Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.441
De discussie is wellicht interessant, maar compleet overbodig. Ik heb me namelijk voorgenomen om netjes te doen wat Maaike zegt - als iets onzinning of raar overkomt stel ik wel vragen (uiteraard) en tot dusver kan ze al mijn vragen duidelijk uitleggen. Zou ook een beetje raar zijn: iemand om begeleiding vragen en vervolgens overal tegenin gaan - in mijn optiek heeft ze al lang duidelijk gemaakt dat ze precies weet waar ze mee bezig is. En dat ik haar 'persoonlijk bouwprojectje' ben bevalt me tot dusver ook prima.

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

Ah, je hebt ook rack pulls in je schema! Vind het echt een van de leukste oefeningen om te doen (misschien nog wel meer dan de deadlift).

Ik vind ze heerlijk! Net als deadlift trouwens... :D
Alleen high-rep vind ik ze nét even minder leuk ;)

• #7.442
Training met Sue in Rotterdam :cheer:

Assisted pull-ups (wide) Sue hield m'n voeten vast
8x
7x
8x
5x

Bent over row
15*stang+10kg (bovenhands)
15*stang+10kg (onderhands)
15*stang+15kg (bovenhands)
15*stang+10kg (bovenhands)

Wide cable row
11*30kg
15*25kg
15*25kg
15*25kg

DB shrugs met draai (gewicht per hand)
15*14kg
15*12kg
15*12kg
15*12kg

BB back shrugs (smith machine)
15*lege stang
15*10kg
15*10kg
15*15kg

Preacher curl apparaat
13*15kg
15*10kg
15*10kg
13*10kg

EZ-bar curl
11*EZ+5
15*EZ+5 (beetje hulp)
15*EZ+5
13*EZ+5

Front press
15*15kg
15*15kg
13*20kg
15*15kg

Bent over lateral raise
15*4kg
15*4kg
15*4kg
15*4kg

Nice. :thumbs:

Sterke training :D

Damn, jij hebt al zowat elke gym in NL gezien? :D

Mooie oefeningen.:D

In Den Haag is er ook nog één. Niet de beste maar wel gezellig:o.

Mooie foto hoor! Goed bezig ja.

De discussie is wellicht interessant, maar compleet overbodig. Ik heb me namelijk voorgenomen om netjes te doen wat Maaike zegt - als iets onzinning of raar overkomt stel ik wel vragen (uiteraard) en tot dusver kan ze al mijn vragen duidelijk uitleggen. Zou ook een beetje raar zijn: iemand om begeleiding vragen en vervolgens overal tegenin gaan - in mijn optiek heeft ze al lang duidelijk gemaakt dat ze precies weet waar ze mee bezig is. En dat ik haar 'persoonlijk bouwprojectje' ben bevalt me tot dusver ook prima.
+1, van teveel adviezen kan je ook van slag raken. Niet dat jij bij mij overkomt dat je makkelijk van slag raakt:D.

• #7.449
Mooie oefeningen.:D

In Den Haag is er ook nog één. Niet de beste maar wel gezellig:o.
Thnx.
Den Haag ook al een paar keer geweest ;)
Kneet's is best een prima gym (tip)
Mooie foto hoor! Goed bezig ja.
Thnx! Rug ontwikkelt 'spontaan' een stuk beter dan voorheen... DW is blij! :cool:
+1, van teveel adviezen kan je ook van slag raken. Niet dat jij bij mij overkomt dat je makkelijk van slag raakt:D.
Heb dat wel gehad, dat ik van verschillende personen adviezen wilde opvolgen - en iedereen roept natuurlijk nét wat anders. Dus heb besloten 100% voor het advies van Maaike te gaan.
Ik hoor natuurlijk graag de mening van anderen, maar tips om schema om te gooien of dergelijke... ga ik niet doen.

Thnx.
Den Haag ook al een paar keer geweest ;)
Kneet's is best een prima gym (tip)

Heb dat wel gehad, dat ik van verschillende personen adviezen wilde opvolgen - en iedereen roept natuurlijk nét wat anders. Dus heb besloten 100% voor het advies van Maaike te gaan.
Ik hoor natuurlijk graag de mening van anderen, maar tips om schema om te gooien of dergelijke... ga ik niet doen.

Ik ben begonnen met fit for free ( ik wist helemaal niet of ik het leuk zou vinden). De Kneet's zit wel ver weg van mij. Maar de site zag er zeker goed uit en betaalbaar:D. Stel dat ik verslaafd raak dan heb ik nog tijd om over te stappen.
Zelfbescherming:o.

Goed voor jouw het advies van Maaike volgen, Zij spreekt uit ervaring:D.

• #7.451
Fit for free ben ik ook begonnen, na een half jaar overgestapt naar een andere gym - jammer van dat half jaar contributie wat eigenlijk weggegooid is. Ben wel een stuk gelukkiger bij mijn nieuwe gym (waar ik nog steeds train), dus zonde is betrekkelijk...

Goeie avatar hoor Dw, en lekker bezig..maar ja met Maaike zal dat idd geen prob zijn.
Ik heb ook een tijdje een tip gekregen qua beentraining..(ging echt dood met dropsets:))

• #7.453
Dropsets zijn stiekem best lekker, maar niet langer dan een maand!

Fit for free ben ik ook begonnen, na een half jaar overgestapt naar een andere gym - jammer van dat half jaar contributie wat eigenlijk weggegooid is. Ben wel een stuk gelukkiger bij mijn nieuwe gym (waar ik nog steeds train), dus zonde is betrekkelijk...

Ik ga eerst een jaar uitzitten:o. Kijken of ik discipline heb en dan ga ik voor een betere:D. Een sauna zou ook lekker zijn Droom, droom:p.

• #7.455

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

I agree met u . Maaike weet damn goed wat ze doet .Ik geloof dat jij en ik de enigen zijn hier op dbb die getraind worden door Maaike en ik kan je zeggen ze weet heel goed waar ze mee bezig is .

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven