- Waardering
- 751
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
55 Minuten inclusief ouwehoeren hoe is dat mogelijk zo snel.![]()
misschien zijn er toch vrouwen die 2 dingen tegelijk kunnen doen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
55 Minuten inclusief ouwehoeren hoe is dat mogelijk zo snel.![]()

misschien zijn er toch vrouwen die 2 dingen tegelijk kunnen doen![]()

misschien zijn er toch vrouwen die 2 dingen tegelijk kunnen doen![]()

Mijlenver ernaastHmm, ik dacht altijd dat mannen degene waren die het werkelijk konden.. en de vrouwen die het wilden. Of zit ik ernaast nu?

Hmm, ik dacht altijd dat mannen degene waren die het werkelijk konden.. en de vrouwen die het wilden. Of zit ik ernaast nu?

hahaha
Ja ik ga het meemaken, hopelijk werkt mijn rug mee. Heb er wel zin in.

Lijkt me gaaf, moeten we aan het eind van je BillStar idd maar eens doen - als ik dan nog steeds aan de supersets / hoog gewicht zitWauw.. klinkt ontiegelijk zwaar zeg. Als ik mn Bill-Starr 5x5 schema heb afgerond kunnen we wel een samen trainen
Gewoon om aan m'n lichaam te laten zien dat er nog meer is dan 5 repsen de gezelligheid natuurlijk enz. enz. enz.

Juist lekker... 1 spiergroep flink uitputten en dan pas doorgaan naar de volgende spiergroep.Goed gedaan weer klein meisje
Ik doe nu ook wat supersets maar dan puur om de trainingstijd beperkt te houden maar dan wel 2 verschillende spiergroepen. Op dezelfde spieren lijkt het me echt killing![]()
...omdat Maaike dat zegt. Ik geloof dat de boel nog wel mag groeien bij me.

Hmm, ik dacht altijd dat mannen degene waren die het werkelijk konden.. en de vrouwen die het wilden. Of zit ik ernaast nu?
Als jij dat wilt, dan kan dat er ook onder vallen.poepen en een boekje lezen kan ik goed, valt dat ook onder multitasken?

..
. En ik denk vast met geweldig rersultaat
setjes die je doet?Had al een tijdje het idee dat ik meer & beter kon dan ik deed, vandaar.Ik heb ik allang niet meer gepost hier..
Interessante wending dat je Maaike in de hand hebt genomen! echt cool. En ik denk vast met geweldig rersultaat
Wat is trouwens het primaire doel van die super supersetjes die je doet?
En wat doet het nieuwe voedingsschema met je lichaam( ik bedoel moet je lichaam eerst erg wennen? Meer kilo's?)

Tuurlijk joh