XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Inderdaad! Ik ga voor een geweldige dag vandaag!
Het kan niet altijd klote (of feest) zijn...
Ik heb iig lekker spierpijn in mijn schouders, zal wel van de DB-oefening zijn: http://www.youtube.com/watch?v=U4wtrAE_yAE - die alleen dan met minder kilo's ;)
Mijn andere broek (net uit de was, meest recent gekocht) zit spontaan ook losser, dus het gaat wel de goede kant op! :D
Leermomentje: geen CCG pre-workout nemen - volgens mij had ik die de vorige keer ook toen ik zwaar misselijk werd tijdens KT...

Oh, enne: goedemorgen!

Weer een lesje geleerd dus ;)
En idd, je broeken zijn imo één van de beste middelen om je BF in de gaten te houden.
Volhouden !

Goedemorgen deze morgen !

Weer een lesje geleerd dus ;)
En idd, je broeken zijn imo één van de beste middelen om je BF in de gaten te houden.
Volhouden !

Goedemorgen deze morgen !
Volhouden gaat me eigenlijk net iets beter af dan verwacht...
Baal wel een beetje, omdat ik voor m'n gevoel toch al niet gruwelijk veel train, en op deze manier een training 'verpruts'. Gisteren alleen nog een blik tonijn naar binnen gegooid toen ik thuis kwam, flinke dosis DBB er bij gedaan en toen gaan slapen. Hopelijk stopt het met regenen straks - ik heb een uurtje even niks en dan wil ik m'n nieuwe schoenen een beetje inlopen (voor de vierdaagse) - zaterdag training van 50 km...

Iemand enig idee hoeveel sets & reps ik bij het genoemde schema moet doen? Tussendoor verhogen lijkt me niet de bedoeling.

Inderdaad! Ik ga voor een geweldige dag vandaag!
Het kan niet altijd klote (of feest) zijn...
Ik heb iig lekker spierpijn in mijn schouders, zal wel van de DB-oefening zijn: http://www.youtube.com/watch?v=U4wtrAE_yAE - die alleen dan met minder kilo's ;)
Mijn andere broek (net uit de was, meest recent gekocht) zit spontaan ook losser, dus het gaat wel de goede kant op! :D
Leermomentje: geen CCG pre-workout nemen - volgens mij had ik die de vorige keer ook toen ik zwaar misselijk werd tijdens KT...

Oh, enne: goedemorgen!

Ik had stiekem gehoopt dat je een filmpje van jezelf zou posten! :D

Ook goedemorgen, en goed zeg van je broeken.
Ga zo door! :)

Ik had stiekem gehoopt dat je een filmpje van jezelf zou posten! :D

Ook goedemorgen, en goed zeg van je broeken.
Ga zo door! :)
Pas als ik de contest heb gewonnen en als model aan de slag mag (geloof er niks van, ijdele hoop kan altijd!) dan komt mijn hoofd (herkenbaar) op Internet, eerder niet ;)
Wellicht een training met papieren zak op m'n kop? :p

Oh, en thnx voor het complimentje natuurlijk!

Nogsteeds goed bezig hier. Gewoon volhouden, je krijgt karma voor je doorzettingsvermogen tot nu toe ;).

Nogsteeds goed bezig hier. Gewoon volhouden, je krijgt karma voor je doorzettingsvermogen tot nu toe ;).

:D

Vond het vandaag wel aardig voor / van mezelf om me op wat lekkers te trakteren: het werd een lekker maaltje sushi! :D :meal:
Net zoveel Kcal als een boterham met pindakaas, maar oh: wat een genot!

:D

Vond het vandaag wel aardig voor / van mezelf om me op wat lekkers te trakteren: het werd een lekker maaltje sushi! :D :meal:
Net zoveel Kcal als een boterham met pindakaas, maar oh: wat een genot!

Sushi is ook zeker 1 van de dingen die ik zelf het liefste eet, goede keuze!

Sushi is ook zeker 1 van de dingen die ik zelf het liefste eet, goede keuze!

Wilde mezelf wel wat lekkers gunnen, zonder me meteen te vergrijpen aan een Mars of gevulde koek of dergelijke rotzooi. Karakter tonen & wat lekkers eten kan ook gewoon samen ;)

een appel is ook wat lekkers dwtje :D

MikeDiesel is briljant, en heeft me uit de nood geholpen:

Training1 is 3sets met 5-6 reps
Training2 is 4sets met 8-12 reps
Training3 is 5sets met 15-20 reps

Ofwel: hetgeen ik gisteren wel gedaan heb, heb ik nog teveel gedaan ook! :S
(en waarschijnlijk te snel)
Anyway - als ik met een dergelijk schema niet competitieproof ben / word, dan weet ik het ook niet meer!

makes sense....nu gewoon ff tijdje aanhouden he ;) net zoals die cardio.

Zo te lezen gaat het lekker met je.
Ik heb dat ook met mijn nieuwste broek.
Spijkerbroeken vind ik zowiezo al snel minder zitten als het cutten lekker gaat.

Zo te lezen gaat het lekker met je.
Ik heb dat ook met mijn nieuwste broek.
Spijkerbroeken vind ik zowiezo al snel minder zitten als het cutten lekker gaat.
Het is een beetje glimbroek, hoe noem je dat spul eigenlijk...???
Is een beetje stretchy, maar dat heb ik niet (meer) nodig...

Omdat ik niet twitter hier een update van thuis:
hij: je zei dat je havermout bijna op was, dus ik ben naar de AH geweeest
ik: dankje... - hé, 4 pakken! Je houdt van me?!
hij:...
hij:... tonijn was ook bijna op, dus heb een stel blikken gehaald - je wilde op water he?
ik: probeer je me nu ten huwelijk te vragen?! (stond een flinke stapel!)

hahahah het is iig al helemaal geaccepteerd als ze voedsel voor je gaan halen :D :thumb:

Ik zou voorlopig geen specifieke oefeningen voor je obliques doen en al helemaal niet met gewicht (omdat het een spiergroep is die snel reageert op prikkels). Je leest overal dat ze je taille breder maken. Ik heb ook een tijdje wat side bends gedaan op een hyperextension bankje (gelukkig zonder gewicht) en whoppa voor je het weet ben je de gelukkige (?) eigenaar van twee blokjes aan weerszijden van je buik. Die dingen groeien als onkruid. Om mijn punt min of meer te maken:

105_1073.jpg

Je pakt ze blijkbaar voldoende mee met andere buikspieroefeningen à la gewone crunches enzo.

Je obliques zijn niet overontwikkeld, zo zien ze er normaal uit. Obliques afzonderlijk trainen vind ik ook bullshit tenzij je nog wat extra wilt doen voor je core naast de compounds, maar je mag ze al heel lang en heel hard trainen vooraleer ze je taille breder zullen maken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven