AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Eerder de vraag waarom je squat niet als eerste doet

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.042
Goed bezig:D.

Ben ik weer met een vraag: Ik zie vier oefenigen. Waarom? Herhaal je de oefeningen? waarom gen 8 oefeningen. of kost dat teveel energie?

Oeps ondertussen zijn er vier vragen uitgekomen.:angstig:

Dank!
4 oefeningen als afwisseling met de andere schema's (vorige schema had hele lange trainingen). Alles wat ik heb gedaan vanavond heb ik opgeschreven. Dus niet herhalen. Een volgend schema zal weer langer zijn (gok ik).

En je mag ALLES vragen - ik beloof alleen niet overal een antwoord op te hebben... ;)

En je mag ALLES vragen - ik beloof alleen niet overal een antwoord op te hebben... ;)

Even slijmen, maar wel een kern van waarheid. You are my :engel:.
Je geeft altijd goede antwoorden waar ik wat mee kan en op verder kan borduren.

Laatst bewerkt:
Damn women....gaat goed!

• #7.046
Eerder de vraag waarom je squat niet als eerste doet
Binnenkort zal je zien (of niet) dat ik roteer met spiergroepen en oefeningen. Zodat er geen enkele spiergroep 'altijd als eerste' is. Geeft wel aparte (spierpijn)prikkel... ben er zelf verbaasd over...
Sowieso! Is alweer (veel) te lang geleden!
Deftige training trouwens! Je squat is verhoudingsgewijs echt wel heel sterk geworden laatste tijd. :)
Idd! Maar iedere keer dat ik zeg dat het veel te lang is geleden blijkt het maar een weekje te zijn geweest (ofzo) ;)
Even slijmen, maar wel een kern van waarheid. Your my :engel:.
Je geeft altijd goede antwoorden waar ik wat mee kan en op verder kan borduren.
Slijmen hoeft niet, wat ik weet deel ik graag - alleen post ik geen complete eet- of trainschema's, als je die wilt weten dan zullen we een keer samen moeten trainen (kan ik ze mondeling toelichten).
Ik doe m'n best, en heb ook veel moeten leren - ik train pas sinds januari 2009.

Slijmen hoeft niet, wat ik weet deel ik graag - alleen post ik geen complete eet- of trainschema's, als je die wilt weten dan zullen we een keer samen moeten trainen (kan ik ze mondeling toelichten).
Ik doe m'n best, en heb ook veel moeten leren - ik train pas sinds januari 2009.

thanx, sommige zijn aardig van nature, moet ik ook eens proberen:rolleyes:

Sterker nog: ik vind je aardig. :cool:

bloos, bloos.

Laatst bewerkt:
  • #7.051
Chins
2,5x
2x
1x bovenhands

Skullcrushers
6*EZ+10kg
6*EZ+10kg
6*EZ+10kg
...volgende keer ietsje gewicht bij

Incline DB press (gewicht per hand dus)
15*12,5kg
13*12,5kg :mad:
15*12,5kg

Zittende cable shoulder press
6*5kg
6*10kg
6*10kg
4*15kg
...wat een prútoefening! Hoe kom ik hier bij?! Geen voldoening, dus:

Military press
6*25kg
6*25kg
6*25kg
...lekker staand in de squatkooi, was niemand tot last.
...dat voelde iig beter!

Denk dat ik vandaag niet meer dumbbell press had gekunnen :(

Mooie training!

Zijn negatieve chins niks voor je ? Heeft voor mij wel geholpen destijds.

Oki.. variatie schijnt echt de key te zijn.. zo langzaam mogelijk zakken, andere greep pakken enz. Heb je trouwens nogsteeds begeleiding van Maaike ?

Skullcrushers zijn sterk, en je incline DB presses ook.. Alleen mevrouw Dwarvenw. wil altijd maar meer meer meer. :P

Vrouwen...

Je/ik zal ze nooit begrijpen :(

• #7.060
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven