MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.701
Succes morgen bij de fysio! Hoop dat dat helpt!
Ja he, spierpijn doet pijn! Maar dan heb je het toch goed gedaan he! :p
Na een half uur stevig doortrappen op m'n spinbike thuis dacht ik dat mijn bovenbenen uit elkaar klapten...
Hoop dat het niks ernstigs is dwarfje.. heb je trouwens die hatebreed dvd nog gekocht ?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nee, DVD niet gekocht, heb wel al een stel cd's (ik kijk ook te weinig dvd's om er echt plezier van te hebben ben ik bang)...
Wel een nieuw jurkje gekocht - telt dat ook een beetje? :cool::o
Lekker he? :D

Heb zelf nog steeds last van de DL op maandag. :mad:

Enne..verstandig van je om ff naar die spier te laten kijken....Wist niet dat vrouwen zo verstandig konden zijn....
Nounou, niet alle vrouwen zijn blond hoor!
Op dit moment voel ik de bewuste spier / dinges helemaal niet, maar heb er vaak genoeg last van om de afspraak met de fysio niet af te zeggen.
+1 :thumbs:

Goed dat je even naar de fysio gaat, beter geen risico's nemen een een blessure risceren.
Mijn idee idd. Nu doet het een dagje pijn, maar wie weet hoeveel last ik er van kan hebben... Fysio zal het wel gezellig vinden dat ik weer eens langskom - laatste afspraak is al een halfjaar geleden... :D
Thnx - morgen na de fysio alsnog m'n UB-training doen - daar heb ik ondertussen wel zin in. Daarna lekkere junkmaaltijd met taco's! :lick:

Tuurlijk telt dat ook dwarf.. je bent al best ver in je 'quest' dus de kleren van vorig jaar passen je zeker niet meer !

• #4.705
Tuurlijk telt dat ook dwarf.. je bent al best ver in je 'quest' dus de kleren van vorig jaar passen je zeker niet meer !
Broeken: maak me gek - die kan ik elke maand / 2 maanden wel nieuwe kopen, en trouwens: jurkjes zijn toch veel leuker?
...Vandaag bovenlijf trainen, even rust voor de beentjes (nog steeds flinke spierpijn!)
Misschien...

Misschien niet.

:p

jai ben lekker bezig he wijfie, da zie ik gelijk!

mzzls

Geen idee hoe laat je mag gaan vandaag maar succes. Had ik gisteren al gezegd maar denk ook vandaag aan je.

Vandaag is 'rokjesdag'. Althans bij mij dan. Zon en weinig wind. Dus hijs de poezelbeentjes in een smashing skirt.

• #4.709
Geen idee hoe laat je mag gaan vandaag maar succes. Had ik gisteren al gezegd maar denk ook vandaag aan je.

Vandaag is 'rokjesdag'. Althans bij mij dan. Zon en weinig wind. Dus hijs de poezelbeentjes in een smashing skirt.

Euhm nee, vandaag een nette broek (nu ik 'm nog pas!). Rok naar de fysio leek me niet echt handig (lopen stunten met een panty enzo...)
13.30u ben ik bij de fysio, daarna wanneer de sportschool open is lekker trainen.

Hadden we allemaal maar van die dagen! Zit ik een beetje hier binnen te werken!

• #4.712
Ok, net terug van de fysio.
Het kan een ontsteking zijn in de bewuste spier / pees (vergeten te vragen wat het nou precies is), en ik moet een week rustig aan doen :(
Ofwel: niet diep squatten (maximaal parallel, vooral niet dieper), legpresses ook niet diep - verder gewoon uitkijken bij wat ik doe. Iedere keer dat ik wel diep zak dan zit het ding klem, en dan gaat het nooit over... Oorzaak is nog een raadsel - volgende week terugkomen.

Wees je dan goed bewust van bewegingen die je maakt tijden het trainen. Dit ter voorkoming van onbewust een onjuiste houding aan te nemen ( dat hoeft maar minimaal te zijn namelijk) en daardoor andere spieren (eveneens onbewust)over te gaan belasten.

Zoalng je daar voor waakt bij elk onaangenaam gevoel komt het vast wel goed.

• #4.714
DB shoulder press
12*10kg
10*12,5kg
3*15kg
8*12,5kg

Wide grip pull up
8*BW-20kg
5*BW-15kg
3*BW-10kg
5*BW-15kg

CGBP
12*15kg
12*25kg
12*30kg
7*35kg

Small grip pull up (handpalmen naar elkaar toe)
8*BW-15kg
1,5*BW-10kg
1,5*BW-10kg
2,5*BW-10kg (na mezelf wat moed te hebben ingesproken)

Side cable raise
12*5kg front
12*5kg back
12*5kg front
10*5kg back

Cable curl (ellebogen van me af)
12*10kg
12*15kg
12*20kg (geen schoonheidsprijs)
12*15kg

Cardio
25min crosstrainer flink doortrappen. Bovenbenen klapten wederom bijna uit elkaar door de nog steeds aanwezige spierpijn.

DB shoulder press
12*10kg
10*12,5kg
3*15kg
8*12,5kg

Wide grip pull up
8*BW-20kg
5*BW-15kg
3*BW-10kg
5*BW-15kg

CGBP
12*15kg
12*25kg
12*30kg
7*35kg

Small grip pull up (handpalmen naar elkaar toe)
8*BW-15kg
1,5*BW-10kg
1,5*BW-10kg
2,5*BW-10kg (na mezelf wat moed te hebben ingesproken)

Side cable raise
12*5kg front
12*5kg back
12*5kg front
10*5kg back

Cable curl (ellebogen van me af)
12*10kg
12*15kg
12*20kg (geen schoonheidsprijs)
12*15kg

Cardio
25min crosstrainer flink doortrappen. Bovenbenen klapten wederom bijna uit elkaar door de nog steeds aanwezige spierpijn.

gewoon de benen effe een week laten rusten
is soms heel nuttig
ik zie dat je flink aan het optrekken bent - dat levert ook een stel popeye-onderarmen - nice :D
hoe voelde de curls na al dat optrekken
goeie training dwarf - het ziet er voor 80% bekend uit:)

Toch een pees ja?
No worries komt wel goed, maar gun het wel rust.
Ook wat betreft nu dat je je benen zo aan het verzuren bent met dat doortrappen...dat is katabool.

Lekkere training verder :cool:

• #4.718
gewoon de benen effe een week laten rusten
is soms heel nuttig
ik zie dat je flink aan het optrekken bent - dat levert ook een stel popeye-onderarmen - nice :D
hoe voelde de curls na al dat optrekken
goeie training dwarf - het ziet er voor 80% bekend uit:)
Brede onderarmen? Ik hoopte juist op wat rugwijdte :sad:
(en natuurlijk het overwinningsmomentje dat ik mezelf zonder hulp kan optrekken!)
Die curls vielen eigenlijk wel mee...
80% bekend: je herkent Mc.Chick z'n schema? :o
Can't have it all... ;)
Toch een pees ja?
No worries komt wel goed, maar gun het wel rust.
Ook wat betreft nu dat je je benen zo aan het verzuren bent met dat doortrappen...dat is katabool.

Lekkere training verder :cool:
Rust = :(
Niet goed om flink te fietsen met behoorlijke spierpijn? Hoezo dan? (N00b-alert!)
Thnx verder! Ik doe m'n best, maandag wel LB trainen - maar wel rustig aan, eens kijken wat ik wel / niet kan...

Balen joh..maar ja..rust is eigenlijk niet iets wat we willen horen hoewel het dus in deze zeker essientieel is..rustig aan dus en fijn weekend!

• #4.720
Balen joh..maar ja..rust is eigenlijk niet iets wat we willen horen hoewel het dus in deze zeker essientieel is..rustig aan dus en fijn weekend!

Dankjewel!
Tja, morgen/overmorgen ochtend toch wel hardlopen hoor ;)

Ik HAAT rustig aan doen! :mad:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven