Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.801
Hij is vast niet gewend dat vrouwen sjouwen... Nou, moet ie maar es een keertje een daggie met jou meelopen hahaha
Idd! Morgen ga ik nog 7 (!) bananendozen wegbrengen met allerhande rommel: kandelaar, beeldjes etc. etc.
Morgenavond weer een aanhangwagen stenen halen en zaterdag puin wegbrengen naar de stort (stoeptegels met beton).

Oh ja, en tussendoor nog trainen ;)

:D

Idd! Morgen ga ik nog 7 (!) bananendozen wegbrengen met allerhande rommel: kandelaar, beeldjes etc. etc.
Morgenavond weer een aanhangwagen stenen halen en zaterdag puin wegbrengen naar de stort (stoeptegels met beton).

Oh ja, en tussendoor nog trainen ;)

:D

STERK WIEF! Zolder opgeruimd?

• #1.803
STERK WIEF! Zolder opgeruimd?

Inderdaad, na het verbouwen van de badkamer (niet klaar, alles werkt wel) en keuken (fantastisch geworden!) gaan we komend weekend de tuin op 60% brengen (grotendeels klaar, afgezien van een stuk terras bestraten) en project zolder opstarten (alle behang eraf, balken schuren, schuin dak behangen en balken schilderen, muur behangen en vloer leggen) - deel 1: opruimen en veel dingen weggooien...

Inderdaad, na het verbouwen van de badkamer (niet klaar, alles werkt wel) en keuken (fantastisch geworden!) gaan we komend weekend de tuin op 60% brengen (grotendeels klaar, afgezien van een stuk terras bestraten) en project zolder opstarten (alle behang eraf, balken schuren, schuin dak behangen en balken schilderen, muur behangen en vloer leggen) - deel 1: opruimen en veel dingen weggooien...

:eek: jeetje, dat zijn geen halve maatregelen! Ben je gestoken door een werk-bij ofzo? haha

Wel lekker als alles weer fris en fruitig is eh? Kweet nie, op de een of andere manier kijk je dan meteen heel anders naar het leven... heb jij dat niet?

• #1.805
:eek: jeetje, dat zijn geen halve maatregelen! Ben je gestoken door een werk-bij ofzo? haha

Wel lekker als alles weer fris en fruitig is eh? Kweet nie, op de een of andere manier kijk je dan meteen heel anders naar het leven... heb jij dat niet?

Absoluut! Flink sjouwen / workout in sportschool geeft me juist nieuwe energie, zeker omdat ik voor m'n werk veel te veel achter de pc hang...
Als de zolder af is dan denk ik dat ik m'n hometrainer daar neer zet: kan ik 's ochtends vroeg al eerder nuchter cardio doen zonder dat vriendlief er wakker van word... Nu is de zolder een stoffige puinzooi zonder iets op de vloer (kaal beton) en een door kinderen gemaakt patroon op de muur (hoef ik niet!)... :rolleyes:

hehehe... flikte ik vroeger ook, maar dan in mijn slaapkamer, nou daar was moeke not amused over!

WTF?? Sjah, wie z'n billen brand,. moet op de blaren zitten.... dus dat wordt weer opknappen dan eh? gna gna gna :evil:

• #1.809
WTF?? Sjah, wie z'n billen brand,. moet op de blaren zitten.... dus dat wordt weer opknappen dan eh? gna gna gna :evil:

Huh? wattes?

Nou ja: tot dit weekend heb ik een muur met boom, beschilderde blaadjes (door de kinderen) in de boom geplakt en allerlei ingekleurde dierenplaatjes erbij hangen... Damn ugly!

• #1.811
Ik wil niet heel veel zeggen maarre:

27,5%!

• #1.813
En waar kom je vandaag (qua bf eh?) Die 25 gaat je makkelijk lukken voordat je weer in de bulk maand bent :D

2,5 jaar geleden: 40%
Vorig jaar: 32,5%

Die beachproofcontest was leuk (ben zelf een van de aanstichters geweest ben ik bang), maar heeft nogal niks opgeleverd...
Ik moet even teruglezen wanneer ik precies goed ben begonnen (met 1700 Kcal, 4x per dag rijst etc.), de meting van 30% was een maand geleden.

:eek: OMG! Sjee meid, wat goed van jou! "Dikke" respect! hehe ;) :bow:

Tuurlijk, je hebt spiermassa gescored!

Nieuwsgierig naar komende maand (volgende meting)... De weegschaal gaat niet naar beneden, zou dan wel m'n vet% omlaag gaan?

Zou kunnen hoor, ik werd droger, maar tevens zwaarder :eek: dus dat kan bij jou ook, spiermassa meid! :thumbs:

---------- Toegevoegd om 10:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------

Tuurlijk, je hebt spiermassa gescored!

Dat dus hahaha

• #1.818
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven