Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je straps zijn ook binnen :thumbup:!
Weet je nog dat ik vertelde dat mijn Barbarian straps begonnen in te scheuren? Afgelopen zaterdag met het deadliften gingen ze tegelijk door in het zelfde setje. :roflol:
Meteen zelf ook maar nieuwe besteld!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.902
Je straps zijn ook binnen :thumbup:!
Weet je nog dat ik vertelde dat mijn Barbarian straps begonnen in te scheuren? Afgelopen zaterdag met het deadliften gingen ze tegelijk door in het zelfde setje. :roflol:
Meteen zelf ook maar nieuwe besteld!
kan me niet herinneren, maar had het graag gezien...

:roflol:

5 uur durende hike gehad, mijn beentjes ga ik morgen voelen :D

• #5.905
Wat doe jij zo laat op???? Nu ga je poezelpootjes zeker voelen als je korte nacht gaat maken.

Half vier in de middag is toch niet zo laat?:)

Rekening houdend met het tijdverschil van 8 uur (het is hier vroeger dan bij jullie) is het inderdaad niet zo heel laat (of vroeg) ;)

Vanavond onbedaarlijk zitten bunkeren: goed grill-restaurant gevonden. Brisket, Turkey & Ribs voor mij, samen met gepofte zoete aardappel :lick:
Deze gruwelijk nette maaltijd (qua voedingswaardes, niet qua kcal) nog weten te verpesten door een brownie met koffie te bestellen als toetje. Werd extra erg door het feit dat de brownie een doorsnee had van 15(!) cm, en bedolven werd onder het vanille-ijs, slagroom en chocoladesaus. Ik kreeg niet eens de helft van mijn toetje op :o (vriendlief heeft nog getracht te helpen: nog steeds niet de helft van die bende op).

Alles beter dan die fastfoodrommel die ze hier in overvloed hebben.

Och, da's waar. Na lezen van jouw eten was mijn trek gelijk verdwenen. Ahhh, nee hoor. Maar jeetje wat een boel ja. En een brownie valt al zo lekker licht (not) op de maag. Dat wordt dus hevig hyper rondjes rennen van de suikers;)

• #5.907
Och, da's waar. Na lezen van jouw eten was mijn trek gelijk verdwenen. Ahhh, nee hoor. Maar jeetje wat een boel ja. En een brownie valt al zo lekker licht (not) op de maag. Dat wordt dus hevig hyper rondjes rennen van de suikers;)

Gruwelijk veel vlees op, dus kan dat beetje (?) suiker wel hebben op dit moment. Heb jij nachtdienst, of ben je een stiekeme nachtbraker atm?

Heb eerder deze week een halve glazed donut op, meer dan de helft kon ik niet meer: mijn lijf begon gruwelijk te protesteren. Zoveel zooi bij elkaar wil niet meer. Als ik diabetes zou hebben dan zou ik weten dat ik een hyper had ;)
Buikpijn gehad dat het niet grappig was.
Eerder al een dergelijke ervaring met het drinken van zoete koffie (met choco-caramel-siroop en slagroom), halve dag misselijk van geweest: doe ik niet meer. Zit nu ook trouwens netjes aan de thee. Groene thee. Beter :D

Gruwelijk veel vlees op, dus kan dat beetje (?) suiker wel hebben op dit moment. Heb jij nachtdienst, of ben je een stiekeme nachtbraker atm?

Zit nu ook trouwens netjes aan de thee. Groene thee. Beter :D

Ik en nachtbraken? Pfff, lig als het even kan voor 22u in bed om vervolgens 06:00 te ontwaken. Ben nachtzuster aan het spelen dus vandaar. Ik ga afronden op werk. Fijne dagen nog meid!

• #5.909
Ik en nachtbraken? Pfff, lig als het even kan voor 22u in bed om vervolgens 06:00 te ontwaken. Ben nachtzuster aan het spelen dus vandaar. Ik ga afronden op werk. Fijne dagen nog meid!
Je slaapt korter dan ik op vakantie ;)

Thnx, laat je nog weten over een bepaalde zaterdag (zie Karma-bericht)

hmm gaat goed op vakantie he dwarf...dat wordt een bloed, zweet en tranen workout..when your back :d

• #5.911
hmm gaat goed op vakantie he dwarf...dat wordt een bloed, zweet en tranen workout..when your back :d
Ik heb er net eentje gehad ;)
(@Gold's Gym, Las Vegas)
(Terwijl mijn vriendje bij de buren bier ging drinken :roflol:)

Squat
20xOS
12xOS+10
12xOS+20
12xOS+30
10xOS+40
8xOS+50

Incline DB press
12x15
12x20
10x25
8x27.5
6x30
3.5x32

DB rows
12x25
10x30
6x35
5x40

DB side raises
12x10
10x15
8x15

Cable biceps curl (1hand)
10x20
4x30+4x20

Cable triceps pushdown (1hand)
10x20
8x30
7x30

...geinige tent, uiteraard wat foto's gemaakt - jammer dat ik alleen moest trainen :(

Vanavond geld uitgeven op 'The Strip'!

@Maaike: Kom maar op, wordt tijd dat ik vol gas ga ;)

Hey... door deze post breek je een oude regel.

What happens in Vegas, stay's in Vegas baby:D

Nette training hoor maar ik kon die opmerking niet voorbij laten schieten!

OS?
Gewichten in KG? ???:eek:

Zeg maar waneer dwarf...dan kan ik mn route inpassen:P

Hey Ace, nu weet ik t weer....Kom je ook mee trainen?

Mooi gezellig!!!! Ik zal de vermelding er tzt ff bijzetten...thanks for the reminder :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven