AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Weer wat geleerd, ik ken heel die tricep-builder niet.

Die tip wil ik ook wel eens testen met choco whey. :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.122
Hé, ik keek net zo moeilijk! :D
Tip: 2de stukje overslaan :)

IK ZIE HET LICHT!! Gewoon iphone-apps/games gaan testen tijdens mn cardio :D Geniaal!
3e stukje geeft net zoveel buikpijn, zo niet meer...
Voordeel van niet-HIIT cardio, dan kun je boekjes lezen of spelletjes spelen of... of...

nou ja: veel.
Even hallo zeggen:wave::hello:

ziet er zwaar uit!!!!!!
Hallo!
http://www.youtube.com/watch?v=kK42LZqO0wA

Zo zwaar als je 'm zelf maakt natuurlijk... lege stang: helemaal niet zwaar :P
Weer wat geleerd, ik ken heel die tricep-builder niet.

Die tip wil ik ook wel eens testen met choco whey. :o
Leuk ding hoor! En eens een keer wat anders ;)
Volgende idee is chocomel met kokos-whey, maar die whey heb ik niet meer...

zalig liedje :D

En damn DW, zie ik net je foto's :P

Je hebt zeker al een vriend, en bent zeker te oud voor me? :(

Toch mooi om te zien wat KT en voedingsschema met een lichaam kan doen :D Ik verschoot lol :P

Stuiterbal. :lol:

• #7.128
zalig liedje :D

En damn DW, zie ik net je foto's :P

Je hebt zeker al een vriend, en bent zeker te oud voor me? :(

Toch mooi om te zien wat KT en voedingsschema met een lichaam kan doen :D Ik verschoot lol :P
Ik heb al 7 jaar verkering met de gozer waarmee ik een huis heb gekocht niet al te lang geleden... knappe jongen die daar tussen komt :p
Ja, dat effect ben ik trouwens wel blij mee - en ik ben nog lang niet klaar! (zie ook doelen in openingspost)

Te oud / te jong... alles is relatief ;)
Nice!
Al ben ik eigenlijk niet zo van dat soort muziek...

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------

Correctie: deze remix is bagger - niks nice aan.
Prut
:barf:

[emo]De wet ziet niet alles relatief :(:'([/emo] hehe

Hehe, ik las je doelen, maar persoonlijk vind ik dat (zoals die chicks op wedstrijden) doorgaans niet mooi :P te droog :D Maar ieder zijn doel natuurlijk en ik wens je er veel succes mee! :D

• #7.133
[emo]De wet ziet niet alles relatief :(:'([/emo] hehe

Hehe, ik las je doelen, maar persoonlijk vind ik dat (zoals die chicks op wedstrijden) doorgaans niet mooi :P te droog :D Maar ieder zijn doel natuurlijk en ik wens je er veel succes mee! :D
zoals die dames op wedstrijden er uit zien is nogal tijdelijk - zo wil ik er niet dagelijks bijlopen hoor!
Een dergelijk lijf met iets hoger vetpercentage is fantastisch! Wel duidelijk dat er massa zit, niet strak afgetekend.
Fijn, maar houd je rotzooi bij je. Post liever een pic van een mooie vent ofzo :cool:
Ook te veel energie? :D
Ik wel iig de laatste week xD
Ga hardlopen! Goed voor je ;)

Kan ik wat energie van jullie bietsen voor mn cut dan? :)

Hm, ik dacht dat gjtc een dame was aan de foto te zien, forum is er niet duidelijker op geworden sinds het niet meer zichtbaar is of je met M of V van doen hebt:eek:

Hm, ik dacht dat gjtc een dame was aan de foto te zien, forum is er niet duidelijker op geworden sinds het niet meer zichtbaar is of je met M of V van doen hebt:eek:
denk je dat een dame zo'n soort foto van zichzelf post:p

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

Edit: in het echt ben ik geen panda ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven