- Waardering
- 1.339
had ace al gezegd dat ik zelf doen, evt met minder goede uitvoering belangrijker vind dan meer en geholpen... in eigen gym amper mogelijkheid toe...Ik wilde best je voeten vasthouden hoor.....
enne @Gast 166060: Ik kon het niet eens een halve keer doen![]()
halverwege december zin om te daten?Dat geeft toch niet Kaza, Dwarf heeft al veel meer geoefend. Maar ik heb wel een manier om het je te leren, wat Dwarf zij met voeten vasthouden. Als iemand je enkels wat optilt kan diegene bepalen hoeveel makkelijker het voor de dippende persoon wordt. May not make much sense?Dwarf weet wat ik bedoel, die legt het je wel uit. Of we moeten eens een datum prikken om met z'n 3en te daten.. ik bedoel ''trainen''
Dankjewel voor de groetjes trouwens, bij deze de groeten terug!
ja, maar jouw zwakste schakel is pols... dus dan is het minder ergJa ja maar dat heeft Dwarf al geprobeerd bij mij......(2x)
Goed plan hoor de traindate! You lucky bastard.

leuk idee maar dan nog is de houding niet goed (benen niet ver genoeg naar achteren), dus sla dit over.Ideetje als jullie het hebben in de gym:
elastiek in een boogje laten hangen tussen de 2 handvatten en dan met je knieen op het elastiek zitten om wat assist te krijgen.

Dwarf weet wat ik bedoel, die legt het je wel uit. Of we moeten eens een datum prikken om met z'n 3en te daten.. ik bedoel ''trainen''