- Waardering
- 1.339
Dat zou me wel zijn opgevallen

Paniek heb ik niet hoor - vind het alleen opmerkelijk...
Nu ik me weer een stuk lekkerder voel kan ik niet wachten om weer te gaan trainen - maandag weer!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou me wel zijn opgevallen

Vanochtend zelfs 62,0 kg... Nog even en ik tik de 'magische grens' van 60 kg aan! (Tegen die tijd wordt het écht tijd om massa te gaan kweken!)Dat zou me wel zijn opgevallen![]()
Paniek heb ik niet hoor - vind het alleen opmerkelijk...
Geen handschoentjes gebruiken. Als je grip te zwak is kan je ook altijd straps gebruiken(of je grip versterken).Iemand enig advies hoe ik die ontzetten grote gewichten fatoenlijk vast kan houden tijdens een DB squat? Ik heb misschien wat kleine handen..
Ik legde het verkeerd uit denk ik: ik kan ze wel vasthouden, ze zijn alleen zo breed dat ze eigenlijk mijn squat in de weg zitten... eigenlijk moet ik ze iets van mijn lijf afhouden ofzo - weet niet wat het handigste is (die dingen zijn 2x zo breed als m'n bovenbenen lijkt het wel...)Geen handschoentjes gebruiken. Als je grip te zwak is kan je ook altijd straps gebruiken(of je grip versterken).
Thnx! - volgende keer wil ik beginnen met 42,5 ipv als extra'tje (maar ja: net een week rust gehouden, dus wil niet meteen de boel overbelasten).
Thnx! - volgende keer wil ik beginnen met 42,5 ipv als extra'tje (maar ja: net een week rust gehouden, dus wil niet meteen de boel overbelasten).

Heb je ook weer gelijk in... ik zit er over te twijfelen om op een andere manier te gaan trainen - meer opbouwend en wat meer uitputtend. Ben me aan het inlezen in DogcrappAls je goed opwarmt, voel je vanzelf aan of je het aankan of niet.
Van overbelasting zal dan niet zo snel sprake zijn.![]()
Heb je ook weer gelijk in... ik zit er over te twijfelen om op een andere manier te gaan trainen - meer opbouwend en wat meer uitputtend. Ben me aan het inlezen in Dogcrapp
Ik ervaar het mogen veranderen van gedachten als een voorrecht van het vrouw-zijnVrouwen, jullie veranderen om de minuut van gedachten.
Blijf nou gewoon eens voor 6 weken bij een normaal programma, waarbij je max 3x per week cardio doet. Dit allemaal is nog kataboler dan een marathon als ochtencardio.
Straps voor grip is prima. BOR zijn ook indrukwekkend.![]()

.En ik heb er nog moeite mee.Op 2e paasdag om 9.00u blijken de beste mensen in de sportschool te staan. Heb complimenten en tips gehad, stond tussen de 'beren' m'n ding te doen. Alle 'patsers' lagen thuis nog op bedNetjes hoor!Daar heb ik bijna één jaar over gedaan.En ik heb er nog moeite mee.