XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
shit, ik ben dat hele valentijn gedoe vergeten. Hoe kun je dat bij een vrouw goedmaken?

*voel stront aan de knikker*

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.004
shit, ik ben dat hele valentijn gedoe vergeten. Hoe kun je dat bij een vrouw goedmaken?

Vandaag met wat liefs aankomen zetten onder het mom "ik hou niet van dat commerciële, maar wil wel laten weten dat ik van je hou - daarom vandaag pas"?

:roflol: Gewoon wat liefs doen, goeie speech. Vrouwen kijken meer naar de moeite die je ergens in stopt en de gedachte die er achter zit dan naar het cadeautje/whatever je ook fixt ;)

Die van Dwarf is inderdaad heel goed, die zou nog wel eens goed uit kunnen pakken. :D

• #7.010
thanks @iedereen jullie horen wel of het gelukt is. ze komst straks thuis :-)

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

Mooie stukken voor sprints ;)
http://www.youtube.com/watch?v=5mV_HHL-h6g[/QUOTE]

oeh! goede plaat zeg!

Hou ons op de hoogte :P (Waar Dwarf's log al wel niet goed voor is :roflol:)

• #7.013
Hou ons op de hoogte :P (Waar Dwarf's log al wel niet goed voor is :roflol:)

Ook voor (trainings-)dates :eyebrow:

Vriendlief stond trouwens verbaasd over snelheid / techniek van de sprints. Bleek dat ik vlak voor 'm liep... (ieder afzonderlijk rondje aangezien hij traint voor de halve marathon, en nogal wat sneller loopt dan ik..)

Volgend jaar niet, maar het jaar daarop wel weer.....

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Maaaaaaaar we zijn hier voor dwarf natuurlijk...als jij een smartphone hebt en jij regelmatig gaat lopen is zo'n runapp best handig....dus (krab op mijn voorhoofd terwijl ik tik, heel vreemd)

...binnen enkele weken heb ik geen tijd :sad:

Was zeker lekker! En straps niet eens gebruikt, dus stiekem heb ik nog wat over... maar wilde niet all-out gaan bij eerste keer DL sinds lange tijd.
Qua training: schema wat ik nu heb is 3 tot 4 oefeningen per keer, dus blijft voorlopig zo - is niet specifiek vanwege schouder.

Ach, eten bij kaarslicht (hij pasta met een wijntje, ik vis met broccoli) - dat soort dingen. We zijn niet zo van de cadeautjes.

Knap zonder straps. 100 kg komt eraan. :D
Oeps dan heb ik het verkeerd begrepen.
Ik dacht dat je 3 oefeningen deed omdat je te veel pijn had in je schouders om meer te doen.:o

• #7.016
Maaaaaaaar we zijn hier voor dwarf natuurlijk...als jij een smartphone hebt en jij regelmatig gaat lopen is zo'n runapp best handig....dus (krab op mijn voorhoofd terwijl ik tik, heel vreemd)
Ik loop alleen niet met m'n telefoon... vind het ik het dan weer een te groot bakbeest voor...
Knap zonder straps. 100 kg komt eraan. :D
Oeps dan heb ik het verkeerd begrepen.
Ik dacht dat je 3 oefeningen deed omdat je te veel pijn had in je schouders om meer te doen.:o
Ik wil die 100kg kunnen! :D
Nee, schouder (gelukkig) helemaal geen last meer van - kan in principe all-out gaan!

Goed nieuws...over die schouder.
Leef je uit zou ik zeggen! :lifter:

Voorzichtig dan maar....niet van de ene blessure in de andere overgaan hoor!
Goede warming up zou ik zeggen, maar dat hoef ik je niet uit te leggen.
Wel een leuke training..benen. Een van mijn favoriete naast schouders, rug, armen, borst, buik :lol:

• #7.020
Schouders / borst is bij mij veruit favoriet... ben ik ook sterker in geloof ik. :o
Vandaag squats: rustig opwarmen indeed...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven