- Waardering
- 218
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
100 kg

J/k zou mooi zijn
Wil ik op de bench binnen dikke maand 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

1rm was laatst 45kg, hoger niet geprobeerd. Volgende keer graag weer eens proberen met een bekende spotter (niet willekeurig gozer uit de gym).Hehe dat wil ik ookMaar drukte 2 weken terug nipt de 95 niet, en gewicht is nu 97 dus binnen weekje of 2 lukt me dat wel
Hoeveel druk je nu?
50 heb ik ongeveer een jaar terug eens 1 rep mee gemaakt, maar ben niet zeker of ik dat nog zou kunnen. Probeer het graag eens binnenkortAce is niet zo goed in hints opvangen
50 lukt je wel op een goede dag denk ik?Het is altijd een "beetje" geluk hebben met hoe je je die dag juist voelt, in hoeverre je hersteld bent van vorige training etc etc

1rm was laatst 45kg, hoger niet geprobeerd. Volgende keer graag weer eens proberen met een bekende spotter (niet willekeurig gozer uit de gym).
(stille hint richting Ace)
meer komt niet uit mijn mond.
thnx!

Ace kan wel meer dan dat!Veel succes met behalen van dat doel: je kan het!
Ik weet zeker dat Ace je hierbij wel kan helpen; hij kan het toch ook?![]()

Da's mooi, want Dwarf heeft al ruim 7 jaar verkering met een hele leuke jongen! En da's Ace niet.Ik denk dat Ace een vriendinnetje nodig heeft ...
(en dan bedoel ik niet Dwarf)
Serieus? Ik zie alleen maar lieve woorden voorbij vliegen

samen trainen binnenkort?
---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------
Da's mooi, want Dwarf heeft al ruim 7 jaar verkering met een hele leuke jongen! En da's Ace niet.
Serieus? Ik zie alleen maar lieve woorden voorbij vliegen
---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------
Training op 2 theelepels Nox Pump
Liggende legcurl
12*10kg
8*15kg
8*20kg
---
6*25kg
6*25kg
6*25kg
Staand kuitheffen
15*60kg
15*60kg
15*60kg
Squat
12*25kg
10*35kg
8*45kg
---
6*55kg
6*55kg
2*55kg
euhm... bam?
Side lunges
3*10 reps per been met houten stok ik nek.
---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------
...niks gemerkt van die Nox trouwens...![]()