XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.082
je kan dan ook weer met de stand van je voeten spelen, dan bij elkaar, voeten aan de buitenkant, wat je maar wilt.
ik kan een ''buffe n*ger'' in mijn sportschool die de voeten zelf na elkaar wijzend doet en dan uit elkaar.
ik zou zeggen zo'n 90 a 100KG droge massa:rolleyes:
(heb vaker met hem getraint, spierpijn gegarandeert)
en nee niet die n*ger die ik laatst in mij log plaatste!
Ik heb gisteren nog met een n*ger getraind - ook tegen de 100kg (grotendeels droge massa) :D
Jammere in dit punt is dat hij respect heeft voor mijn beentraining (en erger: ik heb geen flauw idee wat hij aan beentraining doet, hij was gisteren al klaar met benen toen we samen schouders gingen doen).
Same here...

Doe nu alleen nog de Zercher squat.
:google:
(want ik heb geen flauw idee wat dat is)

Ik heb gisteren nog met een n*ger getraind - ook tegen de 100kg (grotendeels droge massa) :D
Jammere in dit punt is dat hij respect heeft voor mijn beentraining (en erger: ik heb geen flauw idee wat hij aan beentraining doet, hij was gisteren al klaar met benen toen we samen schouders gingen doen).
ik heb een aantal n*gers in mijn sportschool en kan ze bijna allemaal, soort zoekt soort;)
hij doet daarbij ook nog eens kickboksen (wou ik ook eerst doen waar hij doet).
en z'n broertje zelfde liedje maar deze is 80 a 90 KG ripped, en wat een rug/traps heb hem nog niet in het echt gezien maar wel een foto, heeft jaren gezwommen vandaag de rug/traps, doet ook kickboksen

broertje klinkt trouwens jong.
hij is 37 en z'n broertje 31 of zo curacuao baby! (schrijf ik het goed)

Laatst bewerkt:
  • #3.085
ik heb een aantal n*gers in mijn sportschool en kan ze bijna allemaal, soort zoekt soort;)
hij doet daarbij ook nog eens kickboksen (wou ik ook eerst doen waar hij doet).
en z'n broertje zelfde liedje maar deze is 80 a 90 KG ripped, en wat een rug/traps heb hem nog niet in het echt gezien maar wel een foto, heeft jaren gezwommen vandaag de rug/traps, doet ook kickboksen

broertje klinkt trouwens jong.
hij is 37 en z'n broertje 31 of zo curacuao baby! (schrijf ik het goed)

...als ik het zo hoor dan ben ik ook een soort n*ger ;)
(en het is Curacao, bijna goed!)

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:55 ----------

idd ook prima alternatief, pak je ook nog je armen mee :)

dwarf: zercher squat is met de halter 'aan de binnenkant' van je ellebogen:

edit: beter filmpje :)

Ziet er uit alsof je meteen amper gewicht kunt gebruiken...
Eens zien wat het wordt donderdag ;)

DwarvenWarrior;4509528Ziet er uit alsof je meteen amper gewicht kunt gebruiken... Eens zien wat het wordt donderdag ;)[/QUOTE zei:
Dat klopt wel een beetje...Gaat bij mij max. met 45kg anders doet het weer te zeer aan m'n onderarmen :rolleyes: :o

Balen van je schouder... had het een tijdje terug ook. Goed koelen (wat Jerney zei). Enige waar ik toen geen last van was qua bovenlijf was schouders... tijdje laag in gewichten, pas weer volledig als het volledig weg is... zat bij mij toen bij de aanhechting...
Benen die ik vaak ook met vershillende standen... kan bij verschillende oef... ter afwisseling... voeten naar binnen gedraaid, parallel, naar buiten gedraaid... met name die voeten naar binnen gedraaid, voel je je letterlijk heel stom bij :p tenminste ik dan...

Dat klopt wel een beetje...Gaat bij mij max. met 45kg anders doet het weer te zeer aan m'n onderarmen :rolleyes: :o
Kun je dan niet gewoon beter een belt squat doen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Doe nu alleen nog de Zercher squat.

:google:
(want ik heb geen flauw idee wat dat is)
Heb jij trouwens zo'n slecht geheugen dwarf?
http://forum.dutchbodybuilding.com/...erker-worden-191471/index128.html#post4055099

• #3.090
volgend jaar mind-dumbbells vragen voor je verjaardag :p

ik ben eruit hoor dwarfie
ik maak eerst mijn protein 80 nog effe op
en daarna bestel ik gewoon een whey bij xxl nl:Whey Protein Instant
deze heb ik altijd gehad en beviel goed
kijk uit he met n*gers trainen;)

• #3.093
volgend jaar mind-dumbbells vragen voor je verjaardag :p
Ik heb ooit wat gelezen over testo-jointjes - krijg je ook gespierde hersenen van ;)
ik ben eruit hoor dwarfie
ik maak eerst mijn protein 80 nog effe op
en daarna bestel ik gewoon een whey bij xxl nl:Whey Protein Instant
deze heb ik altijd gehad en beviel goed
kijk uit he met n*gers trainen;)
Ben zelf ook erg tevreden over hun whey. Omdat het voor mij niet super belangrijk is: lekker de delicious! :lick:

Enige waar ik voor op moet passen bij die n*ger is dat ik nog wel aan het trainen geraak (wát een mooie vent!)... :p

Die Zercher squat lijkt me moeilijk qua evenwicht!
Maar wel weer nieuwe inspiratie opgedaan voor eventuele squat-variaties; thanks people.

En ondanks dat het al iets beter gaat met de evil schouder - beterschap!

(/stiekem jaloers is op al die mooie mannen die er blijkbaar op de andere sportscholen rondlopen :p)

Zo heee spannend dat je het overweegt om wedstrijden te gaan doen...jammer dat het mannetje je er niet zo in steunt..stukkie moelijker dan..want buiten dat je lichaam veranderd tijdens de voorbereiding..gaat je geestelijke welzijn..ook wel iets veranderen hoor;)

Nog even over die Sercher squat..wat is daar anders aan dan bv front squat..behalve dat het nog beroerder is vast te houden?? Pak je er andere spieren mee aan als front?????

die zercher squat lijkt me zelf nog meer belastend voor je schouders, en lijkt me ook heavy om die zo vast te houden, ziet er wel leuk uit

die zercher squat lijkt me zelf nog meer belastend voor je schouders, en lijkt me ook heavy om die zo vast te houden, ziet er wel leuk uit

Leuk om een keertje te proberen inderdaad, zou hem alleen niet opnemen in je standaard trainingsroutine, enkel een keertje om je spieren eens te prikkelen.

Kun je dan niet gewoon beter een belt squat doen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:) Bedankt chicky, die tip kreeg ik ook van Imp.

Die Zercher squat lijkt me moeilijk qua evenwicht!
Maar wel weer nieuwe inspiratie opgedaan voor eventuele squat-variaties; thanks people.

Lijkt mij ook niet eenvoudig maar kan ik niet van tevoren beoordelen natuurlijk.
Ergens in huis heb ik nog een hele mooie dames Sjonnie/Anita(goud-kopergestreept:D) trainingsbelt liggen, alleen waar? :scratch:
Ik zal hem binnen afzienbare tijd uitproberen, dan laat ik wel weten hoe het was. Trainingslevel ligt een beetje laag momenteel maar dat komt goed.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven