XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Damn, weer een fantasie/illusie minder :p
Je had bij m'n gegevens kunnen lezen wat voor werk ik doe ;-)

OT: 61,7 kg en 28,1%... Zou die meting van vorige week wel kloppen dan?!
Verder heb ik lekkere spierpijn, al denk ik dat m'n DL-techniek beter moet, want m'n onderrug voel ik toch wel behoorlijk... RC-oefeningen werken goed: voel wel de spierpijn in m'n schouders, geen pijn!

Tja, ik ben ook aan het klooien met mijn metingen hoor. Zo'n knijptang is al snel verkeerd
gelezen, gezet. Dus ja ...

Gewoon taille meten enzo. Is imo nog het nauwkeurigste en makkelijkste om bij te houden :p

Laat je trouwens altijd op hetzelfde tijdstip meten? En niet vergeten, nooit na het trainen meten.
Dan hou je onderhuids veel vocht vast die een mismeting geven.

Altijd donderdagochtend, rond deze tijd...
Uurtje geleden (meteen na opstaan) op de weegschaal & die ***-tang erbij, nu ontbijten met DBB, zometeen tassen pakken en wegwezen (1 laptoptas, 1 tas met sportkleding, 1 tas met shaker, shakes en schone kleding en douchespul) - tijd voor een grotere sporttas ;)

Tja, ik zou zeggen: laat je maar niet gek maken door die nummertjes en blijf gewoon verder doen.
Als de spiegel en de kleding zegt dat je minder BF hebt, dan is dat nauwkeuriger dan je ***-tang :p

Tja, ik zou zeggen: laat je maar niet gek maken door die nummertjes en blijf gewoon verder doen.
Als de spiegel en de kleding zegt dat je minder BF hebt, dan is dat nauwkeuriger dan je ***-tang :p
Daar heb je per definitie gelijk in...
De grap is dat zelfs mijn digitale weegschaal zegt dat ik daal in BF%, alleen zat die vanochtend op de 31% :eek:

Vanavond:

Hanging Leg-raise
Legpress
Legcurl
Schuine dumbbellpress -> kan iemand me die uitleggen?
Bent over row
Side raises (google zegt met kabel, dumbbells ook goed?)
Dumbbell curl
Frenchpress: skull-crushers ook goed? (of is dat hetzelfde?)

Eten:
havermout, whey, appel & water
brood met boerenham & sla
brood met rauwe ham & sla
brood met pindakaas & sla
2 sinaasappels
whey
eas - kt - eas - cardio - whey
iets te eten: ?
verjaardagsfeestje

Wat voor schema volg je nu precies? In je begin post staat dat je een 5x5 volgt.

dwarfje, waar blijft je training :D

Sorry!
Had na de training nog een feestje, en ben net een uurtje wakker...
Hanging Leg-raise 4x12XBW (gebogen benen)
Legpress 4x12x stand 5
Legcurl 4x12x stand 4
Schuine dumbbellpress 4x12x 7kg
Bent over row 4x12x EZ+25
Side raises 4x12x 3 kg (4kg 1e setje: véél te zwaar!)
Dumbbell curl: 4x12x 5 kg
Skull-crushers: 4x12x 5 kg

Spierpijn in m'n triceps! Na 2 setjes skullcrushers rekte ik m'n triceps (gestrekte armen achter rug, aanspannen) - het was alsof *plop* m'n spieren naar de kloten gingen - soort van kramp erin. Geprobeerd wat los te maken, lukte niet, andere twee setjes gedaan. Legcurl voelde behoorlijk zwaar! Heb ik denk ik al zo'n 10 jaar niet meer gedaan... GHR helaas niet mogelijk...
Na trainen whey en naar de Ikea: cadeautje halen en wat eten: zalm met sla en een gekookt eitje. Verjaardag ging best aardig: heel veel thee gedronken en enkele stukjes kaas en salamihapjes gegeten... Meer omdat ik anders te lang niets zou eten dan dat ik de verleiding niet kon weerstaan. Geen chips / alcohol of andere rotzooi gegeten.

Nu kledingstukken, statief, groothoeklens etc. zoeken: foto maken voor de contest!

Voor de mensen die het interessant vinden: ik heb m'n eerste foto voor de contest bij de rest van m'n foto's gegooid. Aangezien zo ongeveer alles toegestaan is (tanning, belichting etc) heb ik netjes mijn buik ingetrokken! :P

Nice! Ziet er echt goed uit zeg, supergoede vooruitgang sinds je laatste foto's.
Go DwarvenWarrior! :cheer: ;)

Ik hou m'n buik gigantisch in ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven