- Waardering
- 1.339
Heb ik niet

Zal eens overleggen met Maaike wat zij wil. Anders wordt het nog 100-reppers als ik zo door ga

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik dacht dat je een fatsoenlijke sportschool had gevonde, zulle toch wel een 10kg schijf hebbe, of een 2,5 erbij nemen.Heb ik niet
Zal eens overleggen met Maaike wat zij wil. Anders wordt het nog 100-reppers als ik zo door ga![]()
ik dacht dat je een fatsoenlijke sportschool had gevonde, zulle toch wel een 10kg schijf hebbe, of een 2,5 erbij nemen.

Heb ik niet
Zal eens overleggen met Maaike wat zij wil. Anders wordt het nog 100-reppers als ik zo door ga![]()
Tijd voor extra schijfje misschien...Is dat thuis of in the gym?
Een extra schijfje is niet zo duur.
Ah joh, die schouder heb ik niet echt last van - gewoon even nog rustig aandoen.Ik heb helaas geen oplossing, het is wel vervelend voor je.
Na het weekend weerff doorbijten meid, gewoon lekker lichtjes zonder uitdagingen volumes draaien. Jou tijd van toppen komt snel weer!
cheers

Aspirine (echte) ben ik allergisch voor - alle NSAID's trouwens.We w8ten het weekend even af...echte asperine kopen...warm draaien met rekken en strekken ( niet over strekken) en daarna de asperine....Veel drinken en als het niet bijdraaid, krijg je een ander schema.....goodluck
Is een NSAIDAnders ibuprofen, werkt ook ontstekingsremmend. Wel innemen rondom eten, ik kreeg anders wat last van mijn maag![]()

Paracetamol is goed!
Wat is een NSAID?Is een NSAID
---------- Toegevoegd om 13:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------
Paracetamol is goed!

Ik was lui

...niks anders dan paracetamol voor mij. En zelfs dat gebruik ik amper