Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ziet er sterk uit, niet te veel zelfhaatWil ik ook!
Ik vond die skulls niet heel sterk eigenlijk
Voor de incl. DB presses: Minimaal 15 reps (zoals in schema staat), en liefst met 15kg per hand...
En een wat sterkere military press
WIL je dat dan?![]()

En heb je ze al gegeten?

Ik merk meteen dat ik een dag losser eet: volgende dag compleet geen eetlust.. en héél snel misselijk!Een complete rust / junk / refeeddag.
Klinkt zeer goed, misschien doe ik daar wel aan mee!
Ik ben niet snel tevreden - volgende keer gewoon gewicht er bij!

waren héérlijk - wel meteen misselijk. Snap niet dat ik vroeger een pak achter elkaar op kon...![]()
Maar dat is toch ook niet lekker, dan zit je toch niet lekker in je vel?

Het is de kunst te genieten van een enkel koekje, en niet teveel te willen.
Gaat steeds beter trouwens.
Met pure chocolade (85%) heb ik het al geleerd: daar heb ik bij een 2e stukje al meteen buikpijn.

Ik kan uit ervaring vertellen dat meer dan een kilo chocola in 1 avond niet bevorderlijk is voor je buik en darmkanaal.....

Nou eerlijk waar DW, het is gewoon een reactie van focking 1 tot 1.5 kilo chocola vreten.... kwam ook de duizeligheid vandaan... haha, is toch niet normaal
Er is discipline voor nodig om je steeds strikt te houden, eens losgaan mag wel een keertje!
Still burning the fat?

Ik ben (nog) niet specifiek aan het cutten, ondanks van verdwijnen cm's komt er nog steeds wat massa bij!![]()

Chins
2,5x
2x
1x bovenhands
Skullcrushers
6*EZ+10kg
6*EZ+10kg
6*EZ+10kg
...volgende keer ietsje gewicht bij
Incline DB press (gewicht per hand dus)
15*12,5kg
13*12,5kg
15*12,5kg
Zittende cable shoulder press
6*5kg
6*10kg
6*10kg
4*15kg
...wat een prútoefening! Hoe kom ik hier bij?! Geen voldoening, dus:
Military press
6*25kg
6*25kg
6*25kg
...lekker staand in de squatkooi, was niemand tot last.
...dat voelde iig beter!