- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk, eindelijk weer een training zoals ik van je gewend ben meid!
Ziet er weer heerlijke intensief uit.![]()

True.
Voor in het topic wat je irriteert in de gym: ik. Na 3 oefeningen rook ik alsof ik al 3 weken m'n kleding niet gewassen had en wel ermee heb gesport![]()

Net bij fysio geweest, mag geen hyperextensions meer doen
Blijkbaar heb ik een nogal flexibele rug (ik?!) waardoor dat voor problemen zorgt. Ik kan nl. erg ver 'achterover leunen'... misschien kan ik dan toch ooit nog een "bruggetje"?

Bruggetje is voor lenige mensen - ben ik nog nooit geweest!Waarom zou jij een 'bruggetje' willen kunnen doen?
Zulke flexibele capriolen haal je maar uit in de slaapkamer met je vriend ...
Mag je ook geen deadlifts meer doen?
Train ze vanavond!![]()
). Thnx!Nice training!
Ook hele nette squats! Ass to the grass is echt heel zwaar, maar geeft wel een lekker gevoel (hoewel ik moet bekennen dat ik ze niet zo vaak doe -> iets met niet zo flexibele hamstrings -> wordt aan gewerkt.).
Hele nette training hoor, en uh.. als je liever walking lunges doet, waarom zou dat dan niet mogen van Maaike?

Tegen een auto aan lopen met zo'n stang?

I don't think so...

I don't think so...
.je kunt heel makkelijk iemand citeren door op zijn of haar post te drukken op de knop ''citeren''. Omdat je nu overal zelf een citaat van maakt![]()
.