Fannore
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 182
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 uur durende monster volume sessie! Hartslag lag waarschijnlijk al redelijk hoog!![]()

klote van je schouder! maar ik heb het al eerder gezegd, vind het volume ook veel te hoog voor schouders! beterschap ermee

*snif*Darn, sorry to hear! Veel sterkte en dat je maar snel weer aan de slag kan!
Thnx.
Voelde echt goed en lekker enzo, totdat ik ging dippen...![]()
eerder in je training dippen? je doet nu een van de zwaarste oefeningen als laatste!
Ik?!ging jij nu niet aan de dnp? of zit dat kuurtje er al op, ben soms niet echt meer mee![]()
oooooooooooh *schaam* lees NU PAS dat je jarig bent geweest.
Nog heeeeeel veel jaren in gezondheid meid!
oh en baco en monchoutaart zijn ook 1 van mijn favo'sslurp goeie smaak heb jij
Op naar de 100 kilo DL!![]()

op zich niet, maar ik vind zelf dips altijd vrij belastend voor je schouders (vooral blessuregevoelig zelfs) dus zou ze niet doen als je schouders al verrot zijnTja, eerst schouders, dan triceps dacht ik zo...
mis gedacht?
Good point...op zich niet, maar ik vind zelf dips altijd vrij belastend voor je schouders (vooral blessuregevoelig zelfs) dus zou ze niet doen als je schouders al verrot zijn
Good point...
Verder nog tips afgezien van Tijgerbalsem (stink spul)?
erop?SRL zo veel fijnerGood point...
Verder nog tips afgezien van Tijgerbalsem (stink spul)?

..dat wordt weer naar de winkel morgen...
(kan de echte tijgerbalsem niet vinden (ik dacht dat ik nog had), en heb nu een proefzakje ander spul op m'n schouder zitten...)