Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik viel wel zijwaarts, maar dan nog steeds met m'n armen vooruit... Doorrollen lijkt me lastig met van die lange latten die aan die logge schoenen vastzitten...Nooit vallen opvangen met je onderarmen, dat heeft mij al botbreuken opgeleverd, gewoon zijwaarts vallen, of doorrollen![]()
oh ja even vergeten, wie bindt zich dan ook vast aan latten!![]()

effe uitkijken wat ik post - want je weet het maar nooit
leuk dat je weer terug bent dwarf ( dit kan wel he )
en ook nog heel - mooi
dan kan je weer trainen![]()

Ik zeg meet in SnowworldEuhm... ik?
Snowboarden lijkt me ook wel eens geinig om uit te proberen...

wat, noemde ze jou de snowplough, lag je zoveel op de grond?![]()

Klinkt geinig, maar dan moeten jullie me wel leren snowboarden...
---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------
Count me in!

Thnx!

Ik ga het niet uitproberen zonder broekWhaha zonder broek squatten word ook niet op prijs gesteld zeker?... althans misschien bij jou wel, omdat jij een vrouw bent. Ik wist ook niet dat skiien bevorderlijk was voor je deadlift prestaties, sterk hoor. Zware leg extentions ook, kortom goeie training![]()

Raar eigenlijk dat ik in m'n kop helemaal niet goed bezig was, maar zo terug te lezen wel... Maf.

Ik wil nog steeds een keer 100kg tillen...Wie weet wat er MET een sterke mind-muscle connection in zit![]()

Klinkt geinig, maar dan moeten jullie me wel leren snowboarden...
>en een aardige gozer die nog wat tips had ter verbetering van mijn techniek![]()

Huh? Shirt omhoog? Nee, die blijft mooi zitten!Ik board
En eerst shirt omhoog en dan verbaasd opkijken als dr kerels op je af komen lopen voor "tips", jaja![]()
ik denk dat het essentieel is voor je voortgang om hier pics van te laten zien!
ik denk dat het essentieel is voor je voortgang om hier pics van te laten zien!