- Waardering
- 1.339
Valt die grote handtas zó erg op?Die zit toch in je tasje?
Sorry Dwarf, flauw maar kwam er ff zo uit![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt die grote handtas zó erg op?Die zit toch in je tasje?
Sorry Dwarf, flauw maar kwam er ff zo uit![]()

Valt mee: zonder gewichten in m'n nek, zorgen dat ik niet ga 'zwabberen' met m'n benen / knieën...

Ho-ho-ho... over 3 weken pas!
Ik heb nu nog andere stomme oefeningen meegekregen
zoals: lunges op een bosu-bal (dat ding is veel leuker voor andere dingen!)
whuh?? Wa's dat nou weer voor iets achterlijks? Dat moet er volgens mij erg grappig uitzien whahaha 
)Ik ga met jou en Sue mee: ik word steeds gelukkiger van de spiegel
In de sportschool vanochtend viel het ook op (na een gesprek over de vierdaagse): "jij was toch veel dikker voor de vierdaagse?"
De formulering mocht anders, maar toch lekker zo'n complimentje!
Training moet ik nog posten, kort samengevat:
1 rep meer op de 50kg squat
enkele reps meer op de 50kg legcurl
8*100kg standing calf raises
100 reps 20kg standing gluteus
Daarnaast een fysio die tevreden is: over 3 weken terug komen, waarschijnlijk mag ik dan weer alles doen!
Overmorgen borst & biceps: can't wait!
(Ik heb al bedacht dat ik voor biceps 2 dropsets ga doen)
Thnx Xtra!Goed nieuws van de fysio en workload progressie op de squat gaat lekker hier
keep up the good work -->![]()

heb ik niet nodig - deel die maar uit in je eigen log 
Met bosuballen kun je hele leuke dingen doen

1 voet op de grond, de andere op de bosu-bal (zo'n halve) en dan netjes de oefeningen uitvoeren (niet zwabberen), ik geef toe: best een uitdaging! En 3 setjes van 10 NA een beentraining is gruwelijk zwaar!whuh?? Wa's dat nou weer voor iets achterlijks? Dat moet er volgens mij erg grappig uitzien whahaha
(ik lach je toe hoor, niet uit)
Thnx - zometeen even hele training posten.
And thank you again!
(1 rep meer)

aangevuld door een half uurtje crosstrainer (met een lekker stukje muziek!) 
De grap is dat ik thuis een swissball HEB (en SkaterMarvin er deze week eentje gaat kopen)Haha, subtiel die link, idd is uitproberen het beste,.... +)
Maar je had het er al 2x over gehad, denk zeg het dan maar als je dat zo graag wilt![]()

De grap is dat ik thuis een swissball HEB (en SkaterMarvin er deze week eentje gaat kopen)![]()

Wat probeer je hiermee te zeggen, dat er een dezer dagen wat gebruikers-ervaringen van jou komen??!![]()

Thnx Xtra!
Het gaat me niet snel genoeg - ik heb de lat voor mezelf hoog gelegd
Dieheb ik niet nodig - deel die maar uit in je eigen log
![]()

Genoeg azijnpissers daar die je wat mij betreft de zweep kan geven

Je moest eens wetenHmm, er wordt over mij gepraat hier!!Maar hoop inderdaad donderdag eigenaar te zijn van een fraaie coïtus... ehm swiss ball..
![]()

Thnx!