Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Vanochtend nuchter les 16 start to run gelopen - dit is het moment waarop ik netjes (zoals het hoort) 1 les per keer ga lopen, na 1 les heb ik nu het gevoel écht wat gedaan te hebben - in tegenstelling tot de eerdere lessen...

Zometeen squats en dergelijke :zweet:

Lekker lopen en dan nog squatten ... may the gods be with you :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.663
Squat
12*15kg
12*15kg
12*25kg
12*25kg
8*35kg
8*35kg
1,5*45kg (die ging lelijk zeg!)
8*35kg
...want wie wil er nou niet een Ace-volume draaien?
Geintje! Leek me slim om wat meer sets te draaien met minder gewicht na een aantal dagen geen squats, ik herinnerde me van een vorige keer dat ik dubbele sets met hetzelfde gewicht wel prettig vond: 1 set om er in te komen, 1 set om het af te maken, en dan verhogen.
Wel weer last van een spier / dinges bij m'n heup... :(

Zittende legpress
12*70kg
12*90kg
12*110kg
12*110kg
130kg bleek toch te zwaar dit keer...

Zittende legcurl
12*40kg
12*45kg
12*50kg
11*55kg

Standing calf raise
3 x 12*70kg

Zo toe maar lekker bezig geweest vandaag :cool: goed hoor!
Nette training na ook nog eens hardlopen vanmorgen, misschien niet hoog qua intensiteit van je squats, maar zeker lekkere volume!

• #4.666
Zo toe maar lekker bezig geweest vandaag :cool: goed hoor!
Nette training na ook nog eens hardlopen vanmorgen, misschien niet hoog qua intensiteit van je squats, maar zeker lekkere volume!
Dankje! Ja, dat hardlopen wil ik er voorlopig wel inhouden (bij regen kan ik altijd nog op m'n fiets binnen zitten), merk dat die cardio wel wat toevoegt ;)
:D

Goeie training hoor, mooi volume!
M'n best gedaan - had niet verwacht nette squats met hetzelfde gewicht te kunnen doen na zoveel dagen niet trainen & hardlopen vanmorgen...

Morgen trouwens extra vroeg hardlopen: mag overdag naar kantoor toe. Ofwel: UB-training in de avonddrukte van m'n sportschool...

• Like
Waarderingen: KEUN
nice dwarf, ik trek de nuchtere cardio's niet meer zo, wellicht weer eens een keer proberen.

• #4.671
nice dwarf, ik trek de nuchtere cardio's niet meer zo, wellicht weer eens een keer proberen.
Jij fietst al gruwelijk veel tussendoor, als je dan ook nog nuchter aan de cardio gaat dan mag je écht wel flink wat meer gaan eten hoor!

hehe ja ok das waar, ik hou mn mond wel ;)

:bow: voor nuchter harlopen. Ik ga namelijk tegen de vlakte of komt mijn lege maag in opstand als ik nuchter dergelijke aktiviteiten ga uitvoeren.

De training ziet er lekker en inspirerend uit. Ook al moet ik het voorlopig anders doen.

Wat is dat toch met die heup van je joh? Wel balen. Enig idee wat het is ( heupbuigers? of een andere dinges zoals jij het benoemt?). Niets forceren want dat is zonde.

• #4.675
:bow: voor nuchter harlopen. Ik ga namelijk tegen de vlakte of komt mijn lege maag in opstand als ik nuchter dergelijke aktiviteiten ga uitvoeren.

De training ziet er lekker en inspirerend uit. Ook al moet ik het voorlopig anders doen.

Wat is dat toch met die heup van je joh? Wel balen. Enig idee wat het is ( heupbuigers? of een andere dinges zoals jij het benoemt?). Niets forceren want dat is zonde.

Ik neem natuurlijk wel 10 gram EAS voordat ik begin te lopen...

Geen idee wat ik verkeerd doe, het is een spier (denk ik) die je gebruikt wanneer je op een stoel zit en je benen horizontaal omhoog brengt. Die voel ik ook flink als ik diep squat. Hij doet trouwens nog steeds zeer... :(

• #4.677
"cresta iliaca anterior superior" zou de bewuste spier moeten zijn...
Denk ik...
Dus...?

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:33 ----------

Nog even en je wordt genomineerd voor de Roflol-ban!

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven