- Waardering
- 1.339
Hmpf... geen spierpijn in m'n biceps 
Vriendlief ging ook dropsets doen (3x10), ofwel: 3x10 dropjes pakken!
Ach, misschien groeit 'ie er ook nog eens van (hij heeft flinke spierpijn: gevallen met zaalvoetbal deze week)
Verder drink ik GRAAG cola-light (gewone cola alleen met Bacardi erin
)
Dat wijntje van volgende week kijk ik nu al naar uit!
Ik stond zelf ook wel verbaasd van die 50kg bench: misschien is BW toch wel haalbaar
En meer dan een gozer benchen? (bestaan er nog grotere smileys?)
---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------
Vandaag 600kg (!) rotzooi uit de tuin afgevoerd richting de stort (stoeptegels & beton in de meest vervelende combinaties aan elkaar 'geplakt') - leverde wel een paar nette deadlifts op
Tuin is op 60% nu, enige punt: ik kon vandaag (gratis!) taxus ophalen, en ik ben ze glad vergeten!
Nu nog verzinnen hoe we het terras willen hebben...
Was wel een lekkere klusdag: badkamer is verder onder handen genomen - die is binnenkort ook voor 100% af! En last but not least: we zijn begonnen aan 'Project Zolder'! Dit gaat een nette ruimte worden ipv de puinzooi die het nu is!
Morgen verder klussen en rotzooi opruimen, want alles is wel VUIL nu zeg

Vriendlief ging ook dropsets doen (3x10), ofwel: 3x10 dropjes pakken!
Ach, misschien groeit 'ie er ook nog eens van (hij heeft flinke spierpijn: gevallen met zaalvoetbal deze week)
Verder drink ik GRAAG cola-light (gewone cola alleen met Bacardi erin
)Dat wijntje van volgende week kijk ik nu al naar uit!
Ik stond zelf ook wel verbaasd van die 50kg bench: misschien is BW toch wel haalbaar

En meer dan een gozer benchen? (bestaan er nog grotere smileys?)
---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------
Vandaag 600kg (!) rotzooi uit de tuin afgevoerd richting de stort (stoeptegels & beton in de meest vervelende combinaties aan elkaar 'geplakt') - leverde wel een paar nette deadlifts op

Tuin is op 60% nu, enige punt: ik kon vandaag (gratis!) taxus ophalen, en ik ben ze glad vergeten!

Nu nog verzinnen hoe we het terras willen hebben...
Was wel een lekkere klusdag: badkamer is verder onder handen genomen - die is binnenkort ook voor 100% af! En last but not least: we zijn begonnen aan 'Project Zolder'! Dit gaat een nette ruimte worden ipv de puinzooi die het nu is!

Morgen verder klussen en rotzooi opruimen, want alles is wel VUIL nu zeg

!