Ceska
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 323
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3x per week 45 minuten, afgelopen 1,5 week niet regelmatig genoeg...
Ja joh idd bij 45 min maar 300 kcal. Zal zelf ook es testen hoeveel ik dan doe maar met mijn conditie slaat mn hartslag op hol als ik een half uur op de crostrainer zit. zucht...3x per week 45 minuten, afgelopen 1,5 week niet regelmatig genoeg...
Tegen de 300 Kcal per keer (ik verbrand echt WEINIG - heb ook behoorlijk lage hartslag)

Ja joh idd bij 45 min maar 300 kcal. Zal zelf ook es testen hoeveel ik dan doe maar met mijn conditie slaat mn hartslag op hol als ik een half uur op de crostrainer zit. zucht...![]()

De FIETS?! Jij weet overduidelijk niet waar ik woon...
Voordat ik andere dingen ga doen ga ik strakker aan de cardio (over een uurtje o.a.) - want daar merk ik de progressie mee, verder niet. Vanavond is per definitie een avondje voor mezelf: vriendlief doet een cursus en ik heb mijn technische meeting afgezegd omdat het me anders gewoon teveel wordt. Anders ben ik vanavond weer op z'n vroegst om 22.30u thuis en daar heb ik nu even geen zin in (wel op m'n hometrainer zitten). Gelukkig heb ik een werkgever die de balans tussen werk en privé belangrijk vindt
@Ceska: 'hangen' in de vorm dat ik niet omhoog ga in gewichten tijdens de training. Ik zal eens een training wat lager gaan en meer reps, kijken of dat wat doet... (Hmmm... dropsets?)
muts
nee ik weet niet waar je woont, maar ik had wel het idee dat je een eindje moet rijden uit een eerdere post van je. 

Dat ook...
Voeding doe ik netjes, trainen ook - alleen cardio moet ik harder aan trekken (inplannen gewoon DOEN). Alleen laag in Kcals zitten is blijkbaar niet genoeg voor m'n lijf...
. Dat zou echt IDEAAL zijn, kan je daarna als je naar huis gaat gewoon chillen 
Er zit ook écht VEEL verschil tussen de Kcal-meter op de hometrainer en m'n polar hartslagmeter met Kcal-teller...
Hometrainer = 1,5 * polar![]()
)...

)

Optrekken (wijde greep, handpalmen van me af)
12*40kg, 10*30kg, 6*20kg
Thnx!Hee dwarff, ik ben ook ff ingetuned op je log! Zag dat je 4x45 benchde, helemaal niet slecht!
Ik bedoel idd zo'n assisted apparaat, zelfde als waarmee ik assisted triceps dips doe...He Dwarf, wat bedoel je met 'optrekken'?
Ik gok dat je op zo'n assisted apparaat bedoelt? (aangezien je ook latpully neerzet als oefening, dus dat is het iig niet) Dan kan je beter, ipv 12*40kg, neerzetten: 12*bw-'het gewicht waar je het apparaat op instelt'.
Of bedoel je toch iets anders?
Ik bedoel idd zo'n assisted apparaat, zelfde als waarmee ik assisted triceps dips doe...
Tricepdips heb ik ook zo neergezet, maar kan het wel aanpassen.
aanpassen moet je zelf maar kiezen of je dat wilt natuurlijk, het is jouw logje 

Achaanpassen moet je zelf maar kiezen of je dat wilt natuurlijk, het is jouw logje
Maar dan is het iig gewoon in 1 klap duidelijk wat je bedoelt.
(Ik doe nu voor het gemak even net alsof jij 60 kg weegt) Want als je bijv. '12*40 kg' neerzet, dan zou je kunnen bedoelen dat je 12*bw (= 60 kg) - 20kg = effectief 40 kg moet optrekken.
Maar het had ook gekund dat je met '12*40 kg' bedoelde dat je 12*bw - 40kg moet optrekken, effectief 20 kg optrekken dus.
Pfff, wat een gedoe zeg![]()
![]()

Zou wel makkelijk zijn als ik gewoon BW kon... hoef ik ook niet zo te prutsen
Heb het trouwens al aangepast...
ACh ik kan mezelf ook niet fatsoenlijk optrekken..Zou wel makkelijk zijn als ik gewoon BW kon... hoef ik ook niet zo te prutsen
Heb het trouwens al aangepast...

Zekers
Ben benieuwd hoe je kracht zich nog verder gaat ontwikkelen..Nieuw dieptepunt!
61,9kg
...en onderrugspierpijn
Ik vind echt alle soorten spierpijn lekker, behalve in m'n onderrug: lijkt net alsof ik er doorheen ben gegaan...
Dat gaat een beetje richting het gevoel als je ongesteld moet worden, ook zo'n raar (af en toe heb ik dat) drukkend gevoel in mijn onderrug.
Hé maare... 61,9kg! VET netjes![]()