- Waardering
- 1.339
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach same dinges, different day...

Helemaal niet overrated! Als je blokken wilt zal er wel wat moeten zitten!Abs zijn overrated, die oefeningen kun je prima missen.![]()
Lekker 40 minuten cardio, hoppa!
Hoe zit het met de zenuwen voor zaterdag![]()
![]()

Ach same dinges, different day...
Helemaal niet overrated! Als je blokken wilt zal er wel wat moeten zitten!
Zenuwen? IK heb al een keer in ondergoed voor de camera (van een vriend) gestaan, maar hoe zit het met jou?
Ace in onderbroek...

stiekem?! waarom denk je dat we samen pics gaan maken?misschien kun jij zaterdag stiekum wat van hem maken dan![]()

Twee keer 20 cardio? Las laatst ergens dat dat het beste effect heeft op vetverbranding.
Nee volgens mij in het blad van M&F of S&F...weet niet meer. Het zal wel hetzelfde onderzoek zijn.
Dwarvy en Maaike.... Bedankt he! Mijn hamstrings zijn verdwenen volgens mij....
Was gezellig meid! Top voor wat je tot nu toe al bereikt hebt hoor, je ziet er goed uit!
Had ik al gezegt dat mijn hams voelen als of er een spalk om heen zit.... haha.
nice training girl.

Nice! Welkom

Eigenlijk moet ik 30min. achter elkaar, maar ja: kwam niet anders uit dan zo.Twee keer 20 cardio? Las laatst ergens dat dat het beste effect heeft op vetverbranding.

Nee volgens mij in het blad van M&F of S&F...weet niet meer. Het zal wel hetzelfde onderzoek zijn.
Zou heel goed de S&F kunnen zijn. Staat me iets bij over een artikel waarin ze praten over de naverbranding die je dan 2x hebt.