XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.501
Stadje verderop, 3 km fietsen:) heen en 6 km terug:roflol:

Wel de goede oude tijden schuurfeesten:):):), lekker onbezonnen leventje.

• #8.506
Net rug getraind met een schep Noxipro (thnx Ace!), na een niet al te groot ontbijt is dat best lekker :lick:
110% gefocust op mind-muscle connectie, en dat gaat ten koste van je ego soms... Kabel-apparaat 10kg minder pakken en echt concentreren op de spieren die je gebruikt, damn. Moet maar zo denken: voor een goed doel.
Morgen weer lekker cardio. Deel 2 kijken van 'One week in the dungeon' - was ik nog steeds niet aan toegekomen.

Net rug getraind met een schep Noxipro (thnx Ace!), na een niet al te groot ontbijt is dat best lekker :lick:
110% gefocust op mind-muscle connectie, en dat gaat ten koste van je ego soms... Kabel-apparaat 10kg minder pakken en echt concentreren op de spieren die je gebruikt, damn. Moet maar zo denken: voor een goed doel.
Morgen weer lekker cardio. Deel 2 kijken van 'One week in the dungeon' - was ik nog steeds niet aan toegekomen.

Wat een motivatie, straks dwarf je me nog! :O

En doe nou gewoon mee aan de flex cup meid!

Da's BB Dwarfie. ;)

Dwarf, wat is er met je karma gebeurt?:eek:

Is denk ik wel heel goed op zijn tijd om weer bewust te worden van de spieren en je gebruik ervan:o.
Heel goed bezig:D

Klasse weer topper!

En nu gaan genieten van je weekend! thats a order:)

• #8.512
Wat een motivatie, straks dwarf je me nog! :O

En doe nou gewoon mee aan de flex cup meid!
Jij bent veel te groot en sterk... Ik dwarf je alleen omdat ik een dwerg ben :p
Ik kom wel gewoon naar de Flexcup met m'n camera, ja?
Klopt, en orders van Maaike om me er gruwelijk bewust van te worden.
Dwarf, wat is er met je karma gebeurt?:eek:
Kwijt? Ach, hoe belangrijk is karma nou?
Is denk ik wel heel goed op zijn tijd om weer bewust te worden van de spieren en je gebruik ervan:o.
Heel goed bezig:D
Klopt, het gaat nu ook niet om de grootst mogelijke kracht opbouwen, maar om wat die spieren doen. Daarom al helemaal niet interessant hoeveel gewicht ik nou eigenlijk gebruik ;)
Klasse weer topper!

En nu gaan genieten van je weekend! thats a order:)
Enjoying already! :D

Misschien gezelli om samen met de camera te staan???

Wel foto's van mij maken uit de "goede hoek" (lees: waar ik gespierd lijk) maken he! :p

Neehheehhh, jij wilt te graag:D;)

Even serieus Dwarfie ... als je ziet waar je een jaar geleden stond vergeleken met nu: moet je over een jaar echt wel een podium op kunnen. ;)

Fijn weekend nog, meis.

One week in the dungeon'

met yates toch of zit ik mis?

Stuur die eens even door! :heart:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven