Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ho-ho-ho... over 3 weken pas!
Ik heb nu nog andere stomme oefeningen meegekregen :mad:
zoals: lunges op een bosu-bal (dat ding is veel leuker voor andere dingen!:p)

:eek: whuh?? Wa's dat nou weer voor iets achterlijks? Dat moet er volgens mij erg grappig uitzien whahaha :hahaha:

(ik lach je toe hoor, niet uit :D)

Ik ga met jou en Sue mee: ik word steeds gelukkiger van de spiegel :D
In de sportschool vanochtend viel het ook op (na een gesprek over de vierdaagse): "jij was toch veel dikker voor de vierdaagse?"
De formulering mocht anders, maar toch lekker zo'n complimentje! :D

Training moet ik nog posten, kort samengevat:
1 rep meer op de 50kg squat
enkele reps meer op de 50kg legcurl
8*100kg standing calf raises
100 reps 20kg standing gluteus

Daarnaast een fysio die tevreden is: over 3 weken terug komen, waarschijnlijk mag ik dan weer alles doen! :D

Overmorgen borst & biceps: can't wait!
(Ik heb al bedacht dat ik voor biceps 2 dropsets ga doen)
:thumb: congrats met de pr's!

goed getraind hoor :D
chapeau

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.787
Goed nieuws van de fysio en workload progressie op de squat gaat lekker hier:thumbs:

keep up the good work -->:whip:
Thnx Xtra!
Het gaat me niet snel genoeg - ik heb de lat voor mezelf hoog gelegd ;)
Die :whip: heb ik niet nodig - deel die maar uit in je eigen log :p
ohhh... ik dacht aan hele andere dingen, ghe :rolleyes:;)
Met bosuballen kun je hele leuke dingen doen :eyebrow:
helaas moet ik er gewoon proberen mijn balans mee te vinden: fysio vindt dat ik best goed gespierd ben (vergeleken met het gemiddelde dat binnen komt), maar juist de kleine balansspieren moeten sterker worden :(
:eek: whuh?? Wa's dat nou weer voor iets achterlijks? Dat moet er volgens mij erg grappig uitzien whahaha :hahaha:

(ik lach je toe hoor, niet uit :D)
1 voet op de grond, de andere op de bosu-bal (zo'n halve) en dan netjes de oefeningen uitvoeren (niet zwabberen), ik geef toe: best een uitdaging! En 3 setjes van 10 NA een beentraining is gruwelijk zwaar!
Thnx - zometeen even hele training posten.
And thank you again!
Hij gaat lekker, nou alleen eens gaan puzzelen op een andere schoudertraining... iets met staande MP's denk ik... (MP's horen ook staand, was even voor de duidelijkheid).

oei, nee dan lach je niet meer eh? Suc7 meis ;)

• #1.789
Squat
12*20kg, 12*30kg, 12*40kg, 5*50kg
Bescheiden PR :D (1 rep meer)

Legcurl
12*40kg, 12*45kg, 7*50kg
Ook een bescheiden PR :d (2 reps meer)

Standing calf raise
12*80kg, 12*90kg, 8*100kg PR!:D

Standing gluteus
130*15kg, 100*20kg
Leuk: die adviezen... oefening begint me aardig tegen te staan :mad:

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------

oei, nee dan lach je niet meer eh? Suc7 meis ;)

Thnx! Enne: lachen blijf ik toch wel doen hoor!
Vooral omdat ik lachend broeken wegsmijt en nieuwe (moet) kopen :D

---------- Toegevoegd om 10:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:03 ----------

Vanochtend (nuchter):
30 min
278 Kcal
avg 150
max 162

Mijn benen willen dit niet heel lang ben ik bang... of zijn ze gaar door de training gisteren?
Morgen iig borst & biceps :heart: aangevuld door een half uurtje crosstrainer (met een lekker stukje muziek!) :D

Ok Dwarf, wat voor een dingen kun je allemaal met die bal doen...., je hebt er zoveel over en je maakt ons nieuwsgierig..........
Zeg het maar gewoon :P

• #1.791
Er zijn [Link niet meer beschikbaar] vol over geschreven wat je er allemaal mee kan, maar blijft een kwestie van uitproberen natuurlijk ;-)

Haha, subtiel die link, idd is uitproberen het beste,.... +)
Maar je had het er al 2x over gehad, denk zeg het dan maar als je dat zo graag wilt :P

• #1.793
Haha, subtiel die link, idd is uitproberen het beste,.... +)
Maar je had het er al 2x over gehad, denk zeg het dan maar als je dat zo graag wilt :P
De grap is dat ik thuis een swissball HEB (en SkaterMarvin er deze week eentje gaat kopen) ;)

Hmm, er wordt over mij gepraat hier!!:rolleyes: Maar hoop inderdaad donderdag eigenaar te zijn van een fraaie coïtus... ehm swiss ball..:D:D

Nice training DW!! PR is PR, dus hij telt ;)

• #1.799
Genoeg azijnpissers daar die je wat mij betreft de zweep kan geven ;)
Ben blij dat sommigen niet (meer) in mijn log te vinden zijn (en dat PM van niet-vrienden uit staat)
Hmm, er wordt over mij gepraat hier!!:rolleyes: Maar hoop inderdaad donderdag eigenaar te zijn van een fraaie coïtus... ehm swiss ball..:D:D
Je moest eens weten :P
Maarre: ben benieuwd!
Nice training DW!! PR is PR, dus hij telt ;)
Thnx!

Ik ga trouwens kapot van de spierpijn in mijn bovenbenen: echt álle spieren die daar zitten voel ik (t/m m'n kont aan toe)!
Gelukkig morgen geen beentraining, en de crosstrainer denk ik wel aan te kunnen ;)

Vandaag 2 oude leunstoelen naar de kringloopwinkel gebracht - die gozer daar vond me sterk omdat ik zonder probleem met z'n stoel aan kwam sjouwen... moet niet gekker worden, een (oude) leunstoel is toch niet zo zwaar?

Hij is vast niet gewend dat vrouwen sjouwen... Nou, moet ie maar es een keertje een daggie met jou meelopen hahaha

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven