Gert Jan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk slaap je vanavond beter.
Ik had dan weer weinig moeite om te slapen, ook gezien de spelvoud van jetlag met een e![]()

Anyway: training
(wist niet wat te trainen, morgen zware been-cardio, en borst trainen (waar nu nog spierpijn in zit) dus dan blijft er weinig over...)

Damn, miste m'n straps! (zaterdag nieuwe ophalen) (thanks Ace)

Heb je gisteren gezegd dat ik eigenlijk overal wel spierpijn in had, en vóór de plyo niet benen wilde doen... dus ja, dan maakt het eigenlijk niet uit he?En dat zeg je nu pas.
Als je dat nou van te voren had gezegd hadden we daar rekening mee kunnen houden, maar nu is borst het enige wat ik nog niet gedaan heb deze week.![]()

Thnx!
Als iemand vandaag hard getraind heeft was het DwarvenWarrior.![]()

Oeh! Idee!Voor hyperextensions leg ik een korte barbell op de grond en hou deze gewoon beet gedurende de oefening.
[Link niet meer beschikbaar]

Vrouw met ontzettende hoop spiermassa en heel gaaf (vond ik) gemilimeterd haar (stond haar goed) kwam even tip geven qua uitvoering. Tof!

Misschien kwam ze ietwat mannelijk over... maar vond het iig net TE.Oké. We hebben veel overeenkomsten, maar hier ben ik het niet mee eens.![]()
Ná je KT nog zo'n bootcamples, omg
En die decline press, wow!

He dus je hebt met Gisa getraind lees ik? Het contact is gelukt dus?