MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Succes ga je logje volgen.
wtf? 30 km lopen :thumb:

160km op 4 dagen dan? :)

• Topic Starter Topic Starter
Donderdag: meet- en weegdag.
Baaldag.

Ik heb blijkbaar érg dikke triceps, en die wil ook niet graag wat dunner worden - de rest van m'n huidplooitjes zijn hetzelfde als vorige week.
Iemand tips om m'n rug (18mm) en triceps (24mm!) 'droger' te krijgen?

Stats:
BF%: 29,6
Gewicht: 64,1 kg

Vanaf vandaag gaat m'n potje Stackers weer uit de kast, en laat ik de creatine in de kast staat - kijken wat dat doet.
Stackers heb ik vorig jaar ook even gebruikt, voeding was toen niet lekker op orde (en nu wel) - heb goede hoop dat het nu wel goed helpt...

Na de keuken gisteren volledig gesloopt te hebben (kastjes van de muren getrokken, tegels er af gehaald - álles weg) bedachten vriendlief en ik dat het wel handig was om onze losse oven buiten te zetten en een pizza te bakken...
Die 50% minder vet - pizza was best aardig, ook al heb ik de bodem niet op (overijverige oven vond het nodig de onderkant van de bodem zwart te maken). Een uurtje daarna ben ik maar gaan hardlopen, mijn spieren voelden van al het gemep op de tegel behoorlijk stijf aan - en de frustratie over m'n avondeten moest er ook even uit.
Op welke stand ik m'n hartslagmeter moet zetten is me een raadsel (heb 'm nu op Running 9 min/m gezet - wat dat ook mag wezen) - en 40 minuten laten gaf 'ie 570 verbrande Kcal aan... Lijkt me wat veel, maar ach...

Vanochtend voor de nieuwsgierigheid op de weegschaal gaan staan - ondanks de NightProtein had ik best honger... 63 kilo - vocht kwijt?

Gewicht kan altijd een beetje schommelen, dat is niet vreemd :). Dit heeft inderdaad met de hoeveelheid vocht in je lichaam te maken.
Het vasthouden van vocht heeft weer met andere factoren te maken zoals het eten van zout, menstruatie (bij vrouwen) etc.

Hey, vraagje over die creatine. Merkte je duidelijk verschil qua krachttoename?

Hey, vraagje over die creatine. Merkte je duidelijk verschil qua krachttoename?
Nee, tot dusver niks...
Heb het bijna een maand gebruikt, dus wellicht te kort, maar wil me nu echt richten op cutten, en alles wat mogelijkerwijs tegenwerkt uit m'n dieet schrappen.
Op de één of andere manier blijf ik maar op 29% hangen... :mad:

Net naar Bodypump geweest: oei wat een spierpijn heb ik van het hardlopen en tegels er af slaan over gehouden! Daarna wilde ik nog bodybalance gaan doen, maar na 10 minuten kwam ik er achter dat ik daar echt geen klap aan vind!
Planning voor morgen: hardlopen op lege maag (alleen EAS), daarna m'n ochtendwhey - vervolgens ontbijten met vriendlief en dan de leidingen gaan verleggen in de keuken!

Hopelijk zijn we morgenavond al kastjes aan het neerzetten en afstellen...

gooi er nog na je maaltijden Linea Groene thee bij of gewone groene thee ^^

gooi er nog na je maaltijden Linea Groene thee bij of gewone groene thee ^^

Groene thee drink ik zo ongeveer de hele dag door per pul (1/2 liter), maar misschien moet ik die Linea Groene thee ook eens proberen.
Alles liep vandaag volgens plan - afgezien van de tijd dat alles kost: de kastjes komen vandaag niet meer te staan.
Wat gesnoept vandaag (ik denk ook te weinig gegeten) en bij het afhaal-Chinees-eten 2 glazen witte wijn: die komen aan zeg!
Voor mijn gevoel heb ik 2 flessen op...

Morgenochtend 9.00u sta ik weer in de sportschool met m'n favo-training: bankdrukken! Maandagavond weer een lesje Bodypump doen, en natuurlijk weer gaan hardlopen - ik vind er niks aan, totdat ik weer thuis ben (en dan voelt het eigenlijk wel lekker!).

Nee, tot dusver niks...
Heb het bijna een maand gebruikt, dus wellicht te kort, maar wil me nu echt richten op cutten, en alles wat mogelijkerwijs tegenwerkt uit m'n dieet schrappen.
Op de één of andere manier blijf ik maar op 29% hangen... :mad:

Ik denk dat creatine op zich geen invloed heeft op vetverlies. Je kan er wel vocht van vasthouden, maar dat weerspiegelt zich dan alleen in het gewicht op de weegschaal en niet in het resultaat van de huidplooimeting lijkt me. Gewoon een idee, heb er zelf geen ervaring mee hoor.

Ik denk dat creatine op zich geen invloed heeft op vetverlies. Je kan er wel vocht van vasthouden, maar dat weerspiegelt zich dan alleen in het gewicht op de weegschaal en niet in het resultaat van de huidplooimeting lijkt me. Gewoon een idee, heb er zelf geen ervaring mee hoor.

Ik heb meerdere keren gehoord dat creatine het vetweefsel zou beschermen,weet dus niet of het waar is.Weet iemand hier toevallig meer van?

Groene thee drink ik zo ongeveer de hele dag door per pul (1/2 liter), maar misschien moet ik die Linea Groene thee ook eens proberen.
Alles liep vandaag volgens plan - afgezien van de tijd dat alles kost: de kastjes komen vandaag niet meer te staan.
Wat gesnoept vandaag (ik denk ook te weinig gegeten) en bij het afhaal-Chinees-eten 2 glazen witte wijn: die komen aan zeg!
Voor mijn gevoel heb ik 2 flessen op...

Morgenochtend 9.00u sta ik weer in de sportschool met m'n favo-training: bankdrukken! Maandagavond weer een lesje Bodypump doen, en natuurlijk weer gaan hardlopen - ik vind er niks aan, totdat ik weer thuis ben (en dan voelt het eigenlijk wel lekker!).

Ik gebruik al een tijd groene thee capsules .Werkt bij mij best wel.

Niet helemaal waar hoor. Van meer vocht oog je ook 'dikker'. Zowel qua vet als qua massa. Echter, zodra je weer stopt met crea ben je dat vocht ook zo weer kwijt. Zeker als het zulk lekker weer is als dat het eergister was!

Creatine op ethyl ester zetten.

Ik gebruik al een tijd groene thee capsules .Werkt bij mij best wel.
Staat genoteerd - bij m'n volgende bestelling supps wil ik die ook gaan proberen, samen met Hydrocut (of zoiets)... schijnt een vrij stevige fatburner te zijn. De Stackers4 die ik heb daar merk ik niks van (misschien donderdag weer met meten & wegen), enige effect is wanneer ik er eentje bij het ontbijt het gehad en vlak erna ga trainen: dan ben ik misselijk ???

Ik koop ze bij de natuurwinkel of soms bij de drogist/Kruidvat.Die van de natuurwinkel zit alleen groene thee in,bij het Kruidvat (15,00 euro) meerdere dingen .

En ja,ik werd ook misselijk van de Stackers,mijn vingers gingen soms spontaan trillen en de nachtrust was ver te zoeken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven