kaza
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 96
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dwarf heeft zich in een dronken bui op de bar met vriendlief op haar rug opgedrukt...1 keer teveel.
Tapatalk

Hoe ontzettend gaaf!Sterkte!!!! He Dwarfie, ik heb besloten om een opleiding tot PT te gaan volgen. Start as april! Wilde ik even aan je kwijt.

Gruwelijk leuk gehad in Sevilla, ik kan er tegen tot aan de wintersport!Ik hoop dat je toch een paar leuke dagen hebt gehad en dat je er weer een tijdje op kan teren.
Veel sterkte bij de fysio, wat een nachtje slapen allemaal kan doen.

Euhm... een beetje dronken kan kloppenNa een avond dronken op de bar dansen is Dwarfje vergeten wat ze die nacht allemaal gedaan heeft. Waardoor de schouderpijn komt zullen we dus nooit weten (helaas, want het klinkt spannend).![]()

Ik ben (eerlijk waar) zonder problemen wezen slapen, en werd wakker met pijn in m'n schouder... dus heb zelf geen flauw idee.ehh DW miss even toelichting geven hier? wat heb je uitgespookt..en nu eerlijk![]()
teh ****.... word hier nog getrained
spannende verhalen, dat wel![]()

), en ietsje creatiever met nieuwe schema omgaan.Niet meer alleen op je schouder slapen maar ook je rug buik benen en zij gebruiken om op te liggen![]()

Goed nieuws en minder goed nieuws:
wat ik al dacht bleek waar, heb een beknelde pees in schouder. Voornamelijk rust houden, en op houding letten. Wil gelukkig niet zeggen dat ik helemaal niet mag trainen *opluchting*. Straks lekker naar de sportschool (na siësta, tent is tot 15.30u dicht), en ietsje creatiever met nieuwe schema omgaan.

In elk geval t/m komend weekend, als het na het weekend niet beter is dan weer bellen met fysio.
Thnx!
Ik kreeg juist het advies door te trainen maar met minder gewicht, meer herhalingen en voornamelijk de negatieve reps.
Dus toen dat niet snel genoeg ging ben ik 5x3reps gaan doen en kon ik probleemloos doorknallen![]()

Doen wat goed aanvoelt dus, sterkte in elk geval want ik weet hoe frustrerend het kan zijnIk heb t/m gisteren pijn gehad zelfs bij het aanzetten van de ruitenwissers van de auto... neg-reps lijkt me niet handig dan
Gewoon aankijken tot volgende week.

Nét even weer andere prikkel, door die draai (geen zwaaiLekker ijzen is ook altijd fijn. Btw kickbacks met een zwaai.. wat is daar het nut van tov normale kickbacks.
) voel je de aanhechting van je triceps wat beter. Voelt wel lekker.zwaardere schijf een idee?Schema met creatieve slag: vandaag cardio.
30 min. fietsen: 390kcal
2*50 reps decline sit-ups met schijf van 5kg. (liggend uitgestrekt -> rechtop voorbij voeten).
...die sit-ups zijn niet echt een uitdaging zo...![]()