- Waardering
- 14.131
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan me niet herinneren, maar had het graag gezien...Je straps zijn ook binnen!
Weet je nog dat ik vertelde dat mijn Barbarian straps begonnen in te scheuren? Afgelopen zaterdag met het deadliften gingen ze tegelijk door in het zelfde setje.
Meteen zelf ook maar nieuwe besteld!

kan me niet herinneren, maar had het graag gezien...
5 uur durende hike gehad, mijn beentjes ga ik morgen voelen![]()
? Nu ga je poezelpootjes zeker voelen als je korte nacht gaat maken.Half vier in de middag is toch niet zo laat?Wat doe jij zo laat op? Nu ga je poezelpootjes zeker voelen als je korte nacht gaat maken.

Wat doe jij zo laat op? Nu ga je poezelpootjes zeker voelen als je korte nacht gaat maken.

(vriendlief heeft nog getracht te helpen: nog steeds niet de helft van die bende op). Och, da's waar. Na lezen van jouw eten was mijn trek gelijk verdwenen. Ahhh, nee hoor. Maar jeetje wat een boel ja. En een brownie valt al zo lekker licht (not) op de maag. Dat wordt dus hevig hyper rondjes rennen van de suikers![]()

Gruwelijk veel vlees op, dus kan dat beetje (?) suiker wel hebben op dit moment. Heb jij nachtdienst, of ben je een stiekeme nachtbraker atm?
Zit nu ook trouwens netjes aan de thee. Groene thee. Beter![]()
Je slaapt korter dan ik op vakantieIk en nachtbraken? Pfff, lig als het even kan voor 22u in bed om vervolgens 06:00 te ontwaken. Ben nachtzuster aan het spelen dus vandaar. Ik ga afronden op werk. Fijne dagen nog meid!

Ik heb er net eentje gehadhmm gaat goed op vakantie he dwarf...dat wordt een bloed, zweet en tranen workout..when your back :d

)

Zeg maar waneer dwarf...dan kan ik mn route inpassen![]()

Hey Ace, nu weet ik t weer....Kom je ook mee trainen?