AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.841
filmpjes van ace?? :eyebrow:
:D

ik zou die lunges effe laten zitten dwarfje
het is een knieprobleem veroorzaker

Ik heb een positieve reactie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Hey dwaf, moet alles met mobiel posten. Laptoplader is kaduk en kan dus niet meer op laptop. En iedereen lezen en posten of kuddo's geven is met mobiel een ramp. En veel tijd en geduld. Morgen als ik moet werken dus weer. En ga graag gauw sporten wanneer je weer kan. Neem camera maar mee. Mag jij een biceps (of gespierde teen) fotograferen voor mijn avatar.

• #5.847
Hey dwaf, moet alles met mobiel posten. Laptoplader is kaduk en kan dus niet meer op laptop. En iedereen lezen en posten of kuddo's geven is met mobiel een ramp. En veel tijd en geduld. Morgen als ik moet werken dus weer. En ga graag gauw sporten wanneer je weer kan. Neem camera maar mee. Mag jij een biceps (of gespierde teen) fotograferen voor mijn avatar.
zaterdag trainen, en ging al camera meenemen ;)
wanna pic of me? :p

verder geen vrouw (laat staan gepierde) in mijn gym...

doe maar easy trouwens, ik red me wel.

zaterdag trainen, en ging al camera meenemen ;)
wanna pic of me? :p

verder geen vrouw (laat staan gepierde) in mijn gym...

doe maar easy trouwens, ik red me wel.

Foto van jou? En dan doe ik alsof ik dat ben dan op mijn avatar. Jij weet dat ik sprekend op jou lijkt, hahahahahaha!

Kan zaterdag niet. Nachtdiensten t/m maandag. En ga zaterdag naar meeting van bepaald soort auto's (ben opelchickfan) dus slaap maar paar uur, dan weg en weer paar uur slapen, anyway plannen het wat later. En camera mee en uhmmm, kom ik naar jou ofzo.

• #5.849
Dan ga ik wel trainen met Ace :p

• #5.852
Had ik nou bijna een dubbel date met 2 vrouwen? :eek:
Bijna@;)
Heb je (gelukkig) zaterdag voor mezelf! :p

:eyebrow:

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

...zit trouwens te wachten op bericht... vandaar online - ben bij cursus nl.

01_Charming_04_66757_t.jpg

Veel plezier samen!

Dwarfje, heb net ff gebeld naar de sportschool en het is geen enkel probleem als je maandag een keer mee wilt trainen ;)
In de avond komt mij het beste uit. Ik stuur je vanavond ergens wel een berichtje met het adres van de sportschool, herinner jij NewMe eraan? Leggen we hem iig squat, deadlift en pendlay rows uit :)

Nou, sportze dan zou ik zeggen. Niks aandachtverdelen en ik die niemand af kan leiden (ik denk aan kussen van de biceps;))

• #5.858
Laatste training voor m'n vakantie (dinsdag)

Sumo DL
12*40kg
12*40kg
12*50kg
10*60kg
2*70kg

Neckpress
12*20kg
8*30kg
4*30kg
8*25kg

Latpulldown (breed front)
12*25kg
12*35kg
8*45kg
8*40kg
20*30kg

High shoulder pull (of zoiets... apparaat iig)
12*10kg
12*15kg
8*20kg

DB shoulder press
12*10kg
10*12,5kg
8*15kg
4*17,5kg

...en wat biceps-triceps werk. Geen flauw idee... niet tijdens het trainen, en erna ook niet meer: sample crack genomen en bijna gevloerd gegaan. Trillende handen, gek in m'n hoofd en compleet de weg kwijt (met name na de shoulder presses). Niet meer doen dus.

Ondanks de fail van crack heb je me toch impressed op verschillende oefeningen. De 17,5 Dumbbells kreeg je zelf vrij makkelijk in positie waarna je ze ook goed en netjes uitstootte!
De 70Dl had je ook meer HH op kunnen maken als je de crack niet genomen had, dat weet ik zeker. Techniek was vlekkeloos :)

Laatst bewerkt:
  • #5.860
I impressed TheAce! :cheer:

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

Die 70kg sumo-dl had ik ook wel meer kunnen doen als die ***-stang niet uit m'n handen vloog en ik daardoor krom ging liften... ;)
Geen risico's vlak voor m'n vakantie!

• Like
Waarderingen: kaza
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven