Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dat lopen bevalt me verder wel goed, denk dat m'n knie vooral wilde aangeven dat ik een beetje veel achter elkaar doe deze week... :o
Als ik verder in de week het lopen niet meer trek dan ga ik gewoon op m'n spinbike zitten thuis. Dat kan ook nuchter :cool:

Doe je wel een beetje voorzichtig, bikkel ;P

Verder ziet alles er netjes uit! (En duik ik straks ook even je foto-albums in :D)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.602
Ik zal voorzichtig doen... :sad:

• #4.603
Balen! Heb een spoedopdracht naar me toe geschoven gekregen (op zich heel erg gaaf!), waardoor ik vandaag en morgen geen tijd heb om naar de sportschool te gaan - dat wordt volgende week pas weer gaan squatten :(

Beetje energie sparen dan maar, zodat je volgende weer een PR kunt neerzetten :thumbs:

Ooit nog iets van B gehoord trouwens?

Pff, mijn wereld staat bijna op z'n kop al kan ik niet trainen:eek:! Je pakt het goed op! En zoals Ace al zegt, je kunt het makkelijk zelf..

• #4.609
Pff, mijn wereld staat bijna op z'n kop al kan ik niet trainen:eek:! Je pakt het goed op! En zoals Ace al zegt, je kunt het makkelijk zelf..

De mijne staat nu ook op z'n kop: enige dat ik komende paar dagen kan doen is hardlopen / op m'n hometrainer zitten en BW-oefeningen doen...

Ja gaat nog steeds lekker hé met je kt..maar een week niet squatten..dat word weer spierpijn..
Fijn weekend en have fun

De mijne staat nu ook op z'n kop: enige dat ik komende paar dagen kan doen is hardlopen / op m'n hometrainer zitten en BW-oefeningen doen...

Thuis optrekken aan de trap.
Dippen tussen stoelen/bank.
Push ups tussen twee dingen zodat je diep kan doorzakken.
BW jump squats met zware rugtas.

The basics, all you really need :thumb:

Onderschat BW-oefeningen niet hoor, kan je best het een en ander doen ;)

• #4.616
Vanochtend nuchter les 14 & 15 start to run gelopen, en snap niet zo goed waar ik dat kleine blaartje vandaag heb aan de zijkant van mijn hak (binnenkant voet, snap je?)...
Was totaal een uur interval-lopen, conditie begint best goed te worden :D

Net ruzie gemaakt met een schuurapparaat, wil niet wat ik wil. Over op plan B: vriendlief mag schuren, dan ga ik wel schilderen (wanneer hij terug is van z'n weekendje weg).

Vanochtend nuchter les 14 & 15 start to run gelopen, en snap niet zo goed waar ik dat kleine blaartje vandaag heb aan de zijkant van mijn hak (binnenkant voet, snap je?)...
Was totaal een uur interval-lopen, conditie begint best goed te worden :D

Net ruzie gemaakt met een schuurapparaat, wil niet wat ik wil. Over op plan B: vriendlief mag schuren, dan ga ik wel schilderen (wanneer hij terug is van z'n weekendje weg).

Was het lekker lopen ( ondanks de kleine blaar)?

Zit je in je upje met pasen? Ga jij lekker schilderen. Geloof dat je dat heel netjes en mooi kan. Geef jij je lief het mannelijke oergevoel dat hij heel hard nodig is ( vinden ze fijn soms hoor:P) als het om een apparaat gaat en jij lekker ontspannen verven.

powertools :cool:

Verf deze gelijk even voor mij. Hoef ik dat niet te doen daar ik door de regen met de fiets boodschappen moet halen. Je bent een engel.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #4.620
Was het lekker lopen ( ondanks de kleine blaar)?

Zit je in je upje met pasen? Ga jij lekker schilderen. Geloof dat je dat heel netjes en mooi kan. Geef jij je lief het mannelijke oergevoel dat hij heel hard nodig is ( vinden ze fijn soms hoor:P) als het om een apparaat gaat en jij lekker ontspannen verven.
Lopen was wel lekker idd, alleen even kijken wat ik morgen kan doen met dat vervelende blaartje... misschien zometeen even naar de winkel, vragen waar het aan kan liggen.
Niet meewerkende powertools: :mad:
Verf deze gelijk even voor mij. Hoef ik dat niet te doen daar ik door de regen met de fiets boodschappen moet halen. Je bent een engel.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Je mag ze komen brengen & halen, dan doe ik het even... :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven