AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.101
Zo heee spannend dat je het overweegt om wedstrijden te gaan doen...jammer dat het mannetje je er niet zo in steunt..stukkie moelijker dan..want buiten dat je lichaam veranderd tijdens de voorbereiding..gaat je geestelijke welzijn..ook wel iets veranderen hoor;)

Nog even over die Sercher squat..wat is daar anders aan dan bv front squat..behalve dat het nog beroerder is vast te houden?? Pak je er andere spieren mee aan als front?????
Op dit moment is het niet meer dan überhaupt overwegen - als ik er voor ga, dan ook voor meer dan 100% (of niet). Ik heb m'n vriend aangegeven wat ik mooi vind, en hij vindt van niet ;)
Ik wil hem niet opzadelen met het idee dat ik er ook zo uit kom te zien als ik voor mezelf nog geen beslissing heb gemaakt - ik denk dat als ik er werkelijk voor ga dat hij me ook echt wel zal steunen. En dat zal ik dan ook nodig hebben...
die zercher squat lijkt me zelf nog meer belastend voor je schouders, en lijkt me ook heavy om die zo vast te houden, ziet er wel leuk uit
Het lijkt me eigenlijk helemaal niks ;)
Denk dat ik morgen een frontsquat ga uitproberen, of het bij een hack-squat houd....
Leuk om een keertje te proberen inderdaad, zou hem alleen niet opnemen in je standaard trainingsroutine, enkel een keertje om je spieren eens te prikkelen.
No f*... way! Een of andere variant alleen nu ik last heb van m'n schouder!

Front squat..doe ik nu ook weer een tijdje ipv gewoon backsquat..voelt goed..
Maar Hack squat ook pittig!! Jammer dat we die bij ons niet hebben..

Ergens in huis heb ik nog een hele mooie dames Sjonnie/Anita(goud-kopergestreept:D) trainingsbelt liggen, alleen waar? :scratch:
Ik zal hem binnen afzienbare tijd uitproberen, dan laat ik wel weten hoe het was. Trainingslevel ligt een beetje laag momenteel maar dat komt goed.

Yes please! Ben benieuwd hoe de oefeningen zijn bevallen!

Also: must see pics of said belt. Anita-style-trainings-belt, geweldig!
(En dan zo'n mooi leopard broekje erbij dragen. En een silveren topje /melig wordt :D)

• #3.104
Voor de nieuwsgierigen onder mijn vriendjes: ik heb de foto van de jongen met wie ik train (als het goed is binnenkort als vaste trainingspartner) in mijn foto-album gezet. Het testomonster wat naast 'm staat (ik heb niet de illusie dat die man nog naturel is) is degene die wat adviezen heeft gegeven over mijn dieet / supplementengebruik.

Nieuwsgierig is my middle name... ;P

Veel plezier met samen trainen meis; dat je maar nog harder mag knallen dan je nu al doet!

Mooi fysiek heeft hij! Die kan jou volgens mij heeel goed verder helpen met trainen :D Mazzelaar dat je een goede trainer hebt gevonden :D!

• #3.107
Nieuwsgierig is my middle name... ;P

Veel plezier met samen trainen meis; dat je maar nog harder mag knallen dan je nu al doet!
Ik zag je opmerking al bij z´n foto, ik heb niet teveel gezegd gisteren of wel? :cool:
Mooi fysiek heeft hij! Die kan jou volgens mij heeel goed verder helpen met trainen :D Mazzelaar dat je een goede trainer hebt gevonden :D!
Een trainer zou helemaal mooi zijn, maar het scheelt idd dat ik samen met iemand kan trainen! Ondanks dat hij al wedstrijdervaring heeft heb ik het idee dat hij nog wat dingetjes van mij kan leren... :o

Damn, die heeft zeker een mooi fysiek, veel succes met samen trainen meid!

• #3.109
Oh, voor ik het vergeet: goed nieuws!
Op dit moment heb ik helemaal geen last van mijn schouder (misschien toch maar een beetje overbelast geweest?) - wil niet zeggen dat ik volledig tegen mijn natuur in vanavond rustig aan doe (schoudertechnisch dan).

Dat is mooi :) Schouder blessures duren meestal wel lang :S Ik ben ook pas net weer van het gezeur in mijn schouder af :P

• #3.111
Dat is mooi :) Schouder blessures duren meestal wel lang :S Ik ben ook pas net weer van het gezeur in mijn schouder af :P
Ik prijs mij erg gelukkig dat ik nu al geen last meer heb!
...is waarschijnlijk een waarschuwing geweest :rolleyes:

Da's goed nieuws idd ;) Mooi zo!

Mooi zo, Dwarfie ... en nu hopelijk blessurevrij weer knallen met die imposante trainingsmaat van je! :D

Impossante trainingsmaat dwarfje! Doe mij er ook zo 1..hoewel hij wel wat meer z'n kuiten mag gaan aanpakken IMO..:rolleyes:

hmm miss stomme vraag maar waar kan ik die foto zien..??

• #3.118
Impossante trainingsmaat dwarfje! Doe mij er ook zo 1..hoewel hij wel wat meer z'n kuiten mag gaan aanpakken IMO..:rolleyes:
Absoluut! Zal hem vanavond eens een schop geven ;)

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

eerder naar je lijf luisteren?
Wel doen he!
Doe ik!

Punt is alleen dat mijn lijf niets zei, en opeens begon te schreeuwen tijdens het dippen! :mad:

• Like
Waarderingen: Sue
Absoluut! Zal hem vanavond eens een schop geven ;)

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

Doe ik!

Punt is alleen dat mijn lijf niets zei, en opeens begon te schreeuwen tijdens het dippen! :mad:
ja, das lastig communiceren dan he!

Nee, je hebt niets teveel gezegd.
Wel een nieuwe definitie aan plaatjes zeggen meer dan duizend woorden /big grin
(Ik verwacht nu wel iedere dag een uit-ge-breid verslag van de gezamelijke trainingsresultaten, dat begrijp je zeker wel :P)

Succes met je trainingen en mooi dat het (nog) beter gaat met je schouder!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven