MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.881
Bijna in bij camping (nog 2 uur rijden), en hebben sneeuwkettingen nodig :roflol:
Het sneeuwt niet op de plaats van bestemming, wel door sneeuw heen om er te komen...
McD verkoopt beroerde koffie, maar je moet wat voor "gratis" internet...

@Gast 166060: stuur je een sms als je meer weet over de kaartje? Voor goed nieuws wordt zelfs graag wakker gemaakt! :kiss:

Goeiesmiddags daar mevrouw!
Lekker slim ook om met een Ford Foetus in de sneeuw te gaan rijden he;)
Al een leuke gym gezien?:D

• #5.883
Goeiesmiddags daar mevrouw!
Lekker slim ook om met een Ford Foetus in de sneeuw te gaan rijden he;)
Al een leuke gym gezien?:D
Idd goedenmiddag!
Vanochtend uit Venice vertrokken, dus wat denk je? :rolleyes:;):D
Jammer genoeg niet binnen geweest, kan aan eind van vakantie pas... vanavond boom-liften op een camping gok ik zo... :D

Enjoy!

venice beach (waar ook american history x zich afspeelt)
muscle beach...ik wil ook. nu weet ik bij wie ik moet zijn voor reisinfo:p

ga je ook naar de beroemde gyms wordt dit 200% scouting?

• #5.887
Het sneeuwt niet... daarin hadden m'n vrienden gelijk... dat er al bijna een halve meter ligt op de camping hadden ze voor het gemak maar niet vermeld! :eek:
Camperen in de sneeuw is ook leuk, en hiken in de sneeuw geen probleem - ofwel: ik vermaak me wel.

@Gast 166060: thnx!
@tommy: zeker! /raag maar raak, maar niet in pm, box zit bijna vol en lees ze niet tijdens vakantie.

Als je in LA wilt trainen moet je zonder twijfel hierheen heengaan !
http://www.fourstargym.com/ kunnen ze je waarschijnlijk ontiegelijk veel leren op het gebied van SQ BE DL en andere compounds !
Mensen daar hebben certificaten en belachelijk hogetotalen.

Vanaf 10:30 uur zat ik in de houding om tickets te kopen. Op zower lowlands.nl als livenation.nl bleef ik panisch op refresh drukken, maar livenation vloog er om 11:00u per precies uit. De verkoop was letterlijk nog geen minuut gestart, en de site crashte door de hoeveelheid mensen die kaartjes probeerde te kopen. :D
Via lowlands.nl dus blijven proberen, en het laden duurde LANG!!! :eek: De eerste keer mislukte het ook nog. Na een uur zat ik eindelijk niet meer in de wachtrij, en kon ik ze bestellen.. maar de site was erg traag door de hoeveelheid mensen online. Je moest binnen 3 minuten je bestelling afronden, ja dat lukte niet... opnieuw :fuu:

Maar eindelijk na twee slopende uren is het geluk! kaartjes zijn betaald, en worden aangetekend opgestuurd. Met een beetje geluk heb ik die morgen of zaterdag binnen. :D

Groetjes uit Holland! :wave:

• #5.890
Na kamperen in de sneeuw (tegen de -10 graden 's nachts), een fantastische hike en een motel die regelrecht uit een Amerikaanse film is gekomen zijn we vertrokken naar Death Valley. Een lichte zonnebrand daar opgelopen, zo'n 7,5km hiking door de bergen en wat 'losse' bezienswaardigheden bezocht om bij terugkomst op de camping te zien dat je tent bijna wegwaait :roflol: (haringen waren vrijwel niet de rotsbodem in te krijgen, en eind van de dag was het spontaan erg hard gaan waaien).
Dus vertrokken richting de volgende bestemming, en wederom in een motel - blijft lachen dit!
Nu eerst douchen en slapen (het is hier 9 uur vroeger), morgen door naar de volgende plek om te hiken! :D

---------- Toegevoegd om 06:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:15 ----------

Als je in LA wilt trainen moet je zonder twijfel hierheen heengaan !
http://www.fourstargym.com/ kunnen ze je waarschijnlijk ontiegelijk veel leren op het gebied van SQ BE DL en andere compounds !
Mensen daar hebben certificaten en belachelijk hogetotalen.
Klinkt leuk, maar ben veel te kort in LA om zoveel verschillende gyms te gaan uitproberen. Wil absoluut naar de strand-gym op Venice Beach, en ook naar Gold's - terwijl 2x trainen op een dag niet heel zinvol is, en 2 dagen achter elkaar misschien ook een beetje overdreven.... Meer tijd heb ik niet in LA :(

---------- Toegevoegd om 06:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:17 ----------

Vanaf 10:30 uur zat ik in de houding om tickets te kopen. Op zower lowlands.nl als livenation.nl bleef ik panisch op refresh drukken, maar livenation vloog er om 11:00u per precies uit. De verkoop was letterlijk nog geen minuut gestart, en de site crashte door de hoeveelheid mensen die kaartjes probeerde te kopen. :D
Via lowlands.nl dus blijven proberen, en het laden duurde LANG!!! :eek: De eerste keer mislukte het ook nog. Na een uur zat ik eindelijk niet meer in de wachtrij, en kon ik ze bestellen.. maar de site was erg traag door de hoeveelheid mensen online. Je moest binnen 3 minuten je bestelling afronden, ja dat lukte niet... opnieuw :fuu:

Maar eindelijk na twee slopende uren is het geluk! kaartjes zijn betaald, en worden aangetekend opgestuurd. Met een beetje geluk heb ik die morgen of zaterdag binnen. :D

Groetjes uit Holland! :wave:
:heart: Jij bent echt ZO ontzettend lief! :kiss: :heart:
Kaartjes zijn nu allemaal uitverkocht, reisgenoot wilde ook gaan - heeft voor het 2e jaar achter elkaar pech omdat hij niet op tijd kaartjes heeft kunnen kopen.
Zeg eens: heb je voor jezelf nou ook een kaartje? :eyebrow:
Heb je nog geprobeerd een sms te sturen (wel 2) maar weet niet of je die hebt ontvangen: in natuurparken is nogal weinig bereik voor m'n telefoon... :rolleyes:

Dat is geen probleem mevrouw DwarvenWarrior! :kiss:
Helaas zelf geen kaartje meer kunnen kopen. Ik wou eerst jullie kaartjes hebben, en daarna die van mij kopen. Na twee uur had ik eindelijk jullie kaartjes, en toen ik zelf een kaartje wou kopen waren ze op! Volgens mij heeft de verkoop minder dan 5 uur geduurd toen ze uitverkocht waren. :p

Dat is geen probleem mevrouw DwarvenWarrior! :kiss:
Helaas zelf geen kaartje meer kunnen kopen. Ik wou eerst jullie kaartjes hebben, en daarna die van mij kopen. Na twee uur had ik eindelijk jullie kaartjes, en toen ik zelf een kaartje wou kopen waren ze op! Volgens mij heeft de verkoop minder dan 5 uur geduurd toen ze uitverkocht waren. :p
Das pretty ****ed up Ace!

Ach, drie dagen lang-leve-de-lol is toch niet goed voor mij. :p:(

Heel veel plezier nog!!

• #5.895
onderweg naar bryce canyon: sneeuw!
:roflol:

@Gast 166060: ik wilde jou ook mee hebben!!!

Meid, je had niet eens zover weg hoeven te gaan...
Ben hier ook al bijna ingesneeuwd ;)

• #5.897
Meid, je had niet eens zover weg hoeven te gaan...
Ben hier ook al bijna ingesneeuwd ;)
Had ik dat eerder geweten... :D
Maar ja: heb je ook fantastische bergen om een hele dag in te hiken?
Vandaag trouwens sneeuw-hike in Bryce Canyon, morgen naar de Grand Canyon!

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

thnx! en al druk bezig met plezier hebben. ;)

De Grand Canyon. :eek:

Had je nou die GPS maar gekocht waar ik het laatst over had...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven