- Waardering
- 554
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heerlijk!Leuke oefeningen heb je nu!!
Dippen, nice.. French press, nice!
Je schouders zullen ook goed vol gezeten hebben na al die raises vanuit alle hoeken.![]()
Morgen wordt een hel, heb er zin in!

Dat klinkt als NLP, maar t zal met ICT te maken hebben.

Serieuze pomp zeker na die training?
Nu blijven doorzetten om dat ene moment op het podium mee te maken!

Ooh, geen idee, dacht dat ik dat hier ergens gelezen had. Zal wel misgelezen zijn!Pomp was lekker!
Podium? WAAR heb je mij horen zeggen dat ik het podium op ga?
Geen concrete plannen - serieus.

Geloof me: mocht het ooit zover komen en ik heb een datum dan laat ik dat echt wel weten... eerstvolgende doel is jaloerse blikken op het strand! beachproof baby!!!![]()
Gaat helemaal goedkomen als ik je training zieGeloof me: mocht het ooit zover komen en ik heb een datum dan laat ik dat echt wel weten... eerstvolgende doel is jaloerse blikken op het strand! beachproof baby!!!![]()

dergelijke kort maar krachtige trainingen 
ik heb gehoord dat Ace opgewonden raakt van piercings![]()

zon is lekker!Kom dan naar Scheveningen, wil liever dat jouw lichaam op me netvlies
brand dan die hete k*t zon <3

Ik vind dat ik nog ietsje verder kapot mocht gaan...Gaat helemaal goedkomen als ik je training zie
Idergelijke kort maar krachtige trainingen
![]()
Raar maar waar: ik heb er zin in!Kom maar op dan Ace
Maarre dwarffie, succes met de beentraining dan vandaag (o' nee, het is nog voor 00:00. Nja, woensdag dan).

Pics maken Ace en ik samen eind deze maand. Hij doet mee omdat ik dat leuk vind, ik doe mee omdat hij dat leuk vindtHé DW, eindelijk weer ff tijd om in je log te koekeloeren. Goeie laatste training, lekker kort!
En congrats met je stats, -5cm taille en vet% 20...netjes!! Nog nieuwe pics gemaakt?