AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Inderdaad goede skullcrushers. Succes met de spierpijn ;)

Goede training weer!
Moet je echt dezelfde gewichten gebruiken en dan aan 15 reps komen?
Zo niet dan is het misschien een idee om nog wat reps met een lichter gewicht te maken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.066
Goede training weer!
Moet je echt dezelfde gewichten gebruiken en dan aan 15 reps komen?
Zo niet dan is het misschien een idee om nog wat reps met een lichter gewicht te maken.
De bedoeling is inderdaad 15 reps - en ik ben (uiteraard) te koppig om dat met lichter gewicht te doen :rolleyes:
Eerlijk gezegd zou ik niets liever willen :/

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------
Ik wil mee junken :D
Vrouwen moet je niet willen snappen.... word je echt niet blij van ;)
Kom deze kant op - ik bak vanavond chococakejes! :D
Goede eigenschap, daar win je alles mee!!

Ik ben juist heel benieuwd hoe je schema met Maaike gaat, Goede mensen lijden goede mensen op( niet negatief bedoeld):):rolleyes:.
Blijf lezen, dan weet je hoe het gaat ;) (heb schema's van haar vanaf eind december ongeveer).

Als ze mij nou opleidt vind ik het prima - lijden doe ik al genoeg :p

Kijk wijze woorden, dus aan alle jongens die dat nog niet wisten,

VROUWEN MOET JE NIET WILLEN SNAPPEN!!!

Mooie training weer DW, have fun met junken.

• #7.068
De dag begonnen met de chocowhey door chocomel te gooien - is wel eens lekker! :D
THnx Bart, jij snapt 'm....

Dan zal ik het willen begrijpen maar laten voor wat het is :(

En ik mag niet junken jwz :(

hmm nah

Dacht zelf aan enkel een refeed te doen 1 keer per 2/3 weken ??? :)

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------

En verder dus niets van schema af te wijken ^^

• #7.072
Eens per 2 weken klinkt goed.
Ik heb de luxe dat ik van Maaike eens in de week mag eten waar ik zin in heb.

Nuja, denk dat ikzelf er meer mee opschiet "slechts" 1 keer per 2 weken te doen :) En ik wil nu wel deftig dalen in bf op relatief korte tijd, dus dan moet het maar eventjes hard zijn :D

• #7.074
Nuja, denk dat ikzelf er meer mee opschiet "slechts" 1 keer per 2 weken te doen :) En ik wil nu wel deftig dalen in bf op relatief korte tijd, dus dan moet het maar eventjes hard zijn :D
Zo lang je niet té weinig eet kan dat ook wel, en jij / je lijf wordt er écht wel blij van om even een dagje 'los' te eten hoor! Hek hoeft niet meteen van de dam, maar wat extra's kan prima.

Nuja, ken mezelf goed genoeg.. het begint met 1 keer een beetje en op den duur ben ik nog niet meer aan het cutten :D Dus mooi volgens een strak schema gaat het beste werken :) Maar idd, lichaam zal blij zijn als het om de 2 weken eens lekker kan junken :D

• #7.076
Gun jezelf 1 ding waar je écht naar uitkijkt als je bepaalde doelstellingen hebt gehaald. Pizza bijvoorbeeld (als dat is waar je gek op bent), in mijn geval: chocoladekoekjes.

Ik pizza ja :)

Nuja, kwam vandaag tot de vaststelling dat ik "veel" te weinig vetten inneem.. nl een goede 30gram :( Dus ga nu kaas toevoegen (iets wat ik ook damn graag heb ^^) om dan aan mn vetten te komen :) is ook wel heel wat kcal maar ga zien hoe het zo loopt... :P

• #7.078
Ik pizza ja :)

Nuja, kwam vandaag tot de vaststelling dat ik "veel" te weinig vetten inneem.. nl een goede 30gram :( Dus ga nu kaas toevoegen (iets wat ik ook damn graag heb ^^) om dan aan mn vetten te komen :) is ook wel heel wat kcal maar ga zien hoe het zo loopt... :P

Kaas is niet per definitie slecht, gewoon kijken wat in je schema past. Hoe strak is je schema dat een beetje kaas al erg is qua kcal?!

Kaas is niet per definitie slecht, gewoon kijken wat in je schema past. Hoe strak is je schema dat een beetje kaas al erg is qua kcal?!

2581 kcal.. volgens een boardmember was het veel te weinig, en kon het geen kwaad er een kleine 300 bij te doen.. zeker niet nu ik 5 keer per week cardio doe... eventjes afwachten dus :)

Maar het gekke is, en dat kan helemaal een foute link zijn die ik leg, maar tijdens de examens stond ik op 3 weken 4 keer in de frituur/friettent zoals jullie zeggen :P en bakte ik mijn kalkoen in olijfolie.. dus nam ik meer vetten op en verloor ik 0,7% met andere woorden, meer dan ik daarvoor verloor met mijn schema :) Of dit nu kwam door die extra vetten die ik op nam, weet ik niet :D maar het is wel goed mogelijk lijkt me... :)

• #7.080
2581 kcal.. volgens een boardmember was het veel te weinig, en kon het geen kwaad er een kleine 300 bij te doen.. zeker niet nu ik 5 keer per week cardio doe... eventjes afwachten dus :)

Maar het gekke is, en dat kan helemaal een foute link zijn die ik leg, maar tijdens de examens stond ik op 3 weken 4 keer in de frituur/friettent zoals jullie zeggen :P en bakte ik mijn kalkoen in olijfolie.. dus nam ik meer vetten op en verloor ik 0,7% met andere woorden, meer dan ik daarvoor verloor met mijn schema :) Of dit nu kwam door die extra vetten die ik op nam, weet ik niet :D maar het is wel goed mogelijk lijkt me... :)

Geeft wel aan dat je vet nodig hebt;)
Verder durf ik er geen uitspraak over te doen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven