Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Super die deadlift inderdaad.
50 klinkt zo licht maar je bent natuurlijk een kleine dame.;)
Zelf ben ik 1.70 en doe een poging 60(liefst nog minder) te wegen, dat komt in verhouding op hetzelfde neer. :roflol:

:D

Thnx!

Ik zeg: op naar de 100 kilo!
:angstig:oh-oh, wat zeg ik nu?:angstig:

Langzaamaan opbouwen, niet meteen hetzelfde gewicht als ik pakken ;)

Spierpijn in onderrug voel ik nog steeds, die 5,5uur achterop de motor gisteren en slapen op een zelf-opblaasbaar matje vannacht zullen het niet minder hebben gemaakt :o

Daar ga ik je natuurlijk wel aan houden eh?

Ik ben graag de luis in je pels whahaha

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.743
DB presses
12*5kg, 12*7,5kg, 12*10kg, 5*12,5kg PR!:D

Upright row
12*25kg, 8*26kg, 8*26kg
...ging echt klote: nog steeds spierpijn in onderrug...

Front raises
12*5kg, 12*7,5kg, 10*7,5kg

Side raises (gebogen armen)
12*5kg, 12*5kg, 5*7,5kg

Assisted tricep dips
12*BW-25kg, 12*BW-15kg, 6*BW-5kg, 4*BW PR!:D

Tricep extensions (met een schijf achter m'n hoofd en uitstrekken)
24*5kg, 12*10kg, 12*10kg

Cable pushdown (metalen apparaat)
12*22,5kg, 12*25kg, 12*27,5kg

Aanvullend een half uur 'rennen' op een crosstrainer (armen los ipv aan die stomme hendels). Gaf toch een beetje het gevoel alsof ik aan het hardlopen was... Heb de dame naast me geloof ik wel een beetje geïrriteerd met m'n muziek (Rammstein, SOAD, Slayer en wat Hatebreed) - volgende keer misschien wat meer rekening houden met anderen :o

En om het vrouwen-zeik gehalte hoog te houden:
k*t-cutten!
Nou kan ik binnenkort ook nog eens kleinere bh's gaan kopen!

Ik heb zo'n gruwelijke HEKEL aan bh's kopen...!!!
En ik had net eindelijk dit voorjaar een stel gekocht waar ik wel een jaartje mee vooruit zou kunnen :(

Ik heb gewaarschuwd voor dit gezeik!

Lekkere training weer hoor, Rammstein doet het altijd goed tijdens de training, hier ook!

• #1.745
Lekkere training weer hoor, Rammstein doet het altijd goed tijdens de training, hier ook!

Thnx! Heb er eigenlijk een beetje onbestemd gevoel over: komt wellicht doordat ik alleen die DB presses, upright row en tricep dips écht leuk vind en de rest niet... Verder liep er ook niks leuk rond in de gym (in geen énkel opzicht) - werkt ook niet mee...

Heb je tips om m'n schouder & tricep training leuker te maken? Raises zijn absoluut niet favoriet :(

Dwarf je t**ten krimpen:eek:..wel wat overhouden he;)

Maarre nette training hoor! En goede doelen aan het stellen! Ik ga ook maar voor een DL van 2xbw!;)

jammer van dat nieuwe bh's kopen dwarf :P
maarjah je trainingen zien er goed uit en je blijft met pr's komen.
straks own je iedereen hier

Mn boobs hebben het gelukkig nog niet ondervonden :)
Maar ik vind het ook altijd wel leuk om lingerie te kopen :)

lekkere work-out weer!

neeeeeeee, t**ten moeten blijven :P

Ach bestaat altijd zo iets als siliconen t**ten :titty: ;)

Kidding, maare dat is wel balen ja. Ach ja...denk dat het uiteindelijk wel goed komt als je straks naar het geheel kijkt als je je doel hebt bereikt :)
Het vervelende is idd. ook het halen van die bh's..ik zit daar ook altijd mee te klooien...van A naar B, van B naar A, van A..naar C?!?! :eek:

P.S. Wel lekkere trainingen weer hoor ;) je bent lekker bezig qua gewichten :D...

Ja, dat zijn dan de side effects ... sommige dingen krimpen en andere lijken plots veel groter.

Toch weer lekker getraind meid !

Over nog twee maandjes cutten mag je er wel een paar van mij lenen hoor :roflol:

DB presses
12*5kg, 12*7,5kg, 12*10kg, 5*12,5kg PR!:D

Upright row
12*25kg, 8*26kg, 8*26kg
...ging echt klote: nog steeds spierpijn in onderrug...

Front raises
12*5kg, 12*7,5kg, 10*7,5kg

Side raises (gebogen armen)
12*5kg, 12*5kg, 5*7,5kg

Assisted tricep dips
12*BW-25kg, 12*BW-15kg, 6*BW-5kg, 4*BW PR!:D

Tricep extensions (met een schijf achter m'n hoofd en uitstrekken)
24*5kg, 12*10kg, 12*10kg

Cable pushdown (metalen apparaat)
12*22,5kg, 12*25kg, 12*27,5kg

Aanvullend een half uur 'rennen' op een crosstrainer (armen los ipv aan die stomme hendels). Gaf toch een beetje het gevoel alsof ik aan het hardlopen was... Heb de dame naast me geloof ik wel een beetje geïrriteerd met m'n muziek (Rammstein, SOAD, Slayer en wat Hatebreed) - volgende keer misschien wat meer rekening houden met anderen :o

En om het vrouwen-zeik gehalte hoog te houden:
k*t-cutten!
Nou kan ik binnenkort ook nog eens kleinere bh's gaan kopen!

Ik heb zo'n gruwelijke HEKEL aan bh's kopen...!!!
En ik had net eindelijk dit voorjaar een stel gekocht waar ik wel een jaartje mee vooruit zou kunnen :(

Ik heb gewaarschuwd voor dit gezeik!

Joh, loop niet zo te "k*tten" ;) Je hebt een nette training neergezet, vooral die presjes vind k netjes, en hoewel jij um "k*t" vond, je uprights zijn best representatief hoor! No Sweat, (oh nee, juist wel) anyway, hard gewerkt :thumbs:

• #1.755
Thnx voor alle opbouwende woorden!
Zometeen even de karma knop gebruiken ;)

Wie heeft er alternatieven voor de raises (side & front) - die begin ik saai & vervelend te vinden....

je zou idd kunner BOR'en, MP en upright row is ook goed (maar die laatste doe je al), cable raises zijn ook leuk, en wat ze doen bij bodypump is ook ziek (zijn echt zware trainingen pfieuwww)

Daarnaast zou je ook eens hier kunnen kijken: http://www.exrx.net/Lists/Directory.html

EDIT: Hoewel BOR vooral rug is natuurlijk, pak je ook schouders mee, vandaar :D

Wie heeft er alternatieven voor de raises (side & front) - die begin ik saai & vervelend te vinden....

- Zelfde beweging maken maar dan je handpalm aan de bovenkant, gaat er weer een hele nieuwe wereld van nieuwe pijntjes voor je open ;)
- op je zij liggen op 1 elleboog recht onder de schouder en met je andere arm de side raise doen. Deze oef. is zo zwaar dat je babygewicht moet pakken....
- Supersetcombi: beginnen met side raise > bij schouderhoogte dumbbells naar elkaar toe brengen > van daaruit omhoog strekken en op dezelfde manier terug.
- Combi 2: side raise maar dan doorcirkelen tot boven je hoofd(pak je bovenrug mee) > samen armen naast elkaar brengen tot schouderhoogte > zijwaarts brengen > en omlaag.

Ik hoor het wel of het was is :)

• #1.759
Bodypump zat ik eigenlijk al aan te denken ;-)
Exrx.net moet ik nog steeds een keertje naar kijken - thnx alvast voor de (paar) adviezen!

- Zelfde beweging maken maar dan je handpalm aan de bovenkant, gaat er weer een hele nieuwe wereld van nieuwe pijntjes voor je open ;)

- op je zij liggen op 1 elleboog recht onder de schouder en met je andere arm de side raise doen. Deze oef. is zo zwaar dat je babygewicht moet pakken....

- Supersetcombi: beginnen met side raise > bij schouderhoogte dumbbells naar elkaar toe brengen > van daaruit omhoog strekken en op dezelfde manier terug.
- Combi 2: side raise maar dan doorcirkelen tot boven je hoofd(pak je bovenrug mee) > samen armen naast elkaar brengen tot schouderhoogte > zijwaarts brengen > en omlaag.

Ik hoor het wel of het was is :)

Die is idd echt zwaar!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven