AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker snel klaar zo! Ziet er lekker uit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.522
mooie training. vrij snel toch die 40 minuten.

• #6.524
Thats the spirit! Waar gaat je workshop over?

Dat klinkt als NLP, maar t zal met ICT te maken hebben.

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

zie je jezelf wel eens voor 300 vrouwen/mannen staan en een workshop geven over voeding en beweging ter bersrijding van obesitas oid?

Dat IT zegt me echt niks merk ik. zoiets als je bedrijfssoftware (database oid) en de invloed op groei van je onderneming??

wat is jou ervaring met NLP? Ikzelf heb een tijd aan mezelf gewerk met een NLP coach. Was erg leuk en effectief!

• #6.530
Zoiets. Het inrichten en optimaliseren van je processen (hoe doe je dingen) en daar aan gekoppeld welke IT-systemen je gebruikt. Dat ontwerp doe ik trouwens ook ;)

NLP wat cursussen in gehad, manier van denken - interessant.

Serieuze pomp zeker na die training? :)

Nu blijven doorzetten om dat ene moment op het podium mee te maken!

• #6.532
dan snap ik t.

• #6.535
Geloof me: mocht het ooit zover komen en ik heb een datum dan laat ik dat echt wel weten... eerstvolgende doel is jaloerse blikken op het strand! beachproof baby!!! :D

Hé DW, eindelijk weer ff tijd om in je log te koekeloeren. Goeie laatste training, lekker kort!

En congrats met je stats, -5cm taille en vet% 20...netjes!! Nog nieuwe pics gemaakt?

• #6.540
Kom dan naar Scheveningen, wil liever dat jouw lichaam op me netvlies
brand dan die hete k*t zon <3
zon is lekker!
verder beloof ik niks :p
Gaat helemaal goedkomen als ik je training zie ;)

I :heart: dergelijke kort maar krachtige trainingen :D
Ik vind dat ik nog ietsje verder kapot mocht gaan...
Kom maar op dan Ace:eyebrow::p

Maarre dwarffie, succes met de beentraining dan vandaag (o' nee, het is nog voor 00:00. Nja, woensdag dan).
Raar maar waar: ik heb er zin in!
Rawr! :p
Hé DW, eindelijk weer ff tijd om in je log te koekeloeren. Goeie laatste training, lekker kort!

En congrats met je stats, -5cm taille en vet% 20...netjes!! Nog nieuwe pics gemaakt?
Pics maken Ace en ik samen eind deze maand. Hij doet mee omdat ik dat leuk vind, ik doe mee omdat hij dat leuk vindt :D

Gisteren onder de de douche was exact duidelijkwaar de aders over m'n biceps lopen, ze poppen niet omhoog ofzo, maar was wel gaaf om te zien! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven