ksta er wel droger bij dan voorheen
het werkt hahaha.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het werkt hahaha.ksta er wel droger bij dan voorheenhet werkt hahaha.

Tegen 9 december pleeg ik een moord voor een stuk taart![]()

Ik vraag me af of ik dat OOIT ga zeggen - ik houd nl. niet van slagroom (behalve op de Irish Coffee)... Daarentegen doe ik een moord voor een glas (goede!) rode wijn
Volgende week zaterdag een feestje van een vriend, mooi moment om dan weer eens alcohol te drinken (na weetikveel hoeveel weken?)...
Ik ben bang dat ik na 2 glazen omval
Heb liever taart die geen slagroom bevat. 
Ik vind dat zelfs moeilijk te geloven... daarentegen word ik nog wel steeds sterker...

Ik ben gek op cheesecake daar zou ik een moord voor doen
Morgen heb ik ook een feestje, dus zal ik ook wel wat alcohol nuttigen ben er alleen nog niet over uit wat ik ga drinken, of wat het minst "erg" is.

Ohhhhh, echte Amerikaanse cheesecake... *kwijl!*
Het minst erg is om niks te drinken![]()

ik denk dat als ik aan de water ga iedereen in een shock toestand raakt
Maar je hebt wel gelijk, maar heb wel ff trek er in, ik moet mezelf complimenteren, ik heb toch lang niet gedronken (en voor mij doen is dat heel wat).

...
Flyes
12*10kg, 8*7,5kg, 8*7,5kg (op advies van gozer 12,5kg teruggelegd en gestrekte armen gedaan)
Nice PR zeg, 6 x 50 kg BP!
Goede tip. Vond het eerlijk gezegd al een beetje raar dat je db BP en je db fly op hetzelfde gewicht zat, maar vandaar dus.
Ik vraag me af of ik dat OOIT ga zeggen - ik houd nl. niet van slagroom (behalve op de Irish Coffee)... Daarentegen doe ik een moord voor een glas (goede!) rode wijn
Volgende week zaterdag een feestje van een vriend, mooi moment om dan weer eens alcohol te drinken (na weetikveel hoeveel weken?)...
Ik ben bang dat ik na 2 glazen omval
ik denk dat als ik aan de water ga iedereen in een shock toestand raakt
Maar je hebt wel gelijk, maar heb wel ff trek er in, ik moet mezelf complimenteren, ik heb toch lang niet gedronken (en voor mij doen is dat heel wat).

... dat van dat water...ach ja op een gegeven moment went dat. Ik drink al jaren alleen maar water...naast thee en af en toe koffie. In het begin ook altijd die schockerende reacties als ik om water vraag. Alsof het normaal is om frisdrank te drinken tegenwoordig (oh ja dat is zo he...)Hahaha, ja die dikke hou ik altijd vast
Zo BW benchpress komt in de buurt!!!
...