XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.801
Ik wilde best je voeten vasthouden hoor.....

enne @Gast 166060: Ik kon het niet eens een halve keer doen:(
had ace al gezegd dat ik zelf doen, evt met minder goede uitvoering belangrijker vind dan meer en geholpen... in eigen gym amper mogelijkheid toe...
Dat geeft toch niet Kaza, Dwarf heeft al veel meer geoefend. Maar ik heb wel een manier om het je te leren, wat Dwarf zij met voeten vasthouden. Als iemand je enkels wat optilt kan diegene bepalen hoeveel makkelijker het voor de dippende persoon wordt. May not make much sense?:p Dwarf weet wat ik bedoel, die legt het je wel uit. Of we moeten eens een datum prikken om met z'n 3en te daten.. ik bedoel ''trainen'' :)

Dankjewel voor de groetjes trouwens, bij deze de groeten terug!
halverwege december zin om te daten?
Ja ja maar dat heeft Dwarf al geprobeerd bij mij......(2x)
Goed plan hoor de traindate! You lucky bastard.
ja, maar jouw zwakste schakel is pols... dus dan is het minder erg ;)
Ideetje als jullie het hebben in de gym:
elastiek in een boogje laten hangen tussen de 2 handvatten en dan met je knieen op het elastiek zitten om wat assist te krijgen.
leuk idee maar dan nog is de houding niet goed (benen niet ver genoeg naar achteren), dus sla dit over.

Doe je eigenlijk nog het badass-schema of ben je daarmee gestopt (door je rustweek, of een andere reden)?

• #5.803
Doe je eigenlijk nog het badass-schema of ben je daarmee gestopt (door je rustweek, of een andere reden)?
gestopt door rustweek, na vakantie ga ik daar weer mee beginnen denk ik... nu teveeltrainingen met anderen - die wil je een dergelijk programma niet laten doen...
wel leuk programma trouwens!

4 oefeningen voor borst is niet mijn ding
maar hard gewerkt bodybuildster

een poging tot oef met als eindresultaat 10 herh
ik agree :D

• #5.807
Squats
20*BW
12*20kg
10*30kg
8*40kg
5*50kg
5*50kg
2*50kg

Ik kón niet meer, wel qua uithoudingsvermogen, niet qua kracht...

DB Walking lunges
16*10kg
16*10kg
16*10kg
16*12,5kg

Lying legcurl
12*15kg
4*20kg

Knak in knie... PIJN!! :mad:

Crosstrainer
28 min. +- 60 RPM, 2 min. cooling down.

Nog last gehad van je hams? Wat vond je verder van de training?

• #5.809
Nog last gehad van je hams? Wat vond je verder van de training?

Hams was eindelijk over... voelde ze alleen een beetje tijdens de legcurls.

Training voelde wel lekker, al had ik liever wat meer reps squat gedaan (voelt beter)... totdat die knak in m'n knie roet in het eten gooide. Tijdje stil gezeten, boel gemasseerd en toen ging het wel...

Squats
20*BW
12*20kg
10*30kg
8*40kg
5*50kg
5*50kg
2*50kg

Ik kón niet meer, wel qua uithoudingsvermogen, niet qua kracht...

Langer rust tussen de sets?

Goeie training milday DwarvenWarrior (dat klinkt wijs). Zo zie je maar weer dat je mentaal die grens op de squat overschreden hebt. Trouwens, als je 2x5x50 kan, kun je misschien ook wel 1x5x55 :) (=theoretische 1RM van 65kg = meer dan BW). :):):)

Nette squats hoor.

• #5.812
Langer rust tussen de sets?

Goeie training milday DwarvenWarrior (dat klinkt wijs). Zo zie je maar weer dat je mentaal die grens op de squat overschreden hebt. Trouwens, als je 2x5x50 kan, kun je misschien ook wel 1x5x55 :) (=theoretische 1RM van 65kg = meer dan BW). :):):)

Langer rusten is automatisch geen hoge intensiteit.... daar ben ik niet zo goed in :rolleyes:

Ik vind wat meer reps trouwens wel prettiger aanvoelen...

Toch stevige squats.

Wel balen van die knak. Misschien inderdaad langer rusten....Hoe doe je de squats eigenlijk? Los of in de Smith?

BTW ik genoot en geniet van de spierpijn in mijn borst en armen, alleen wel pijn in de polsen helaas.

• #5.817
Wel balen van die knak. Misschien inderdaad langer rusten....Hoe doe je de squats eigenlijk? Los of in de Smith?

BTW ik genoot en geniet van de spierpijn in mijn borst en armen, alleen wel pijn in de polsen helaas.

Altijd los. Krijg spontaan last van m'n rug in de smith (ik doe het waarschijnlijk verkeerd... alhoewel ik los wel een goede techniek heb volgens iedereen die ik recentelijk heb gevraagd)

Volgende keer met alle setjes die je zwaar doet de wristwraps proberen? Hoop dat ze helpen voor je...
Ik trouwens ook spierpijn in borst! (trui uittrekken: hel!) Niks in armen trouwens... :o

@Gast 166060 dat komt dan mooi uit. Ik doe ze ook los.

Dwarf ik ga het zkr uitproberen deze week. Ik voel mijn borst en de triceps....maar de biceps niet :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven