AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.921
Hey... door deze post breek je een oude regel.

What happens in Vegas, stay's in Vegas baby:D

Nette training hoor maar ik kon die opmerking niet voorbij laten schieten!
What happens in Vegas stays on Facebook ;-) (gezien op een t-shirt daar) :roflol:

OS= olympische stang, gewichten in kg niet gezien en geen zin in hoofdrekenen ;)

@Maaike: een zaterdag / zondag doen? Kom ik samen metmAce wel jouw kant op... trainen we daarna wel een keer bij mij (of bij Ace: ook cool!) Komende zaterdag kan niet, verder alles vrij geloof ik...

@Gast 166060: cool dat je mee gaat! :heart:

@rest: :wave: :D

• #5.922
ik houd m'n hart vast... staat hier te regenen dat het giet - nu 20.40u, wil morgen in strandgym gaan trainen...

Is goed, komende zaterdag kan ik ook niet, maar volgende week zaterdag is goed.....we houden even contact over tijd ;)...En geef me even je vrije spiergroep...niet dat we bene gaan doen en je deze net hebt gedaan ;)

Rekening houdend met het tijdverschil van 8 uur (het is hier vroeger dan bij jullie) is het inderdaad niet zo heel laat (of vroeg) ;)

Vanavond onbedaarlijk zitten bunkeren: goed grill-restaurant gevonden. Brisket, Turkey & Ribs voor mij, samen met gepofte zoete aardappel :lick:
Deze gruwelijk nette maaltijd (qua voedingswaardes, niet qua kcal) nog weten te verpesten door een brownie met koffie te bestellen als toetje. Werd extra erg door het feit dat de brownie een doorsnee had van 15(!) cm, en bedolven werd onder het vanille-ijs, slagroom en chocoladesaus. Ik kreeg niet eens de helft van mijn toetje op :o (vriendlief heeft nog getracht te helpen: nog steeds niet de helft van die bende op).

Alles beter dan die fastfoodrommel die ze hier in overvloed hebben.
LEKKER!!!:D:meal:

Ola Dwarf how are you, af en toe duikt er weer een flits op van je vakantie, volgens mij heb je een supertijd!!! Hoor je wel als je trug bent!

• #5.926
Ola Dwarf how are you, af en toe duikt er weer een flits op van je vakantie, volgens mij heb je een supertijd!!! Hoor je wel als je trug bent!
He Sue, vakantie is idd super! Ondanks dat ik me vandaag van m'n meest slechte kant heb laten zien... :o
Ben al maanden enthousiast om te gaan trainen in de beachgym op Muscle / Venice Beach, door spontane actie van reisgenoot kwamen we daar aan toen de tent dicht was (en de zon al onder... :fire: Werd nog erger bij de opmerkingen "dat het niet anders is, je kunt niet alles hebben" DW ontplofte bijna, zeker omdat we de volgende dag gaan vliegen... Vriendlief zag de ernst van de situatie in en heeft spontaan besloten dat we de volgende ochtend terug gaan om mij te laten trainen voordat we moeten inchecken op vliegveld. De lieverd.

Vraag aan de gozer in de shop tegenover beachgym over hoe laat de gym open gaat, leverde de wedervraag "are you gonna workout there?"
"euhm, yes..."
"YEAH!!!"
(blijkbaar trainen er niet veel vrouwen ofzo?)

Anyway: alleen losse gewichten gezien en wat kabelwerk... ben benieuwd!
Trusten!

Balen dat die al dicht was!
Ik ga met je mee slapen maar dan in mijn eigen bed, trusten!

Geweldig je vriend!!!
Ben benieuwd naar je workout in de beachgym! Graag een uitgebreid verslag met foto's :D:D:D

• #5.929
Na 7 uur vertraging afgelopen nacht thuisgekomen. Moe.
Ben aan het werk, updates volgen later incl. verslag van training waar ik nog van nageniet (spierpijn!!).

welkom back Dwarvenwarrior!

Kijk uit naar he verslag en de foto's!

cheers

Good to have you back DW!

Tof dat jullie nog teruggegaan zijn voor de beachgym :)

Ik vroeg me al of je nog niet terug was..

Hoi Dwarvenwarrior, ik breek even in op je log, waar ik zo nu en dan op meelees om te zeggen dat ik érg veel bewondering heb voor wat je tot nu toe hebt bereikt en hoe je mindset is, respect!

• #5.934
Muscle Beach workout (vol in de zon! :D)

Frontsquat
12*BW
12*OS
12*OS+20
12*OS+30

BB SLDL
12*OS+20
12*OS+30
12*OS+40
8*OS+50
...Damn, miste m'n straps! (zaterdag nieuwe ophalen) (thanks Ace)

DB Shoulder press (zonder rugsteun)
12*15
6*20
4*20
1*25
6*15

Fixed latpulldown (front)
12*45
12*75
12*90
5*105
8*105

Declined flyes
12*10
10*15
8*20
6*20

EZ-curl
12*EZ
12*EZ+10
12*EZ+20
3*EZ+30

Dips (tussen 2 bankjes)
12*BW
12*BW+10
10*BW+20

En toen was het tijd om te gaan... auto inleveren en inchecken op het vliegveld.

-----

In tijden niet zo'n lol gehad tijdens het trainen: ik was de enige vrouw daar, tussen n*gers en brandweermannen. Geen ander soort mensen ;)
Op een bepaald moment vroeg 1 van de mensen die over het hekje stond te kijken of ik wilde poseren voor een foto. Ik kan niet poseren, maar vond het een dergelijk compliment dat ik maar een beetje spierballen heb laten zien.
Gecensureerd... maar foto's komen zo...!!!

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Muscle Beach workout (vol in de zon! :D)

Frontsquat
12*BW
12*OS
12*OS+20
12*OS+30

BB SLDL
12*OS+20
12*OS+30
12*OS+40
8*OS+50
...Damn, miste m'n straps! (zaterdag nieuwe ophalen) (thanks Ace)

DB Shoulder press (zonder rugsteun)
12*15
6*20
4*20
1*25
6*15

Fixed latpulldown (front)
12*45
12*75
12*90
5*105
8*105

Declined flyes
12*10
10*15
8*20
6*20

EZ-curl
12*EZ
12*EZ+10
12*EZ+20
3*EZ+30

Dips (tussen 2 bankjes)
12*BW
12*BW+10
10*BW+20

En toen was het tijd om te gaan... auto inleveren en inchecken op het vliegveld.

-----

In tijden niet zo'n lol gehad tijdens het trainen: ik was de enige vrouw daar, tussen n*gers en brandweermannen. Geen ander soort mensen ;)
Op een bepaald moment vroeg 1 van de mensen die over het hekje stond te kijken of ik wilde poseren voor een foto. Ik kan niet poseren, maar vond het een dergelijk compliment dat ik maar een beetje spierballen heb laten zien.
Gecensureerd... maar foto's komen zo...!!!

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Nice pics!

En wow @ die lat pull down:eek:

Lijkt me dat die lat pulldown in kilo's staat :p

Ziet er wel goed uit, heb je die laatste foto wat groter, of gewoon een pic van iets dichterbij? Kunnen we het 'materiaal' iets beter zien :D
Hopenlijk heb je goed genoten, getraind heb je iig wel :thumbs:

• #5.938
Nice pics!

En wow @ die lat pull down:eek:
thnx... vriendje zo gek gekregen foto's te maken ;)
Gewichten zijn allemaal Amerikaans... lbs geloof ik... niks bijzonders dus.
Lijkt me dat die lat pulldown in kilo's staat :p
tuurlijk joh!:p
mag ik er dan een wat bredere rug bij?
Ziet er wel goed uit, heb je die laatste foto wat groter, of gewoon een pic van iets dichterbij? Kunnen we het 'materiaal' iets beter zien :D
Hopenlijk heb je goed genoten, getraind heb je iig wel :thumbs:
helaas, niet dichterbij of groter...
trainen was gaaf daar, weinig materiaal, daardoor geen overbodige rommel (ab- en adductoren apparaten bijvoorbeeld). DB's lagen in de soort garagebox binnen, waar ook legpress (plate loaded) en hacksquat staat, en bankjes.

Wauw, nu al terug? Die drie weken zijn supersnel gegaan zeg... Welkom terug dan maar. :)

• #5.940
Wauw, nu al terug? Die drie weken zijn supersnel gegaan zeg... Welkom terug dan maar. :)

Thnx!
Misschien is het zo snel gegaan omdat het maar 2 weken waren? ;)

Net getraind - niet veel bijzonders (had niet veel zin eigenlijk). Eerst eten en koken voor morgen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven