Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
En met deze training geen last van je nek?
Sue had er laats ook al last van.
Is het soms DBB nekgriep?

meningokokken ?

met die computers heb je zo een virus ;)

gelukkig heb je een ruime keuze aan mondkapjes tegenwoordig :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.606
lekkere training dwarf, vooral zeer nette dips!
en daar was ik juist ontevreden over :(
Rot-nek!
En met deze training geen last van je nek?
Sue had er laats ook al last van.
Is het soms DBB nekgriep?
Ik stel voor van niet - ik heb nog nooit griep gehad, en dat wil ik graag zo laten...
met die computers heb je zo een virus ;)
Ik zit in een risicogroep... Ben IT'er... :D:p

Klinkt wel stoer :D alleen geen idee wat het inhoudelijk voor een fuctie is:o

• #1.613
Klinkt wel stoer :D alleen geen idee wat het inhoudelijk voor een fuctie is:o
Even een korte copy-paste actie:

Bij Ontwikkelen onder Architectuur krijgt het projectteam een zogenaamde project-start-architectuur mee. Een project-start-architectuur is een vertaling van de algemene architectuurprincipes en modellen naar een op het project toegesneden kader. Dit kader geeft de concrete standaarden, normen en richtlijnen weer die het project zal hanteren. Ook projectoverstijgende ontwerpkeuzen worden in de project-start-architectuur vastgelegd. De project-start-architectuur wordt door de architecten opgesteld, in nauwe samenwerking met het projectteam.
De businessarchitectuur vormt het kader voor de wijze waarop de organisatie georganiseerd is om de businessdoelen te bereiken: de producten en diensten waarmee de organisatie de bedrijfsdoelen wil bereiken, de processen die hiervoor nodig zijn en de manier waarop de uitvoering van die processen is georganiseerd.

Even een korte copy-paste actie:

Bij Ontwikkelen onder Architectuur krijgt het projectteam een zogenaamde project-start-architectuur mee. Een project-start-architectuur is een vertaling van de algemene architectuurprincipes en modellen naar een op het project toegesneden kader. Dit kader geeft de concrete standaarden, normen en richtlijnen weer die het project zal hanteren. Ook projectoverstijgende ontwerpkeuzen worden in de project-start-architectuur vastgelegd. De project-start-architectuur wordt door de architecten opgesteld, in nauwe samenwerking met het projectteam.
De businessarchitectuur vormt het kader voor de wijze waarop de organisatie georganiseerd is om de businessdoelen te bereiken: de producten en diensten waarmee de organisatie de bedrijfsdoelen wil bereiken, de processen die hiervoor nodig zijn en de manier waarop de uitvoering van die processen is georganiseerd.

Klinkt goed hoor.. en dan detachering zeker? project afgerond en dan wer naar een ander bedrijf, zoiets?

• #1.615
Klinkt goed hoor.. en dan detachering zeker? project afgerond en dan wer naar een ander bedrijf, zoiets?

Yups! :D
Heerlijk - op dit moment ben ik bezig met het afnemen van assesments, ofwel: ongelimiteerd een mening over dingen geven, en overal commentaar op hebben :p

Vandaar dat ik ook verschillende reistijden heb en vaak ook thuis werk.

Groeit je biceps nog ?

volgens mij gebruikt jij ook night protein
als ik het verkeerd heb scusa
zo niet
bevalt het tot nu toe
ik gebruik het ook en ik moest even wennen aan de smaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven