XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Gisteren 40 km in 8,5 uur (inclusief pauzes).
Voeten voelen nog goed, spieren voelen nog goed, knieeën doen een beetje vervelend en ik heb uitslag op m'n enkels (volgens een collega kan dat door het witte leer aan de binnenkant van mijn hoge schoenen komen). Donderdag eens shoppen voor lage schoenen (net als vriendlief: heeft ook andere schoenen nodig).
Training ging lekker, vandaag nog aan de paaschocolade en vanaf morgen weer vol aan de gewichten gaan hangen! Heb er zin in!
Nu naar de familie, hopelijk niet teveel binnen zitten...

Vanochtend wezen trainen: ging heerlijk!
5*15 dips (voeten hoger dan handen)
BOR: 5*5*40 5*42,5 (wilde eerst zeker weten dat ik de 40 zou redden, voordat ik ging verzwaren om vervolgens de faillure in te gaan)
BenchPress: 5*20 5*25 5*30 5*32,5 5*27,5 5*32,5 (laatste dacht ik 35 te doen, ging ook te makkelijk: had er een aan m'n gewichten gezeten! Toch nog een extra 32,5)
DB squat: 5*20 5*24 5*28 5*32 5*36 6*36
Iemand enig advies hoe ik die ontzetten grote gewichten fatoenlijk vast kan houden tijdens een DB squat? Ik heb misschien wat kleine handen..
Hierna nog wat push-ups en buikspieren en een dubbele interval: apparaat (soort hardlopen) op interval gezet en het tempo laten afhangen van de muziek die ik bij me had (variatie tussen punk, Marilyn Manson, Moby, System of a Down e.d.) - was toch weer ruim 500 Kcal die ik eraf heb staan zweten (drijfnat!).
Ik ga nu weer genieten van het klussen in de keuken - eind van de dag moet het aanricht liggen!
Prettige 2e paasdag!

Nette BORs. :)

Geen handschoentjes gebruiken. Als je grip te zwak is kan je ook altijd straps gebruiken(of je grip versterken).
Ik legde het verkeerd uit denk ik: ik kan ze wel vasthouden, ze zijn alleen zo breed dat ze eigenlijk mijn squat in de weg zitten... eigenlijk moet ik ze iets van mijn lijf afhouden ofzo - weet niet wat het handigste is (die dingen zijn 2x zo breed als m'n bovenbenen lijkt het wel...)

Thnx! - volgende keer wil ik beginnen met 42,5 ipv als extra'tje (maar ja: net een week rust gehouden, dus wil niet meteen de boel overbelasten).

Thnx! - volgende keer wil ik beginnen met 42,5 ipv als extra'tje (maar ja: net een week rust gehouden, dus wil niet meteen de boel overbelasten).

Als je goed opwarmt, voel je vanzelf aan of je het aankan of niet.
Van overbelasting zal dan niet zo snel sprake zijn. :)

Wohoow, jij gaat er helemaal voor, ik weet zeker dat jij het haalt!

Je hebt mijn volle steun ! ;) Veel sterkte !

Als je goed opwarmt, voel je vanzelf aan of je het aankan of niet.
Van overbelasting zal dan niet zo snel sprake zijn. :)
Heb je ook weer gelijk in... ik zit er over te twijfelen om op een andere manier te gaan trainen - meer opbouwend en wat meer uitputtend. Ben me aan het inlezen in Dogcrapp

Heb je ook weer gelijk in... ik zit er over te twijfelen om op een andere manier te gaan trainen - meer opbouwend en wat meer uitputtend. Ben me aan het inlezen in Dogcrapp

Het kan nooit kwaad je meer te verdiepen in verschillende trainingsmethoden.
Je vind vanzelf iets wat (op dat moment) bij je doelen past.
Succes!

Vrouwen, jullie veranderen om de minuut van gedachten. :rolleyes:

Blijf nou gewoon eens voor 6 weken bij een normaal programma, waarbij je max 3x per week cardio doet. Dit allemaal is nog kataboler dan een marathon als ochtencardio.

Straps voor grip is prima. BOR zijn ook indrukwekkend. :)

Vrouwen, jullie veranderen om de minuut van gedachten. :rolleyes:

Blijf nou gewoon eens voor 6 weken bij een normaal programma, waarbij je max 3x per week cardio doet. Dit allemaal is nog kataboler dan een marathon als ochtencardio.

Straps voor grip is prima. BOR zijn ook indrukwekkend. :)
Ik ervaar het mogen veranderen van gedachten als een voorrecht van het vrouw-zijn :P
Welk deel is er zo katabool trouwens? ik train 3x in de week kracht gevolgd door cardio, en probeer op de andere dagen ook wat aan cardio te doen - iets met een gruwelijk hoog vetpercentage (vind ik zelf)...

Het complimentje over m'n BOR neem ik trouwens graag aan: thnx!

geeeeez 40k bor is echt damn netjes !

dat zeg ik...42.5 :D

De complimentjes doen me goed :)

Nou eens wat meer benchen en squatten - ik ben niet snel tevreden ;)

Netjes hoor!Daar heb ik bijna één jaar over gedaan :o:p.En ik heb er nog moeite mee.
Op 2e paasdag om 9.00u blijken de beste mensen in de sportschool te staan. Heb complimenten en tips gehad, stond tussen de 'beren' m'n ding te doen. Alle 'patsers' lagen thuis nog op bed :D
Dank voor het compliment trouwens!

Ik kwam er pas na een jaar achter dat ik het beter richting mijn navel i.p.v. mijn borst kon trekken :p.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven