- Waardering
- 1.339
Op dit moment is het niet meer dan überhaupt overwegen - als ik er voor ga, dan ook voor meer dan 100% (of niet). Ik heb m'n vriend aangegeven wat ik mooi vind, en hij vindt van nietZo heee spannend dat je het overweegt om wedstrijden te gaan doen...jammer dat het mannetje je er niet zo in steunt..stukkie moelijker dan..want buiten dat je lichaam veranderd tijdens de voorbereiding..gaat je geestelijke welzijn..ook wel iets veranderen hoor
Nog even over die Sercher squat..wat is daar anders aan dan bv front squat..behalve dat het nog beroerder is vast te houden?? Pak je er andere spieren mee aan als front??

Ik wil hem niet opzadelen met het idee dat ik er ook zo uit kom te zien als ik voor mezelf nog geen beslissing heb gemaakt - ik denk dat als ik er werkelijk voor ga dat hij me ook echt wel zal steunen. En dat zal ik dan ook nodig hebben...
Het lijkt me eigenlijk helemaal niksdie zercher squat lijkt me zelf nog meer belastend voor je schouders, en lijkt me ook heavy om die zo vast te houden, ziet er wel leuk uit

Denk dat ik morgen een frontsquat ga uitproberen, of het bij een hack-squat houd....
No f*... way! Een of andere variant alleen nu ik last heb van m'n schouder!Leuk om een keertje te proberen inderdaad, zou hem alleen niet opnemen in je standaard trainingsroutine, enkel een keertje om je spieren eens te prikkelen.

??
) trainingsbelt liggen, alleen waar? 

Schouder blessures duren meestal wel lang :S Ik ben ook pas net weer van het gezeur in mijn schouder af