Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dwarf heeft zich in een dronken bui op de bar met vriendlief op haar rug opgedrukt...1 keer teveel.

Tapatalk

Ik weet niet of ze de waarheid nog wel gaat vertellen met jullie:D;).

teh ****.... word hier nog getrained :roflol:

spannende verhalen, dat wel :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.865
Sterkte!!!! He Dwarfie, ik heb besloten om een opleiding tot PT te gaan volgen. Start as april! Wilde ik even aan je kwijt.
Hoe ontzettend gaaf!
Ga ik dingen van jou leren ;)
:D
Ik hoop dat je toch een paar leuke dagen hebt gehad en dat je er weer een tijdje op kan teren.

Veel sterkte bij de fysio, wat een nachtje slapen allemaal kan doen:lol:.
Gruwelijk leuk gehad in Sevilla, ik kan er tegen tot aan de wintersport! :p
Na een avond dronken op de bar dansen is Dwarfje vergeten wat ze die nacht allemaal gedaan heeft. Waardoor de schouderpijn komt zullen we dus nooit weten (helaas, want het klinkt spannend). :(:D
Euhm... een beetje dronken kan kloppen :o
Maarre: ik weet nog wel precies wat ik gedaan heb, en op de bar dansen: :no:

Hoeft niet, niks gaat hier netjes.. welkom op DBB. :fu:
:yes: :D
ehh DW miss even toelichting geven hier? wat heb je uitgespookt..en nu eerlijk:D
Ik ben (eerlijk waar) zonder problemen wezen slapen, en werd wakker met pijn in m'n schouder... dus heb zelf geen flauw idee.
teh ****.... word hier nog getrained :roflol:

spannende verhalen, dat wel :)
:D
Ik wil heel graag morgen gaan trainen, maar laat het wel afhangen van wat de fysio zegt.

• #6.866
Goed nieuws en minder goed nieuws:
wat ik al dacht bleek waar, heb een beknelde pees in schouder. Voornamelijk rust houden, en op houding letten. Wil gelukkig niet zeggen dat ik helemaal niet mag trainen *opluchting*. Straks lekker naar de sportschool (na siësta, tent is tot 15.30u dicht :mad:), en ietsje creatiever met nieuwe schema omgaan.

Niet meer alleen op je schouder slapen maar ook je rug buik benen en zij gebruiken om op te liggen :thumbs:

Goed nieuws en minder goed nieuws:
wat ik al dacht bleek waar, heb een beknelde pees in schouder. Voornamelijk rust houden, en op houding letten. Wil gelukkig niet zeggen dat ik helemaal niet mag trainen *opluchting*. Straks lekker naar de sportschool (na siësta, tent is tot 15.30u dicht :mad:), en ietsje creatiever met nieuwe schema omgaan.

Balen DW, idd wel mooi dat je mag blijven trainen meid! Nu komt de tijd voor jou dat je ff rustig aan moet doen, die heb ik er gelukkig opzitten.

cheers girl

• #6.870
Vandaag getraind :cheer:
Wel aangepaste training, want als ik 100% schema had gevolgd dan kan ik helemaal niet trainen... (mag geen borst, biceps en schouders trainen.. *zucht*)

Hyperextensions
6*10kg
6*12,5kg
6*15kg
...volgende keer wat meer gewicht pakken, dit is niks.

Small incline chest pulldown (wie een betere naam weet mag het roepen)
15*25kg
15*30kg
15*30kg
...voor de zekerheid rustig aan gedaan, want kan eigenlijk ook wel zwaarder.

Triceps kickback met draai
6*5kg
6*7,5kg
6*7,5kg
...blijft een maffe oefening. Vooral wennen.

Korte training: voelt niet echt bevredigend. En dat terwijl de komende tijd de trainingen zo kort blijven.

Sterkte met je schouderblessure

Ik kreeg juist het advies door te trainen maar met minder gewicht, meer herhalingen en voornamelijk de negatieve reps.

Dus toen dat niet snel genoeg ging ben ik 5x3reps gaan doen en kon ik probleemloos doorknallen :roflol:

• #6.875
Ik kreeg juist het advies door te trainen maar met minder gewicht, meer herhalingen en voornamelijk de negatieve reps.

Dus toen dat niet snel genoeg ging ben ik 5x3reps gaan doen en kon ik probleemloos doorknallen :roflol:

Ik heb t/m gisteren pijn gehad zelfs bij het aanzetten van de ruitenwissers van de auto... neg-reps lijkt me niet handig dan ;)
Gewoon aankijken tot volgende week.

Lekker ijzen is ook altijd fijn. Btw kickbacks met een zwaai.. wat is daar het nut van tov normale kickbacks.

• #6.878
  • #6.879
Schema met creatieve slag: vandaag cardio.
30 min. fietsen: 390kcal
2*50 reps decline sit-ups met schijf van 5kg. (liggend uitgestrekt -> rechtop voorbij voeten).

...die sit-ups zijn niet echt een uitdaging zo... :sad:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven