- Waardering
- 1.339
Na een half uur stevig doortrappen op m'n spinbike thuis dacht ik dat mijn bovenbenen uit elkaar klapten...Succes morgen bij de fysio! Hoop dat dat helpt!
Ja he, spierpijn doet pijn! Maar dan heb je het toch goed gedaan he!![]()
Nee, DVD niet gekocht, heb wel al een stel cd's (ik kijk ook te weinig dvd's om er echt plezier van te hebben ben ik bang)...Hoop dat het niks ernstigs is dwarfje.. heb je trouwens die hatebreed dvd nog gekocht ?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wel een nieuw jurkje gekocht - telt dat ook een beetje?

Nounou, niet alle vrouwen zijn blond hoor!Lekker he?![]()
Heb zelf nog steeds last van de DL op maandag.
Enne..verstandig van je om ff naar die spier te laten kijken....Wist niet dat vrouwen zo verstandig konden zijn....
Op dit moment voel ik de bewuste spier / dinges helemaal niet, maar heb er vaak genoeg last van om de afspraak met de fysio niet af te zeggen.
Mijn idee idd. Nu doet het een dagje pijn, maar wie weet hoeveel last ik er van kan hebben... Fysio zal het wel gezellig vinden dat ik weer eens langskom - laatste afspraak is al een halfjaar geleden...+1
Goed dat je even naar de fysio gaat, beter geen risico's nemen een een blessure risceren.

Thnx - morgen na de fysio alsnog m'n UB-training doen - daar heb ik ondertussen wel zin in. Daarna lekkere junkmaaltijd met taco's!

Succes morgen hè.