Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.463
I agree met u . Maaike weet damn goed wat ze doet .Ik geloof dat jij en ik de enigen zijn hier op dbb die getraind worden door Maaike en ik kan je zeggen ze weet heel goed waar ze mee bezig is .
Van DBB volgens mij wel ja - daar buiten weet ik dat ze ook wat andere mensen begeleiding geeft (weet niet precies welk niveau).
I know, ik heb het iets langer gedaan dan 1 maand..
En miss over een tijdje weer s, om de benen weer ff andere input te geven..
Voor nu, eerst mijn nieuwe schema..
Top! :thumb:
Als ik mijn vorige schema (3 tot 4 oefeningen per training) vergelijk met dropsets - dan graag dropsets! :D

• #7.464
Vanochtend trouwens weer 30 min. nuchtere cardio - moest mezelf af en toe afremmen omdat ik veel te hard ging... Mario was spannend! :D
300 kcal.

Mario, de ultime workout booster. :D

Sue IS chill!
Vorige keer had ik singles gedaan (wide), chins kan ik wel al reppen.

Ik kan alleen underhand chin ups vanuit helemaal gestrekte armen zonder assistence reppen...vandaag 4x achter elkaar Jeejj!!
Of bedoel je chins maar dan met de handpalmen van je af? Die kan ik maar 1 of 2x haha..maarja oefening baart kunst

DW gaat maar door en door... Niks meer van over met de zomer!

Wie is die lelijke man in deze spoiler. ???

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen speciale voorbereiding or whatsoever voor deze shoot. Even om de progressie te monitoren.

Ook wil ik Maaike eventjes bedanken. Via Dwarfje leer ik een hoop nieuwe dingen van jou. Dus bij deze: dankjewel. :)

Miet vielen dank, DwarvenWarrior©. :heart: :kiss:

• #7.471
Mario, de ultime workout booster. :D
:D
Ik kan alleen underhand chin ups vanuit helemaal gestrekte armen zonder assistence reppen...vandaag 4x achter elkaar Jeejj!!
Of bedoel je chins maar dan met de handpalmen van je af? Die kan ik maar 1 of 2x haha..maarja oefening baart kunst
Chinnen is bij mij onderhands en handen smal, pull-ups handen wijd en handpalmen van me af. Als het anders is: pech gehad - zo noem ik ze :P
4 reps chinnen is al eens gelukt, en 4 singles pull-ups, nou nog kunnen reppen op die pull-ups en DW is helemaal blij!
DW gaat maar door en door... Niks meer van over met de zomer!
Ik heb de planning om komende zomer met een blokjesbuik te gaan lopen, volgens Maaike moet dat te doen zijn :eyebrow:
Wie is die lelijke man in deze spoiler. ???

Geen speciale voorbereiding or whatsoever voor deze shoot. Even om de progressie te monitoren.

Ook wil ik Maaike eventjes bedanken. Via Dwarfje leer ik een hoop nieuwe dingen van jou. Dus bij deze: dankjewel. :)
[/SPOILER]

Miet vielen dank, DwarvenWarrior©. :heart: :kiss:
Die lekkere vent is Ace! :D
Graag gedaan, volgende keer wil ik je wel weer mee de studio in hebben hoor - zorg ik wel voor een iets uitgebreidere muziekkeuze ;)

Maarre: je huurt veel dank? :P

volume - pittig

• #7.479
Zeker! :eyebrow:

Even licht testen... trek jij alvast je shirt uit Ace? :D

Ik weet wat je bedoelt, maar je typo is nogal grappig! :P
Typo's zijn niet zo erg joh, voor paal staan door te zeggen dat je even komt blazen in Duitsland als ze er naar vragen bij de Duitse grens is veeeeeeeel erger en blijft je ook nog jaren achtervolgen:mad:
Hoorde pas een maand later wat het daar betekend, weet nu ook waarom die arme man een stapje achteruit deed..:(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven