Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Inderdaad, 232 pagina's iets te dol om door te lezen, haha. Uit je verhalen van afgelopen pagina('s) te zien ben je op dit moment in de cut en heb je podium ambities. Zeer nice!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.643
Inderdaad, 232 pagina's iets te dol om door te lezen, haha. Uit je verhalen van afgelopen pagina('s) te zien ben je op dit moment in de cut en heb je podium ambities. Zeer nice!

Mijn quest is eigenlijk 1 grote cut ;)
Ik weet in ieder geval wat ik al bereikt heb (bijna 80kg met BF van 40% naar 59kg afgelopen winter), dus dat vind ik iig wel goed zitten... al ben ik nog láng niet tevreden!

Bij deze sport blijf je volgens mij de lat wel verhogen. Nu wil je naar een bepaald BF%, maar dan wil je weer zoveel kg zijn met hetzelfde BF, en zo blijf je doorgaan.. Haha

van 80kg naar 59 is al gruwelijk! Wat is je exacte doel, voor zover je die nu hebt?

• #4.645
Bij deze sport blijf je volgens mij de lat wel verhogen. Nu wil je naar een bepaald BF%, maar dan wil je weer zoveel kg zijn met hetzelfde BF, en zo blijf je doorgaan.. Haha

van 80kg naar 59 is al gruwelijk! Wat is je exacte doel, voor zover je die nu hebt?

Volgende doel is een BF van 20%, daarna zien we wel weer verder...

Dwarf, er is toch wel weer getraind? :)

Eh nee, ik kom niet op DBB voor de vrouwen (no offence:P).

Dwarfje..nog getraind vandaag!!!???

ze is nog aan t trainen???

20 kilootjes eraf
dat is knap dwarf
kloppen de verhouding nog wel

• #4.653
Morgen pas weer, vandaag de hele dag op kantoor gezeten en vanavond een examen verknald :(
(en een Internetverbinding die er iedere keer thuis uitligt)

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

20 kilootjes eraf
dat is knap dwarf
kloppen de verhouding nog wel
Die kloppen sindsdien een stuk beter! ;)
:thumb:

ohh..mag je herexamen doen?? En waar was t examen eigenlijk voor??

• #4.655
ohh..mag je herexamen doen?? En waar was t examen eigenlijk voor??

Mag wel, maar heb er eigenlijk weinig zin in. Was voor m'n werk een inhoudelijke cursus (inschrijven voor de cursus alleen indien je ook inschrijft voor het examen), is theorie waar ik zijdelings mee te maken heb...

Mag wel, maar heb er eigenlijk weinig zin in. Was voor m'n werk een inhoudelijke cursus (inschrijven voor de cursus alleen indien je ook inschrijft voor het examen), is theorie waar ik zijdelings mee te maken heb...

Niet doen dan, is verspilde moeite als je er ook niet eens achter staat of het je in je functie verder helpt. ;)

Morgen zien we wel weer een vette training van je, Dwarf!

Goeie nacht alvast dan, morgen knallen :thumbs:

Edit: Ja man, hartstikke blij! Hier, deze hoorde er nog bij ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Trainze vandaag :lifter: :zweet:

• #4.659
Vanochtend nuchter les 16 start to run gelopen - dit is het moment waarop ik netjes (zoals het hoort) 1 les per keer ga lopen, na 1 les heb ik nu het gevoel écht wat gedaan te hebben - in tegenstelling tot de eerdere lessen...

Zometeen squats en dergelijke :zweet:

Poeh, drukke dag vandaag dus :eek:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven