XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik koop ze bij de natuurwinkel of soms bij de drogist/Kruidvat.Die van de natuurwinkel zit alleen groene thee in,bij het Kruidvat (15,00 euro) meerdere dingen .

En ja,ik werd ook misselijk van de Stackers,mijn vingers gingen soms spontaan trillen en de nachtrust was ver te zoeken.

Helaas, afgezien van misselijkheid tijdens trainen voel ik verder helemaal niks... Binnenkort eens kijken bij de natuurvoedingswinkel (ook omdat de cashewnotenpasta daarvan érg lekker is!), anders kijk ik even bij XXL (daar bestel ik al mijn supps), weet je of ze daar een goede hebben?

Gisteren wel op DBB rondgehangen, vergeten te posten dat ik ook ben wezen trainen...
Zal wel door de spierpijn komen - dat hardlopen zorgt ervoor dat m'n benen kapot zijn en het klussen dat m'n schouders (vooral rechterschouderblad) niet wil meewerken.

Anyway - m'n favo training ging niet lekker:
BOR: 40 kg (Laatste set au! aan m'n handen- zijn ook kapot van het klussen)
DB-squat met gewichten van 12 kilo (meer konden m'n handen niet meer hebben)
BenchPress: 30 kg (hoger lukte niet met m'n schouder)
Dips: 5*15 (voeten hoger dan handen)
Dit alles aangevuld met drie kwartier op de spinning-fiets (500 Kcal) en een ***-humeur (vooral omdat een of andere domme doos aan het kloten was met de muziekinstallatie in de sportschool).

Vanavond een rondje BodyPump (ging vrijdag ook niet lekker qua gewicht door m'n blessures) - overdag op m'n hometrainer een uurtje rustig fietsen denk ik zo...

Tip; Gebruik straps. :)

Soms is het ook beter om gewoon te stoppen. Ik zie 4 trainingen in 48 uur, terwijl de eerste al fout gaat. Dit is overduidelijk een overkill en je zal er echt niet sneller mee je doel bereiken. Je zult eerder de afstand vergroten.

Soms is het ook beter om gewoon te stoppen. Ik zie 4 trainingen in 48 uur, terwijl de eerste al fout gaat. Dit is overduidelijk een overkill en je zal er echt niet sneller mee je doel bereiken. Je zult eerder de afstand vergroten.

nou.. dat hardlopen donderdag ging best prima (alleen spierpijn de dag erna) - verder moet ik je gelijk geven...

Met mijn neus op de feiten gedrukt beslis ik nu om vanavond niet naar Bodypump te gaan (na gisteren zal dat ook geen succes worden) en alleen een lekkere wandeling te maken overdag (nee, niet hardlopend of wat dan ook)- de huismuts in mij schreeuwt dat ik nodig naar de glasbak moet, en ook wel statiegeld kan gaan ophalen... Morgenavond dan wel gaan hardlopen (na een hele dag redelijk stil zitten op kantoor) en woensdag pas weer aan de KT te gaan.

@Ryu: thnx voor de eye-opener.

No problem, daar zijn we voor. :)

Morgen weer een dag en dan komt het helemaal goed. ;)

Ik heb het ook met de jaren moeten leren, maar wanneer je precontest gaat kom je er snel genoeg achter met 180 squat sessies op 120 gram carbs. :(:D

No problem, daar zijn we voor. :)

Morgen weer een dag en dan komt het helemaal goed. ;)

Ik heb het ook met de jaren moeten leren, maar wanneer je precontest gaat kom je er snel genoeg achter met 180 squat sessies op 120 gram carbs. :(:D

Oeh! Om ooit eens precontest te kunnen gaan!
(Sterker nog: om ooit eens te kunnen / mogen bulken!)

In alle wijsheid vandaag helemaal niks gedaan.
Gisteravond ipv training een massage gekregen van vriendlief, en echt alles wat bij m'n schouders / schouderbladen aan spieren zit deed zeer. Vandaag niet veel beter. Ik weet niet wat ik heb gedaan, maar overbelast is het wel. (wanneer ik me uitrek en ellebogen achter rug breng doet dat zeer...) Schouders bewust naar beneden duwen doet ook zeer...
DW houdt rust totdat mijn spieren zich weer beter voelen.

Rustig aan hoor.Liever 2 weken niet kunnen sporten dan 2 jaar ,tenminste dat zeg ik altijd maar...

Rustig aan hoor.Liever 2 weken niet kunnen sporten dan 2 jaar ,tenminste dat zeg ik altijd maar...
Ja, dat houd ik mezelf ook voor... is alleen redelijk frustrerend. Schouders beginnen al ietsje minder last te geven, ik vind het teveel om weer te beginnen. Ook cardio laat ik even voor wat het is.
Als alles weer beter aanvoelt dan ga ik maandag weer naar de sportschool, als het niet goed aanvoelt ga ik naar de huisarts ;)

Schouders voelen al bijna weer een beetje normaal - dat uurtje in de badkamer heeft misschien wel geholpen...
Trainen stel ik toch wel uit tot maandag, eerst maar eens mentaal voorbereiden op zaterdag: 40 km lopen...

With all due respect: maar ben je een beetje onderzeker?

Is hier een goed of fout antwoord op te geven?

Afhankelijk van het onderwerp, over het algemeen wel ja. Want?

Valt mij gewoon op. Het volgende:

Gisteren wel op DBB rondgehangen, vergeten te posten dat ik ook ben wezen trainen...
Zal wel door de spierpijn komen - dat hardlopen zorgt ervoor dat m'n benen kapot zijn en het klussen dat m'n schouders (vooral rechterschouderblad) niet wil meewerken.

Anyway - m'n favo training ging niet lekker:
BOR: 40 kg (Laatste set au! aan m'n handen- zijn ook kapot van het klussen)
DB-squat met gewichten van 12 kilo (meer konden m'n handen niet meer hebben)
BenchPress: 30 kg (hoger lukte niet met m'n schouder)
Dips: 5*15 (voeten hoger dan handen)
Dit alles aangevuld met drie kwartier op de spinning-fiets (500 Kcal) en een ***-humeur (vooral omdat een of andere domme doos aan het kloten was met de muziekinstallatie in de sportschool).

Vanavond een rondje BodyPump (ging vrijdag ook niet lekker qua gewicht door m'n blessures) -

Veel excuses. Smoesjes. Dingen van je af schuiven. Het komt door dit, dat, die, deze. Dat is geen gezonde manier van trainen óf leven.

ps. Dit is een voorbeeld.

Valt mij gewoon op. Het volgende:

Veel excuses. Smoesjes. Dingen van je af schuiven. Het komt door dit, dat, die, deze. Dat is geen gezonde manier van trainen óf leven.

ps. Dit is een voorbeeld.

Ik zal wat vaker benadrukken wanneer iets wel lekker gaat. Niet iedere training gaat klote, wel kan die muts met de stereo-installatie m'n humeur verkloten... En ja: met die keuken die we aan het bouwen zijn heb ik aardig wat verpest aan m'n lijf (handen, schouders). Ik probeer niet alleen maar dingen af te schuiven mocht je dat denken.

Ik wil harder, zwaarder, meer, sterker en droger. Wie niet?

Ik zal wat vaker benadrukken wanneer iets wel lekker gaat. Niet iedere training gaat klote, wel kan die muts met de stereo-installatie m'n humeur verkloten... En ja: met die keuken die we aan het bouwen zijn heb ik aardig wat verpest aan m'n lijf (handen, schouders). Ik probeer niet alleen maar dingen af te schuiven mocht je dat denken.

Ik wil harder, zwaarder, meer, sterker en droger. Wie niet?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

beetje goedkoop antword Emile:p al is het niet zo goedkoop merk denk ik:o

Ik ken het gevoel maar al te goed van steeds je best willen doen maar weinig opschieten. Althans zo zie je het zelf. Sommige vinden zichzelf bijvoorbeeld wel goed bezig maar als je er dan eens kritisch naar kijkt schiet het eigenlijk ook niet echt op bij ze:p
tsja en bij sommige dan weer wel. Genetica de schuld geven mag niet:mad: zelfs als het daar wel veel mee te maken heeft..
Er blijft inderdaad maar 1 ding over, doen wat je kunt. Dus "do it" is nog niet zon slechte toch alleen het voorvoegsel "just"zou ik dan toch weg laten. Het is niet iets wat je zomaar even doet. Maar dat hoeft ook niet toch, bij de queste van een krijger;)
als je het zo ziet heb je er imo wel iets van begrepen (of ik begrijp het zelf ook verkeerd;))

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Vanaf maandag ga ik er weer vol tegenaan!
Genetica geef ik niet de schuld - wel mezelf, blessures krijg je niet voor niks...

Korte update (zometeen de auto in):
62,3 kg met 29,4% BF
Hiermee kom ik op een VVM die bijna een kilo is gedaald, vocht?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven