peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx!
Ik zeg: op naar de 100 kilo!
oh-oh, wat zeg ik nu?
Langzaamaan opbouwen, niet meteen hetzelfde gewicht als ik pakken
Spierpijn in onderrug voel ik nog steeds, die 5,5uur achterop de motor gisteren en slapen op een zelf-opblaasbaar matje vannacht zullen het niet minder hebben gemaakt![]()

Lekkere training weer hoor, Rammstein doet het altijd goed tijdens de training, hier ook!

je bent lekker bezig qua gewichten
...DB presses
12*5kg, 12*7,5kg, 12*10kg, 5*12,5kg PR!
Upright row
12*25kg, 8*26kg, 8*26kg
...ging echt klote: nog steeds spierpijn in onderrug...
Front raises
12*5kg, 12*7,5kg, 10*7,5kg
Side raises (gebogen armen)
12*5kg, 12*5kg, 5*7,5kg
Assisted tricep dips
12*BW-25kg, 12*BW-15kg, 6*BW-5kg, 4*BW PR!
Tricep extensions (met een schijf achter m'n hoofd en uitstrekken)
24*5kg, 12*10kg, 12*10kg
Cable pushdown (metalen apparaat)
12*22,5kg, 12*25kg, 12*27,5kg
Aanvullend een half uur 'rennen' op een crosstrainer (armen los ipv aan die stomme hendels). Gaf toch een beetje het gevoel alsof ik aan het hardlopen was... Heb de dame naast me geloof ik wel een beetje geïrriteerd met m'n muziek (Rammstein, SOAD, Slayer en wat Hatebreed) - volgende keer misschien wat meer rekening houden met anderen
En om het vrouwen-zeik gehalte hoog te houden:
k*t-cutten!
Nou kan ik binnenkort ook nog eens kleinere bh's gaan kopen!
Ik heb zo'n gruwelijke HEKEL aan bh's kopen...!!!
En ik had net eindelijk dit voorjaar een stel gekocht waar ik wel een jaartje mee vooruit zou kunnen
Ik heb gewaarschuwd voor dit gezeik!
Je hebt een nette training neergezet, vooral die presjes vind k netjes, en hoewel jij um "k*t" vond, je uprights zijn best representatief hoor! No Sweat, (oh nee, juist wel) anyway, hard gewerkt Thnx voor alle opbouwende woorden!
Zometeen even de karma knop gebruiken
Wie heeft er alternatieven voor de raises (side & front) - die begin ik saai & vervelend te vinden....

Wie heeft er alternatieven voor de raises (side & front) - die begin ik saai & vervelend te vinden....

- Zelfde beweging maken maar dan je handpalm aan de bovenkant, gaat er weer een hele nieuwe wereld van nieuwe pijntjes voor je open
- op je zij liggen op 1 elleboog recht onder de schouder en met je andere arm de side raise doen. Deze oef. is zo zwaar dat je babygewicht moet pakken....
- Supersetcombi: beginnen met side raise > bij schouderhoogte dumbbells naar elkaar toe brengen > van daaruit omhoog strekken en op dezelfde manier terug.
- Combi 2: side raise maar dan doorcirkelen tot boven je hoofd(pak je bovenrug mee) > samen armen naast elkaar brengen tot schouderhoogte > zijwaarts brengen > en omlaag.
Ik hoor het wel of het was is![]()