!
GOEDEMORGEN MARVIN!!!Dwarfje! GOEDEMORGEN!!!
Tijd voor het eerste goede onbijt van 2010!!
Dat dit jaar maar het gewenste fysiek in je naar boven mogen brengen![]()
Was geweldig gezellig! Gekkigheid met oudhuisgenoten, en uiteindelijk toch niet de kroeg in... (zouden we eigenlijk wel doen)Eindelijk 2010!
Leuke jaarwisseling gehad iedereen?![]()
Hier ook: baco's ipv champagne (bubbels word ik ziek van), en allerlei rare creaties die op oliebollen moesten lijken.
Thnx Lennart. Ik doe m'n best, en sta ALTIJD open voor suggesties. Of het lukt om ze uit te voeren bespreek ik dan later welAha weer wat geleerd, ik dacht dat het niet uitmaakte hoe je aan je verbrande kcals kwam. Goeie training dwarfje![]()
Ik zet m'n doelen redelijk hoog, maar einddoel houd ik wel in zicht
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dwarfje! GOEDEMORGEN!!!
Tijd voor het eerste goede onbijt van 2010!!
Dat dit jaar maar het gewenste fysiek in je naar boven mogen brengen![]()
Gewenste fysiek? Ik heb zo wel m'n voorbeelden die ik prachtig vind, maar dat is niet binnen een jaartje haalbaar ben ik bang... Ik doe m'n best (m'n stinkende best!) dus dat gaat goedkomen!![]()
Dankjewel! Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar gewenst - blijven liften komt wel goed
Of ik het ooit haal weet ik niet, gemotiveerd ben ik zeker (en eigenwijs natuurlijk!)Zo zo, je legt de lat inderdaad hoog voor jezelf wat een goeie eigenschap is!
Maar goed, als iemand hier de motivatie in huis heeft om zover te komen ben jij het wel![]()
Happy newyear!
+1
Nou ja, iig een heel stuk dichterbij dan![]()
Gewenste fysiek? Ik heb zo wel m'n voorbeelden die ik prachtig vind, maar dat is niet binnen een jaartje haalbaar ben ik bang... Ik doe m'n best (m'n stinkende best!) dus dat gaat goedkomen!![]()
Of ik het ooit haal weet ik niet, gemotiveerd ben ik zeker (en eigenwijs natuurlijk!)![]()
<insert willekeurige foto van Maaike>
Sweet, love to!You don't have to be the number one, as long as u train like the number one![]()
Vandaag hardcore taartbakken, quiche maken en high-speed serveren - naast wat andere cardio...

<insert willekeurige foto van Maaike>
(zoals 6 posts boven je)
Op dit moment heb ik nog even geen nieuwe voorbeelden die ik kan delen (zie ook mijn posts in het topic 'voorbeeldlichamen'.
Sweet, love to!
Vandaag hardcore taartbakken, quiche maken en high-speed serveren - naast wat andere cardio...![]()
Dwarf is jarig vandaag! Vanavond een ouderwets fout feestje met vrienden, maar eerst komt de familie langs...
Omdat het kan vanochtend nog even een foto gemaakt (waar m'n biceps amper te zien zijn, maar vooruit...)