Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad goede skullcrushers. Succes met de spierpijn![]()
Thnx. Morgen junk / complete rust - dag. Zaterdag cardio, zondag schema weer oppakken.

Goede eigenschap, daar win je alles mee!!

.De bedoeling is inderdaad 15 reps - en ik ben (uiteraard) te koppig om dat met lichter gewicht te doenGoede training weer!
Moet je echt dezelfde gewichten gebruiken en dan aan 15 reps komen?
Zo niet dan is het misschien een idee om nog wat reps met een lichter gewicht te maken.

Vrouwen moet je niet willen snappen.... word je echt niet blij vanEerlijk gezegd zou ik niets liever willen :/
---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------
Ik wil mee junken![]()

Blijf lezen, dan weet je hoe het gaatGoede eigenschap, daar win je alles mee!!
Ik ben juist heel benieuwd hoe je schema met Maaike gaat, Goede mensen lijden goede mensen op( niet negatief bedoeld).
(heb schema's van haar vanaf eind december ongeveer).
Good for you!Dan zal ik het willen begrijpen maar laten voor wat het is![]()
En ik mag niet junken jwz![]()
Zo lang je niet té weinig eet kan dat ook wel, en jij / je lijf wordt er écht wel blij van om even een dagje 'los' te eten hoor! Hek hoeft niet meteen van de dam, maar wat extra's kan prima.Nuja, denk dat ikzelf er meer mee opschiet "slechts" 1 keer per 2 weken te doenEn ik wil nu wel deftig dalen in bf op relatief korte tijd, dus dan moet het maar eventjes hard zijn
![]()
Ik pizza ja
Nuja, kwam vandaag tot de vaststelling dat ik "veel" te weinig vetten inneem.. nl een goede 30gramDus ga nu kaas toevoegen (iets wat ik ook damn graag heb ^^) om dan aan mn vetten te komen
is ook wel heel wat kcal maar ga zien hoe het zo loopt...
![]()
Kaas is niet per definitie slecht, gewoon kijken wat in je schema past. Hoe strak is je schema dat een beetje kaas al erg is qua kcal?!

en bakte ik mijn kalkoen in olijfolie.. dus nam ik meer vetten op en verloor ik 0,7% met andere woorden, meer dan ik daarvoor verloor met mijn schema
Of dit nu kwam door die extra vetten die ik op nam, weet ik niet
maar het is wel goed mogelijk lijkt me... 
2581 kcal.. volgens een boardmember was het veel te weinig, en kon het geen kwaad er een kleine 300 bij te doen.. zeker niet nu ik 5 keer per week cardio doe... eventjes afwachten dus
Maar het gekke is, en dat kan helemaal een foute link zijn die ik leg, maar tijdens de examens stond ik op 3 weken 4 keer in de frituur/friettent zoals jullie zeggenen bakte ik mijn kalkoen in olijfolie.. dus nam ik meer vetten op en verloor ik 0,7% met andere woorden, meer dan ik daarvoor verloor met mijn schema
Of dit nu kwam door die extra vetten die ik op nam, weet ik niet
maar het is wel goed mogelijk lijkt me...
![]()