MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.861
Hmpf... geen spierpijn in m'n biceps :mad:
Vriendlief ging ook dropsets doen (3x10), ofwel: 3x10 dropjes pakken! :roflol:
Ach, misschien groeit 'ie er ook nog eens van (hij heeft flinke spierpijn: gevallen met zaalvoetbal deze week)

Verder drink ik GRAAG cola-light (gewone cola alleen met Bacardi erin :o)
Dat wijntje van volgende week kijk ik nu al naar uit! :D

Ik stond zelf ook wel verbaasd van die 50kg bench: misschien is BW toch wel haalbaar :D
En meer dan een gozer benchen? (bestaan er nog grotere smileys?)

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

Vandaag 600kg (!) rotzooi uit de tuin afgevoerd richting de stort (stoeptegels & beton in de meest vervelende combinaties aan elkaar 'geplakt') - leverde wel een paar nette deadlifts op :D
Tuin is op 60% nu, enige punt: ik kon vandaag (gratis!) taxus ophalen, en ik ben ze glad vergeten! :o
Nu nog verzinnen hoe we het terras willen hebben...

Was wel een lekkere klusdag: badkamer is verder onder handen genomen - die is binnenkort ook voor 100% af! En last but not least: we zijn begonnen aan 'Project Zolder'! Dit gaat een nette ruimte worden ipv de puinzooi die het nu is! :D
Morgen verder klussen en rotzooi opruimen, want alles is wel VUIL nu zeg :(

Zozozo druk bezig daar zo te lezen ;)!
Suc6 met al het kluswerk!

Lekker van de 50kg bench :thumbs:
En wat ga je met de zolder doen, home-gym van maken ofzo??
Of word dat meer de oefen ruimte voor de swiss-ball experimenten?
Klusze vandaag :)

Heerlijk als een vrouw het werk doet ;) Goed bezig dwarfie

• #1.865
Zozozo druk bezig daar zo te lezen ;)!
Suc6 met al het kluswerk!
Thnx!
Vandaag vooral veel schoonmaken :mad:
Er is gisteren in de badkamer een frees gebruikt... :eek:
Lekker van de 50kg bench :thumbs:
En wat ga je met de zolder doen, home-gym van maken ofzo??
Of word dat meer de oefen ruimte voor de swiss-ball experimenten?
Klusze vandaag :)
Thnx!
Zolder vooral voor wassen, strijken etc. (een rekstok voor kledinghangers waar ik mezelf ook aan kan optrekken - wanneer ik dat kan!) wellicht dat ik m'n hometrainer en de tv er neerzet. Homegym iig niet: ik train bij een fantastische gym en vind het fantastisch om daar naartoe te gaan!
Heerlijk als een vrouw het werk doet ;) Goed bezig dwarfie
Hoho, ik doe niet alles!
Vriendlief heeft gisteren verder bestraat (ik sjouw alleen de stenen), en diverse rookmelders etc. opgehangen...

Die biceps van jouw zijn al zo gehard door het zware bouwvakkerswerk wat je doet,
dat ze hun neus ophalen voor een dumbbell en cable curl ;)

Die biceps van jouw zijn al zo gehard door het zware bouwvakkerswerk wat je doet,
dat ze hun neus ophalen voor een dumbbell en cable curl ;)
:roflol:

Tja soms vraag ik me ook wel eens af wat ik moet doen om spierpijn in me biceps te krijgen.
Wat mij afgelopen 2 keer heeft geholpen is de hammer curl toevoegen. (alhoewel dat meer een onderarm oefening is)
Uiteraard een zinloze tip als je je onderarmen op een andere dag traint dan je biceps.:roflol:
Verder heb ik het idee eerder spierpijn van de dummbell curl dan de barbell curl te krijgen.(waarschijnlijk omdat ik me arm indraai tijdens de dummbell curl.

Gewoon zwaar genoeg gaan, desnoods met cheaten. Biceps reageert goed qua groei als je een laatste set 5 a 6 herhalingen doet met barbell curls, cheaten toegestaan. Vaak kan je zwaarder dan je zelf denkt.. Leg er is wat extra kilootje bij en probeer het :)

Scot curl met 30k db waar je staand maar 18-22db voor elkaar krijgt...beetje die verhouding. Dan gaan ze echt wel groeien

• #1.872
Vanochtend nuchter:
35 min.
320 Kcal
160 avg
167 max

Enne: Scott curl, zullen we het gewoon preacher curl noemen? ;)
(snap ik ook weer welke oefening er bedoeld wordt)

Gefeliciteerd met je bp nog!:)

Gaat lekker!!! Die 25 procent komt steeds dichterbij, die gaat sinterklaas je wel gunnen :p

waar blijft de foto :engel:

Thnx!
Is al een paar dagen geleden - tijd voor een nieuwe pm? :rolleyes:

:p

Morgenavond weer trainen :heart:

Had je gister lekker een rustdagje meid?
Hoe staat het klussen/schoonmaken? Allemaal gelukt?

Veel suc6 & PLEZIER met trainen vandaag;), we zullen die PR's wel weer tegemoet zien ;).

Lekker harde cardio doe je meid ! Good work.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven