peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hé, ik keek net zo moeilijk!Die hammer curl van Dwarf vindt je hier: http://www.muscleandstrength.com/exercises/barbell-hammer-curl.html

3e stukje geeft net zoveel buikpijn, zo niet meer...Tip: 2de stukje overslaan
IK ZIE HET LICHT!! Gewoon iphone-apps/games gaan testen tijdens mn cardioGeniaal!
Hallo!

Leuk ding hoor! En eens een keer wat andersWeer wat geleerd, ik ken heel die tricep-builder niet.
Die tip wil ik ook wel eens testen met choco whey.![]()

http://www.youtube.com/watch?v=kK42LZqO0wA
Ik heb al 7 jaar verkering met de gozer waarmee ik een huis heb gekocht niet al te lang geleden... knappe jongen die daar tussen komtzalig liedje
En damn DW, zie ik net je foto's
Je hebt zeker al een vriend, en bent zeker te oud voor me?![]()
Toch mooi om te zien wat KT en voedingsschema met een lichaam kan doenIk verschoot lol
![]()

Nice!

zoals die dames op wedstrijden er uit zien is nogal tijdelijk - zo wil ik er niet dagelijks bijlopen hoor![emo]De wet ziet niet alles relatief:'([/emo] hehe
Hehe, ik las je doelen, maar persoonlijk vind ik dat (zoals die chicks op wedstrijden) doorgaans niet mooite droog
Maar ieder zijn doel natuurlijk en ik wens je er veel succes mee!
![]()
Fijn, maar houd je rotzooi bij je. Post liever een pic van een mooie vent ofzo

Ga hardlopen! Goed voor je

Kan ik wat energie van jullie bietsen voor mn cut dan?![]()
Heerlijke mix.
Voor de Dupstep fans een selectie van mijn favorieten:
.
denk je dat een dame zo'n soort foto van zichzelf postHm, ik dacht dat gjtc een dame was aan de foto te zien, forum is er niet duidelijker op geworden sinds het niet meer zichtbaar is of je met M of V van doen hebt![]()

Die is nog half aant recupereren van het skiën
voelde hem gisteren ook wel bij het lopen 
Kan ik wat energie van jullie bietsen voor mn cut dan?![]()