XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Bodypump zat ik eigenlijk al aan te denken ;-)
Exrx.net moet ik nog steeds een keertje naar kijken - thnx alvast voor de (paar) adviezen!

jaa moet je echt doen, is echt ziek joh...
De volgende dag kan je bekant niks meer van de spierpijn :cool: dus flink wat BCAA's erin kegelen hihihi :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.762
Ik heb jaren geleden ook bodypump gedaan, dus dat zit wel goed ;-)

Vergeet ik bijna de 30 minuten nuchtere cardio van vanochtend te melden! 157 avg, 170 max en 280 Kcal...

:bow: Nice going DW!

• #1.764
jeetje is dat het,
Hij krimpt omdat hij geblesseerd is
;) :)

Ja ik moet ook altijd erg mijn best doen om die blessure te krijgen
En dan een beetje overdrijven want ik wil natuurlijk wel 100% rendement van die blessure
Ik ben trouwens vanaf mijn geboorte al niet groot.
Misschien is alles wel gekrompen, mijn lichaam is 1 grote blessure dus

pump is wel leuk ja, jammer dat er geen groepslessen zijn op mijn gym maar goed, wat wil je voor 15 euro in de maand ;)

Houd er wel rekening mee dat je niet teveel gewicht doet met het pumpen, we kunnen met een paar reps wel hoog in kg's maar bij pump ga je dat echt niet trekken :D

Ik doe m'n best... (eten, trainen en zelfs rust!)
Nou alleen die weegschaal minder aan laten geven, blijft nog steeds 'hangen' op hetzelfde gewicht...
Misschien vanavond toch nog maar een extra stukje sporten doen...

Weegschaal de deur uit! Spiegel op lichaamslengte kopen :p

(sjemig, lijkt wel alsof we met z'n allen steeds fanatieker worden :p)

• #1.772
Weegschaal de deur uit! Spiegel op lichaamslengte kopen :p

(sjemig, lijkt wel alsof we met z'n allen steeds fanatieker worden :p)

Ik heb al een spiegel op lichaamslengte: die zie ik iedere keer als ik de trap af loop ;-)

Het punt is dat ik nu écht goed en gemotiveerd bezig ben (eet volgens schema, cardio vaak etc) - dan zou het ook fijn zijn om resultaat te zien op de weegschaal... Ik ga er niet van uit dat ik zwaarder wordt door toegenomen spiermassa - vind ik niet logisch op weinig Kcal en cardio...

:mad:

Ik heb al een spiegel op lichaamslengte: die zie ik iedere keer als ik de trap af loop ;-)

Het punt is dat ik nu écht goed en gemotiveerd bezig ben (eet volgens schema, cardio vaak etc) - dan zou het ook fijn zijn om resultaat te zien op de weegschaal... Ik ga er niet van uit dat ik zwaarder wordt door toegenomen spiermassa - vind ik niet logisch op weinig Kcal en cardio...

:mad:
Gewoon doorgaan dwarfie, en die resultaten komen :)

Ik ga mee met Sue..zorg ervoor dat je tevreden bent met wat je in de spiegel ziet..de weegschaal is slechts een indicator van wat je ziet..

• #1.775
Ik ga mee met Sue..zorg ervoor dat je tevreden bent met wat je in de spiegel ziet..de weegschaal is slechts een indicator van wat je ziet..

Ik ga met jou en Sue mee: ik word steeds gelukkiger van de spiegel :D
In de sportschool vanochtend viel het ook op (na een gesprek over de vierdaagse): "jij was toch veel dikker voor de vierdaagse?"
De formulering mocht anders, maar toch lekker zo'n complimentje! :D

Training moet ik nog posten, kort samengevat:
1 rep meer op de 50kg squat
enkele reps meer op de 50kg legcurl
8*100kg standing calf raises
100 reps 20kg standing gluteus

Daarnaast een fysio die tevreden is: over 3 weken terug komen, waarschijnlijk mag ik dan weer alles doen! :D

Overmorgen borst & biceps: can't wait!
(Ik heb al bedacht dat ik voor biceps 2 dropsets ga doen)

Goeie ZAAK!! Nu kun je weer gasgeven jippie!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven