jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klote van je schouder! maar ik heb het al eerder gezegd, vind het volume ook veel te hoog voor schouders! beterschap ermee

Standaard een wijnkoeler in de vriezerKoelen!
Heb je standaard een coldpack in je vriesla? Komt altijd van pas!
Minimaal 1x per dag 10 tot 15min. koelen.
Sterkte ermee!

Thnx! Training voelde echt lekker, alleen die dipsVind ik ook wel moet ik zeggen nu ik je gewichten zie. Kijk maar uit...niet fijn als je eenmaal een schouderblessure hebt......
Bij mij begon het ook omdat ik dacht, ooow maar dat kan ik makkelijk..hoppa nog wat kg's erbij...maar uiteindelijk na een tijdje waren mijn schouders aan het piepen.
Beterschap![]()

Da's toch voor je gewrichten? Ik weet nl. wel zeker dat het een spier is....
Ik heb 'm al een keer uitgelegd in dit log, maar speciaal voor jou nog een keer:
gewicht met duim omhoog 'side raise' omhoog brengen, dan naar binnnen (zelfde stand houden) en laten zakken (zoals front raise), dan weer omhoog, gewicht kwartslag draaien (handpalm naar beneden), gewicht zijkant brengen en op 'side raise'manier weer naar beneden
Ik denk dat het goed nieuws is dat ik maar bij 1 beweging pijn heb: handen naast m'n lijf en dan ellebogen omhoog trekken achter m'n rug (dipbeweging dus)...
Zowel side- als frontraises geven geen probleem![]()

hmm ik heb ook wel eens dat me schouder steekt bij bepaalde oefeningen, bijv. bij de front-raises, als ik er dan last van hem laat ik hem iets anders terug zakken, zodat het punt waar ik pijn heb niet word aangesproken, maar daar heb jij geen last van.
gewoon iets verrrekt lijkt mij, ik zou gewoon goed eten, wat extra BCAA's/eiwitten en goed rusten, dat word dus de benen aan pakken tot dat je pijn weg is.![]()

hmm als jij echt ''veel'' last van je schouders hebt zou ik gewoon een andere planning maken, kan natuurlijk highrep-low weight zijn of andersom, maar ik zou als ik geen push oefeningen kan doen ivm me schouder....en laten m'n benen nou net op de planning staan voor komende donderdag!
(zit alleen te twijfelen tussen weer zo'n high-rep training en een 'gewone' met max. gewicht)
Check! Da's ook een idee! Jammer dat ik je vandaag al karma heb gegeven...

ik als voorstander van de leg-press, kan andere hier dus ''ook'' mee helpen.![]()

je kan dan ook weer met de stand van je voeten spelen, dan bij elkaar, voeten aan de buitenkant, wat je maar wilt....en ik ging vooral voor die hack-squats
(kijken of ik in de smith kan hangen, anders toch op de legpress idd)