AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:roflol:

Wrm heb jij geen log eigenlijk Karmen?

Pas nou op want je wordt steeds waardevoller man:p

Heb log ja maar heb al een paar keer verzocht om hem te verplaatsen naar trainingsdagboeken. advies welkom van Karmen staat die nu nog bij vrouwen bodybuilding en fitness.

Klopt want kwam hier namelijk ook op uit. Zat net in de boeken te kijken (gewoon anatomieboeken hoor van colleges) want kon niets anders dan dit bedenken. Daarna op google gekeken en kreeg ook deze afbeelding.

Kan geen kwaad om even naar een fysio te gaan of dokter. Gewoon even naar laten kijken kan geen kwaad. Negeren van klachten kan wel kwaad dus heb de wijsheid in pacht en ga niet lopen tobben.

Tenzij je denkt dat het onwijze spierpijn is. Maar dat kan je zelf beoordelen. I.i.g. niet weken gaan wachten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.684
Zou kunnen, het is er eentje die pijn doet waar mijn been buigt, hoger ligt 'ie meer naar de zijkant, lager hecht 'ie meer op de voorkant van m'n been. En het balen is dat ik er constant last van heb (bij zitten, staan en lopen). Fok!
Klopt want kwam hier namelijk ook op uit. Zat net in de boeken te kijken (gewoon anatomieboeken hoor van colleges) want kon niets anders dan dit bedenken. Daarna op google gekeken en kreeg ook deze afbeelding.

Kan geen kwaad om even naar een fysio te gaan of dokter. Gewoon even naar laten kijken kan geen kwaad. Negeren van klachten kan wel kwaad dus heb de wijsheid in pacht en ga niet lopen tobben.

Tenzij je denkt dat het onwijze spierpijn is. Maar dat kan je zelf beoordelen. I.i.g. niet weken gaan wachten.
Het is geen gewone spierpijn - bij de eerste squatset had ik er al last van. Morgen de fysio bellen, kan geen kwaad (ben er voor verzekerd) en heb wel vaker dat ik irritatie heb op deze plaats.

:(

Blijvend dus dat deze spier bepaalde vorm van irritatie bij je veroorzaakt..miss dat de pijn veroorzaakt word door bepaalde houding ofzo?? Wat je zelf niet eens in de gaten hebt misschien..
Wel weer lekker getraind..dat ziet er goed uit mevrouw..

Misschien wat overtraint dat je daardoor deze klachten begint te krijgen? Had je er eerder last van maar dan in lichte vorm en niet zo irritant als nu? Als je er ook last van hebt bij het hardlopen (of erger gekomen door het hardlopen?) dan is het misschien beter dat even achterwege te laten en meer te gaan fietsen buiten naast binnen ;). En zou wel ff naar de fysio gaan, misschien zijn het ontstoken pezen?

• #4.687
Blijvend dus dat deze spier bepaalde vorm van irritatie bij je veroorzaakt..miss dat de pijn veroorzaakt word door bepaalde houding ofzo?? Wat je zelf niet eens in de gaten hebt misschien..
Wel weer lekker getraind..dat ziet er goed uit mevrouw..
Ik heb wel vaker last van de aanhechtingen / spieren / wat er ook zit tussen romp en bovenbenen, maar nu is het écht vervelend... beter toch een keer naar laten kijken. Zal eens aan de fysio vragen of het inderdaad door een verkeerde houding kan komen (en vooral: wat er aan te doen).
Misschien wat overtraint dat je daardoor deze klachten begint te krijgen? Had je er eerder last van maar dan in lichte vorm en niet zo irritant als nu? Als je er ook last van hebt bij het hardlopen (of erger gekomen door het hardlopen?) dan is het misschien beter dat even achterwege te laten en meer te gaan fietsen buiten naast binnen ;). En zou wel ff naar de fysio gaan, misschien zijn het ontstoken pezen?
Overtraind gok ik zelf van niet, heb ook al een paar dagen nogal weinig gedaan (geen kt), herstel is ook tot dusver goed. Tijdens het hardlopen heb ik er helemaal geen last van, weet niet of het dan van hardlopen kan komen. Anyway: ik ga niet verder speculeren - morgen fysio bellen en hopelijk vrijdag een afspraak (beter: morgenavond!).

Goed zo, maak maar een afspraak :thumbs:

Ja idd naar de Fysio..ik hoop dat je er wijzer van word..succes..

• #4.690
Morgen 13.30u sta ik bij de fysio.

En wát een spierpijn! Bovenbenen voorkant & billen staan in de fik :fire:
:(

2 keer nice. Goed dat je naar de fysio gaat. Is heel belangrijk!
Spierpijn is nice, ik heb dan altijd idee dat k het goed heb gedaan (mits het natuurlijk de goede spierpijn is he! ;))

• #4.692
2 keer nice. Goed dat je naar de fysio gaat. Is heel belangrijk!
Spierpijn is nice, ik heb dan altijd idee dat k het goed heb gedaan (mits het natuurlijk de goede spierpijn is he! ;))
Prima spierpijn, maar wel flinke spierpijn zeg!

Vanavond maar op m'n fiets gaan zitten voor de cardio, morgen eind van de middag trainen.

ik hoop dat meevalt voor je dwarfje

• #4.695
Succes morgen bij de fysio! Hoop dat dat helpt!
Ja he, spierpijn doet pijn! Maar dan heb je het toch goed gedaan he! :p

Hoop dat het niks ernstigs is dwarfje.. heb je trouwens die hatebreed dvd nog gekocht ?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Succes morgen bij de fysio! Hoop dat dat helpt!
Ja he, spierpijn doet pijn! is fijn Maar dan heb je het toch goed gedaan he! :p

+1 :thumbs:

Goed dat je even naar de fysio gaat, beter geen risico's nemen een een blessure risceren.

:aai:Succes morgen hè.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven