peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...binnen enkele weken heb ik geen tijdjij bent een vrouw... jij mag alles door 2 delenen dan win je nog wel van me (voor enkele weken nog)

Was zeker lekker! En straps niet eens gebruikt, dus stiekem heb ik nog wat over... maar wilde niet all-out gaan bij eerste keer DL sinds lange tijd.Wat fijn dat je geen last meer hebt van je schouder.
Hoppa ff 4x70 kg DL na het langere tijd niet gedaan te hebben
Ik mis wel de lekkere lange trainingen in je log maar ik neem aan dat je nu geen risco wil lopen met je schouder nou het net over is.
Ach, eten bij kaarslicht (hij pasta met een wijntje, ik vis met broccoli) - dat soort dingen. We zijn niet zo van de cadeautjes.
Romantisch: pasta?
Even tussendoor: hoe krijgt Maaike het voor elkaar?!
Iederen keer dat ik van haar een schema krijg heb ik spontaan 'last' van:
- Honger de hele dag
- Meer slaap nodig
en vooral:
- Spierpijn!!!
...ben je eindelijk gewend, krijg je een nieuw schema
![]()
Dat, of gewoon effect van de trainingen.
Zie je goedKan je lichaam niet wennen en heeft het elke keer een goede prikkel...of zie ik dat verkeerd.

Zit toevallig net andere dameslogjes te lezen...

Nice!Had gisteren een kickbox-les...dat was zkr een prikkel voor mijn lichaam en geest...pfff
Werk aan de winkel (lees conditie)
Even tussendoor: hoe krijgt Maaike het voor elkaar?!
- Honger de hele dag
- Meer slaap nodig
en vooral:
- Spierpijn!!!
![]()
Doelde meer op iets wat je insinueerde een aantal posts terugAch, eten bij kaarslicht (hij pasta met een wijntje, ik vis met broccoli) - dat soort dingen. We zijn niet zo van de cadeautjes.

VLEESCH!! (en veel
)Bring the pain!Even tussendoor: hoe krijgt Maaike het voor elkaar?!
- Honger de hele dag
- Meer slaap nodig
en vooral:
- Spierpijn!!!
![]()

FPA is een uitblinkerJa ik vond het echt weer heeeeeeeeeel erg leuk. Lesje in Adam bij een vriendin.
Ben nog opzoek naar een geschikte lokatie voor mij om het wekelijks te doen. Maar best lastig ivm mijn beroep. Helaas wordt het niet bij mij op de sportschool gegeven.

Klopt, iedere keer nieuwe prikkel is goed! Begin heel lichtjes zwaarder te worden, ben benieuwd naar komende metingDus spiergroei!![]()
En hoe het precies werkt weet ik niet, maar volgens mij is het onverwachte voor een lichaam erg moeilijk om op te anticiperen.

Ach, ik insinueer zoveel...Doelde meer op iets wat je insinueerde een aantal posts terug
VLEESCH!! (en veel)
Bring the pain!
Zit er bij jou ook meestal bijna een dag tussen voor je echt spierpijn krijgt?
---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------
Ben jij er trouwens ook bij met de DBB powermeet?
Ace kwam geloof ik ook![]()

Ik zou zeggen: neem contact met haar op!Dan mag ze mij ook wel eens een schema doorsturen over een maandje of 2![]()