MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nooit vallen opvangen met je onderarmen, dat heeft mij al botbreuken opgeleverd, gewoon zijwaarts vallen, of doorrollen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.562
Nooit vallen opvangen met je onderarmen, dat heeft mij al botbreuken opgeleverd, gewoon zijwaarts vallen, of doorrollen :D
Ik viel wel zijwaarts, maar dan nog steeds met m'n armen vooruit... Doorrollen lijkt me lastig met van die lange latten die aan die logge schoenen vastzitten...

oh ja even vergeten, wie bindt zich dan ook vast aan latten! :P

effe uitkijken wat ik post - want je weet het maar nooit ;)
leuk dat je weer terug bent dwarf ( dit kan wel he )
en ook nog heel - mooi
dan kan je weer trainen :)

• #4.566
gelukkig
dat doet mij goed

• #4.570

:roflol:

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Count me in!
Klinkt geinig, maar dan moeten jullie me wel leren snowboarden... :angstig:

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

UB2-training

Deadlift
12*40kg
6*60kg
6*70kg
3*80kg
2*80kg
>Meer reps op 80kg! :D
>en een aardige gozer die nog wat tips had ter verbetering van mijn techniek :D

Legextension
12*45kg
12*50kg
12*55kg
11*60kg
7*65kg
>Cage was bezet...

Frontsquat
12*BW
12*15kg
8*25kg
8*30kg
4*35kg
>Viel niet mee na de extensions, en ook een broek aan die niet meewerkte... :(

Standing calf raises
3 x 12*70kg

Mind-muscle-connection was ver te zoeken, en toch op de eerste twee oefeningen zwaarder kunnen pakken. :)

Nette deadlift ! :)

Whaha zonder broek squatten word ook niet op prijs gesteld zeker?... althans misschien bij jou wel, omdat jij een vrouw bent. Ik wist ook niet dat skiien bevorderlijk was voor je deadlift prestaties, sterk hoor. Zware leg extentions ook, kortom goeie training :thumbs:

• #4.573
Thnx! :D
Whaha zonder broek squatten word ook niet op prijs gesteld zeker?... althans misschien bij jou wel, omdat jij een vrouw bent. Ik wist ook niet dat skiien bevorderlijk was voor je deadlift prestaties, sterk hoor. Zware leg extentions ook, kortom goeie training :thumbs:
Ik ga het niet uitproberen zonder broek ;)
Raar eigenlijk dat ik in m'n kop helemaal niet goed bezig was, maar zo terug te lezen wel... Maf.

Aiya, ziet er weer mooi uit hoor Dwarf!
Zeker die leg extensions - whoohoo! +1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven