AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.843
Tegen 9 december pleeg ik een moord voor een stuk taart :D

Ik vraag me af of ik dat OOIT ga zeggen - ik houd nl. niet van slagroom (behalve op de Irish Coffee)... Daarentegen doe ik een moord voor een glas (goede!) rode wijn :rolleyes:
Volgende week zaterdag een feestje van een vriend, mooi moment om dan weer eens alcohol te drinken (na weetikveel hoeveel weken?)...

Ik ben bang dat ik na 2 glazen omval :p

Ik vraag me af of ik dat OOIT ga zeggen - ik houd nl. niet van slagroom (behalve op de Irish Coffee)... Daarentegen doe ik een moord voor een glas (goede!) rode wijn :rolleyes:
Volgende week zaterdag een feestje van een vriend, mooi moment om dan weer eens alcohol te drinken (na weetikveel hoeveel weken?)...

Taart is niet synoniem met slagroom he ;) Heb liever taart die geen slagroom bevat.
En wijn laat mij juist weer helemaal koud. Zo heeft iedereen z'n dingetjes die hij het lekkerste vindt/het meeste mist, logisch toch.

bij mij viel dat wel mee....had meer dan een jaar geen alcohol gedronken. Toen dronk ik een paar wico's en voelde niet gek veel :P woog toen ook nog 99kg :rolleyes: ipv 80 van de vorige keer :D

idd, pics or it didnt happen :roflol:

---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

Ik vind dat zelfs moeilijk te geloven... daarentegen word ik nog wel steeds sterker...

Heel goed, doe zo verder ;)

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

Vanmiddag training, daarna dan maar doen?

OK, schiet die pics nu maar :D

Ik ben gek op cheesecake daar zou ik een moord voor doen :(

Morgen heb ik ook een feestje, dus zal ik ook wel wat alcohol nuttigen ben er alleen nog niet over uit wat ik ga drinken, of wat het minst "erg" is.

Ik ben gek op cheesecake daar zou ik een moord voor doen :(

Morgen heb ik ook een feestje, dus zal ik ook wel wat alcohol nuttigen ben er alleen nog niet over uit wat ik ga drinken, of wat het minst "erg" is.

Ohhhhh, echte Amerikaanse cheesecake... *kwijl!*

Het minst erg is om niks te drinken :P

Ohhhhh, echte Amerikaanse cheesecake... *kwijl!*

Het minst erg is om niks te drinken :P

ik denk dat als ik aan de water ga iedereen in een shock toestand raakt ;)
Maar je hebt wel gelijk, maar heb wel ff trek er in, ik moet mezelf complimenteren, ik heb toch lang niet gedronken (en voor mij doen is dat heel wat).

im bloody serious ;)

maar goed laten we dwarf dr topic niet vol spammen ;)

• #1.853
maar goed laten we dwarf dr topic niet vol spammen ;)

Altijd leuk om na het trainen dit soort dingen te lezen ;-)
Camera vergeten - pics komen morgen!

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

Benchpress
12*20kg, 8*30kg, 5*40kg, 8*45kg (zo'n spotter geeft toch zekerheid - hij deed niks!), 6*50kg (spotter) PR!:D

Flyes
12*10kg, 8*7,5kg, 8*7,5kg (op advies van gozer 12,5kg teruggelegd en gestrekte armen gedaan)

Incline DB
12*10kg, 12*10kg, 12*10kg

Push up
12*BW, 10*BW, 8*BW

DB curl (dropset)
8*10kg, 12*7,5kg, 20*5kg, 20*2,5kg

Cable arm curl (dropset)
12*20kg, 12*15kg, 20*10kg, 20*5kg

...ben benieuwd of ik nou wel eens spierpijn ga hebben in m'n biceps...

sweet lord! nice press! Ik kom niet echt vooruit met de BP :(
Maar 50 *respect*

• #1.856
Nice PR zeg, 6 x 50 kg BP!
Goede tip. Vond het eerlijk gezegd al een beetje raar dat je db BP en je db fly op hetzelfde gewicht zat, maar vandaar dus.

Ik heb geleerd dat je een soort van 'dikke dame omarmen' als beweging moet nemen, dan maak ik 'm sneller gecontroleerd goed dan met gestrekte armen...
Ach, zo lang het zwaar is en de juiste spieren aanspreekt - toch?

Hahaha, ja die dikke hou ik altijd vast :p

Zo BW benchpress komt in de buurt!!!

Haha zo bekend haha... drink ook echt nooit...misschien 2 keer in het jaar. Nou dan voel ik het ook wel hangen na 2 / 3 glaasjes haha.

ik denk dat als ik aan de water ga iedereen in een shock toestand raakt ;)
Maar je hebt wel gelijk, maar heb wel ff trek er in, ik moet mezelf complimenteren, ik heb toch lang niet gedronken (en voor mij doen is dat heel wat).

Ind. dat is ook wel belangrijk, dat vergeet ik voor mij zelf nou ook altijd :o:rolleyes:... dat van dat water...ach ja op een gegeven moment went dat. Ik drink al jaren alleen maar water...naast thee en af en toe koffie. In het begin ook altijd die schockerende reacties als ik om water vraag. Alsof het normaal is om frisdrank te drinken tegenwoordig (oh ja dat is zo he...)

Hahaha, ja die dikke hou ik altijd vast :p

Zo BW benchpress komt in de buurt!!!

Jaaa ind. Dwarf! Netjes hoor!
Zag je nog wat lekkere spetters...euwhh spotters :o...

Ben ook benieuwd naar die bicepspierpijn, misschien ook maar eenk eer dropsetjes proberen. Ik heb nu wel na een tijd weer flinke spierpijn in mijn triceps van mijn nieuwe trainingsschema...en DAMN..mijn benen...al 3 dagen... :o

Fijn weekend meid :)

Gefeliciteerd met je PR en dat je vet% gedaald is.
fijn weekend!

ps niks mis met water bestellen, ik ben ook gestopt met cola light bestellen.

maarjah nu die spotter niks deed zet je wel een goeie pr.

je benched meer als een maat van mij nu. netjes dwarfie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven