Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hmm, ik dacht altijd dat mannen degene waren die het werkelijk konden.. en de vrouwen die het wilden. Of zit ik ernaast nu?

:trollface:

Ehhh daar maak je geen vrienden mee hoor:p
Maar ja, ieder zn eigen waarheid natuurlijk:D:D hahaha

Oke, ik maak me zorgen....

Wauw.. klinkt ontiegelijk zwaar zeg. Als ik mn Bill-Starr 5x5 schema heb afgerond kunnen we wel een samen trainen :)
Gewoon om aan m'n lichaam te laten zien dat er nog meer is dan 5 reps :) en de gezelligheid natuurlijk enz. enz. enz.

Goed gedaan weer klein meisje :D

Ik doe nu ook wat supersets maar dan puur om de trainingstijd beperkt te houden maar dan wel 2 verschillende spiergroepen. Op dezelfde spieren lijkt het me echt killing :x

waarom constant alles in supersets dwarfje

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.673
Wauw.. klinkt ontiegelijk zwaar zeg. Als ik mn Bill-Starr 5x5 schema heb afgerond kunnen we wel een samen trainen :)
Gewoon om aan m'n lichaam te laten zien dat er nog meer is dan 5 reps :) en de gezelligheid natuurlijk enz. enz. enz.
Lijkt me gaaf, moeten we aan het eind van je BillStar idd maar eens doen - als ik dan nog steeds aan de supersets / hoog gewicht zit ;)
Goed gedaan weer klein meisje :D

Ik doe nu ook wat supersets maar dan puur om de trainingstijd beperkt te houden maar dan wel 2 verschillende spiergroepen. Op dezelfde spieren lijkt het me echt killing :x
Juist lekker... 1 spiergroep flink uitputten en dan pas doorgaan naar de volgende spiergroep.
waarom constant alles in supersets dwarfje
...omdat Maaike dat zegt. Ik geloof dat de boel nog wel mag groeien bij me.
Enige uitzondering daarop is de rug-biceps-bost-dag, dat is 'gewoon' 4*12 reps.

Goede morgen maar weer! :-)

Ik heb ik allang niet meer gepost hier:o:o..
Interessante wending dat je Maaike in de hand hebt genomen! echt cool:D. En ik denk vast met geweldig rersultaat
Wat is trouwens het primaire doel van die super super ;) setjes die je doet?
En wat doet het nieuwe voedingsschema met je lichaam( ik bedoel moet je lichaam eerst erg wennen? Meer kilo's?)

(L) dwarv..

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.680
Ik heb ik allang niet meer gepost hier:o:o..
Interessante wending dat je Maaike in de hand hebt genomen! echt cool:D. En ik denk vast met geweldig rersultaat
Wat is trouwens het primaire doel van die super super ;) setjes die je doet?
En wat doet het nieuwe voedingsschema met je lichaam( ik bedoel moet je lichaam eerst erg wennen? Meer kilo's?)
Had al een tijdje het idee dat ik meer & beter kon dan ik deed, vandaar.
Primaire doel is (denk ik) extra groeiprikkel - daarbij deed ik al vrij lang setjes van 8 reps (of varianten daarop). Ook qua spierconditie zit het blijkbaar wel goed.
Door dit eet- en trainschema (veel eten!) blijf ik redelijk op gewicht - schommelt wel een kilo of 2, maar niks echt spannends. Na de eerste maand was ik op hetzelfde gewicht (60kg), met 5cm minder taille terwijl biceps en benen groeiden :D
Uiteindelijke doel is een lijf zoals de dames in de Body Fitness klasse hebben: flink gespierd, vrouwelijk en redelijk droog. Als het aan mij ligt kom ik niet meer boven de 20% uit.
Tuurlijk joh ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven