- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nijmeegse vierdaagse is voor vrouwen 4 dagen 40 km lopen, daar ben ik voor aan het trainen

Yups!

Nee, tot dusver niks...Hey, vraagje over die creatine. Merkte je duidelijk verschil qua krachttoename?

gooi er nog na je maaltijden Linea Groene thee bij of gewone groene thee ^^
Nee, tot dusver niks...
Heb het bijna een maand gebruikt, dus wellicht te kort, maar wil me nu echt richten op cutten, en alles wat mogelijkerwijs tegenwerkt uit m'n dieet schrappen.
Op de één of andere manier blijf ik maar op 29% hangen...![]()
Nijmeegse vierdaagse is voor vrouwen 4 dagen 40 km lopen, daar ben ik voor aan het trainen![]()

Ik denk dat creatine op zich geen invloed heeft op vetverlies. Je kan er wel vocht van vasthouden, maar dat weerspiegelt zich dan alleen in het gewicht op de weegschaal en niet in het resultaat van de huidplooimeting lijkt me. Gewoon een idee, heb er zelf geen ervaring mee hoor.
Groene thee drink ik zo ongeveer de hele dag door per pul (1/2 liter), maar misschien moet ik die Linea Groene thee ook eens proberen.
Alles liep vandaag volgens plan - afgezien van de tijd dat alles kost: de kastjes komen vandaag niet meer te staan.
Wat gesnoept vandaag (ik denk ook te weinig gegeten) en bij het afhaal-Chinees-eten 2 glazen witte wijn: die komen aan zeg!
Voor mijn gevoel heb ik 2 flessen op...
Morgenochtend 9.00u sta ik weer in de sportschool met m'n favo-training: bankdrukken! Maandagavond weer een lesje Bodypump doen, en natuurlijk weer gaan hardlopen - ik vind er niks aan, totdat ik weer thuis ben (en dan voelt het eigenlijk wel lekker!).
Ik denk dat creatine op zich geen invloed heeft op vetverlies. Je kan er wel vocht van vasthouden, maar dat weerspiegelt zich dan alleen in het gewicht op de weegschaal en niet in het resultaat van de huidplooimeting lijkt me. Gewoon een idee, heb er zelf geen ervaring mee hoor.
Staat genoteerd - bij m'n volgende bestelling supps wil ik die ook gaan proberen, samen met Hydrocut (of zoiets)... schijnt een vrij stevige fatburner te zijn. De Stackers4 die ik heb daar merk ik niks van (misschien donderdag weer met meten & wegen), enige effect is wanneer ik er eentje bij het ontbijt het gehad en vlak erna ga trainen: dan ben ik misselijkIk gebruik al een tijd groene thee capsules .Werkt bij mij best wel.